זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 28/6/2017 15:50 ● מה נשמע 503
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 6-12/7/17
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


הקלפים מלמדים כי אתם גדושים ומעט חסרי סבלנות. עדיף לנתב את האש לכיוון של אומנות ולא לתוקפנות. כושר המנהיגות שלכם וההערכה של העובדים עימכם יהוו הגנה תומכת ומנחמת. מתנו את תגובתכם מול האנשים שאתם אוהבים. רגישותכם ורגשנותכם הינה בשיאה ומוטב לקחת זאת בחשבון. שבוע שמאפיין ניתוקים. התקיפות שבכם תתפרש כתוקפנות.


 

שור


הקלפים שלכם מלמדים על צורך להתבודד ולהתרכז במטרות, מבלי שדבר יסיח את דעתכם. כסף מהווה עבורכם גורם מרגיע ומשקיט כאשר הוא ישנו. זהו למעשה המוטיב הדומיננטי ביותר. כסף קרוב לחזה ובחיבוק ידיים חונק. טיפ= "כסף הוא כמו מים מלוחים מאוד. רגע הם מרווים, ושוב רוצים לשתות".


 

תאומים


חשדנות סרק במסגרת הזוגית, קנאה מיותרת שאינה במקומה. התדר הזוגי חייב להיות במרכז עולמכם השבוע. אל לכם לגרוע, ואין סיבה להוסיף שמן למדורה. הקלפים שלכם מאוד נעימים וצפוי שבוע מניב. רסנו את קנאתכם. לאלו שיצאו לחופשה מובטחת הנאה מרבית.


 

סרטן


רומן סוער מבטיח לסרטנים התעלות שחווים פעם בחיים. אנרגיה של שמחה מוחצנת ולא סגירות כפי שמאפיינת אתכם בדרך כלל. במסגרת העבודה, אתם תתאכזבו מהתגובה הבלתי מפרגנת מה"חברים הקרובים".


 

אריה


מתנות ופינוקים מהמסגרת המשפחתית, חגיגות וחינגות, שפע והצלחה. גאווה מהילדים. קידום במערכות יחסים וכן בעבודה. תתכן תקלה בכל הקשור בנסיעות או בכלי הרכב. הקלפים מבטיחים שבוע שמאפיין הרבה צחוק ומצב רוח טוב. 


 

בתולה


אתם מרוקנים מרוב עבודה מאומצת ומאוד מורכב עבורכם לבצע או להתמודד בו זמנית עם תחומים נוספים. דבר זה מלמד על האכזבה שהינכם מנחילים לאלו שאוהבים אתכם ומצפים למפגש מולכם ולא רק לנוכחות הפיסית העייפה. טיפ- "תפסת מרובה?-לא תפסת!".



מאזניים


אצל מרבית המאזניים הקלפים מרמזים די בגסות על "חג החירות". הצורך לצאת לחופשי ממסגרות כובלות ובלתי מפרגנות. סיום מתבקש ללא ריב ומדון, כי אם בדיפלומטיות שמאפיינת את בני המזל. פרידה בחיוך כובש ואוזניים אטומות.


 

עקרב


יצריות ומיניות, התרגשות התחלתית, שיחות נפש נעימות.קשה יהיה להוציא אתכם משלוותכם. אתם שרויים בתדר השקט. מתחברים לרוחניות וכידוע וכצפוי וגם די כרגיל ממגנטים את כולנו לתור אחר חברתכם שמסייעת להאיר את דרכנו. 


 

קשת


שבוע  של עשייה ממקום של אש חיובית ומזינה. אתם נותנים מכל הלב. ואתם תקצרו פירות ותתוגמלו בהתאם, שבוע של קירבה משפחתית מיוחדת, נחת מהצעירים במשפחה המורחבת, חיזור ע"י בן הזוג. אתם באור הזרקורים, נראים מעולה וממגנטים אליכם, איך לא, את כולנו.


 

 גדי


אנרגיה של שיתוף ומיסוד. אתם רוצים להתמסר ולהתמסד, אתם בשלים להורות ולמסגרת. הצעות נישואין, חיים משותפים מעבר בית, קידום והצלחה. האנרגיה הדומיננטית הינה הצורך של כולם לפנות אליכם ולשתף איתכם פעולה.


 

דלי


עבורכם זה יכול להיות שבוע הזוי מלא הפתעות וחוסר היגיון. במקום שאין הנאה, מסתמנים ניתוקים. שחררו לחץ והרפו. נסו לצנן את הלבה שמשתוללת בראשכם. מובטחת הצלחה בכל התחומים. התנאי לכך הוא ביצוע ממקום של שלווה.


 

דגים


התחלה חדשה. אתם מתחזקים השבוע. התמונה מתבהרת וצפוי קידום בעבודה, אתם עשויים לקבל את ההכרה לה ייחלתם זמן רב. ניחנתם בנדיבות מדהימה ואתם תחוו זאת בימים אלה. כמה כיף יהיה לכם לתת ולעזור.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש