חדשות ערוץ הספורט 5: רונלדו במספרים – כל השיאים וכל הזכיות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/6/2017 12:20 ● ערב ערב 2815
כולנו יודעים כבר מזמן, שרונלדו הוא אחד משחקני הכדורגל המוכשרים ביותר על פני הכדור שלנו. אבל כמה אתם יודעים באמת על היכולות והביצועים שלו? בדקנו עבורכם את הנתונים.
חדשות ערוץ הספורט 5: רונלדו במספרים – כל השיאים וכל הזכיות

 

לפני הכל – קצת על רונלדו

 

כולנו מכירים אותו בתור כריסטיאנו רונלדו, אבל האמת היא, שהשם המלא שלו הוא: כריסטיאנו רונלדו דוס סנטוס אוויירו. הוא נולד בשנת 1985 בפורטוגל. הכל התחיל, כשהמאמן של מנצ'סטר יונייטד צפה בו במהלך משחק ידידות בשנת 2003 ומיהר להחתים אותו עבור 15 מיליון אירו. משם, דרכו כבר הייתה סלולה למעבר לריאל מדריד בשנת 2009. ריאל מדריד שילמה עבורו לא פחות מאשר 94 מיליון אירו!

 

למה אנחנו בכלל מדברים עליו?

 

אם אתם נוהגים לצפות בשידורי ערוץ הספורט 5 בסלקום tv לדוגמה אתם ודאי רואים את הביצועים המרשימים שלו בכל פעם מחדש. אין ספק שרונלדו, ששמו הולך לפניו, ניחן ביכולות אתלטיות ובהבקעת שערים מדהימות ואת זה גם מי שלא צופה בשידורי ערוץ הספורט 5 יודע, אבל השאלה היא, האם אתם יודעים עד כמה?

 

התארים

 

כריסטיאנו רונלדו מצליח בכל פעם מחדש לזכות בתארים חדשים בעולם הכדורגל. לדוגמה, הוא זכה בתואר מלך השערים של ליגת האלופות בפעם החמישית ברציפות וזה, בנוסף לפעם אחת נוספת. סך הכל – 6 פעמים! בנוסף, הוא נמצא בין שלושת השחקנים הבודדים, שכבשו שערים בליגת האלופות עבור שתי קבוצות שונות במהלך הקריירה שלהם. גם כן, תואר מכובד למדי!

 

שערים ומספרים

 

כריסטיאנו רונלדו הבקיע לאחרונה את השער ה-600 שלו. מתוכם, 408 עבור ריאל מדריד, 118 עבור מנצ'סטר יונייטד ועוד 76, אותם ודאי לא ראיתם בשידורי ערוץ הספורט 5, 71 עבור פורטוגל ו-5 נוספים עבור ספורטינג ליסבון. רק לשם השוואה, פלי האגדי הבקיע במהלך הקריירה שלו 1000 שערים. מעניין אם רונלדו יצליח להשוות את המספר לפלה ומי יודע, אולי אפילו לשבור את השיא?

כמו כן, במהלך שלבי הנוק אאוט של ליגת האלופות בעונה אחרונה, הוא הבקיע לא פחות מאשר 10 שערים ולמעשה, הוא השחקן שכבש את מספר השערים הגבוה ביותר מעונת 2012/13 עם 66 שערים סך הכל. אם כבר עסקנו בהשוואות, רונלדו לקח חלק ב-84 שערים בליגת האלופות, שזה 31 שערים יותר מליאו מסי. ורק בעונה הזו הוא כבש 12 שערים ועבר את מסי בשער אחד.

 

כאילו לא די בכך

 

טם אתם צופים אדוקים בשידורי ערוץ הספורט 5 אולי ראיתם במו עיניכם אירוע היסטורי: כריסטיאנו רונלדו הוא הראשון בהיסטוריה שהצליח להבקיע בשלושה גמרים שונים של ליגת האלופות והישג נוסף הוא, שהעונה הזו היא הפעם הראשונה ב-59 השנים האחרונות, בה ריאל מדריד הן בליגת האליפות והן באליפות באותה העונה. האם יש קשר ישיר לשחקן המוכשר שבה?


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש