המסע ליפן מתחיל ב'איזבלה סושי בר'

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 4/7/2017 18:09 ● ערב ערב 2818
רוצים להגשים חלום ולנסוע ליפן, אבל זה לא מסתדר? או אולי אתם נמנים על אלו שהיו ביפן ורוצים להיזכר בטעמים ובניחוחות אליהם נחשפתם במזרח הרחוק? ● כל מה שצריך לעשות כדי להרגיש ביפן הוא להיכנס ל'איזבלה סושי בר' ולהתחיל ליהנות
המסע ליפן מתחיל ב'איזבלה סושי בר'

'איזבלה' היא אחד מהסודות השמורים של אילת, שכל מי שאוהב אוכל מהמזרח הרחוק מכיר, אבל נמנע מלספר עליו לאחרים, והוא מופתע בכל פעם מחדש לפגוש שם אילתים רבים אחרים וגם תיירים שכבר שמעו על המקום. החל משעות הערב המוקדמות, המסעדה מלאה עד אפס מקום, ואם לא עשיתם הזמנה מראש, סביר מאד להניח שלא תצליחו למצוא כאן כיסא פנוי ותיאלצו לחכות.

ב'איזבלה' - 26 מקומות בקומת הכניסה ובקומה העליונה - 12 מקומות ישיבה על כסאות בר או ליד שולחנות. האווירה במקום אינטימית, חמימה ורומנטית. הרהיטים בסגנון יפני בצבעים חמים, האוכל שתקבלו כאן הוא טעים ביותר, והלקוחות הקבועים של המקום אומרים שהסושי שמקבלים ב'איזבלה' הוא הטוב ביותר בארץ.

השף האחראי על כל מנה שתקבלו כאן בצלחת הוא שף שברזומה שלו שנים ארוכות של עבודה בבתי מלון ובמסעדות, עבודה ממנה פרש כדי להתמסר לאהבתו הגדולה - אוכל יפני בפרט ואסיאתי בכלל, וכנראה שאם מבשלים מאהבה, האוכל הוא משובח, שכן כל מי שנחשף לאוכל היפני והאסיאתי ב'איזבלה', הופך ל'מכור' למנות שמוציא השף ממטבחו ולא מוכן בשום אופן לוותר עליהן. 

 

 

האוכל שמגישים לכם בצלחת ב'איזבלה' הוא מושלם, החל במוצרים הטריים המרכיבים את המנה, דרך הרטבים אותם מכינים במקום ועד למנה המוכנה. כל מנה היוצאת מהמטבח מגיעה לאורח רק אחרי שנבדקה על ידי השף והשביעה את רצונו במאת האחוזים. בשל העובדה שב'איזבלה' לא מוכנים להתפשר  על רמה של אוכל שהיא פחות ממושלמת, מכינים כאן אך ורק כמות קבועה מראש של מנות שתספיק לסועדים במסעדה וגם למשלוחים הרבים היוצאים מהמקום - הכל כדי שכל מנה שיוצאת מהמטבח תהיה ברמה הגבוהה ביותר האפשרית.

אז למה אתם מחכים? בואו ל'איזבלה', שבו לשולחן והתחילו לעיין בתפריט העשיר שבו תמצאו סושי על כל סוגיו, סשימי מעולה ומבחר גדול של מנות כמו: מרקים, מוקפצים של בקר, עוף, סלמון, אווז או ירקות עם נודלס, פאד-תאי או אורז. כמו כן, תמצאו בתפריט מנות צמחוניות וטבעוניות מעולות, ויש גם מנות ילדים וקינוחים מצוינים. עיסקיות מוגשות במקום עד השעה 18:00.

מדי יום מכין השף 'ספיישלים' טעימים במיוחד, וכדאי מאד לשאול על הספיישל של היום לפני שמחליטים מה אוכלים. לצד האוכל, תוכלו ליהנות כאן ממבחר משקאות קלים, סאקי חם או קר, בירות יפניות וגם בירות אחרות מסוגים שונים ותפריט יין עשיר.

ב'איזבלה' מתעקשים לשמור על רמת מחירים סבירה, למרות ההשקעה במוצרים המשובחים ביותר להכנת המנות, וזאת כדי לשמר את הקהל האילתי ההולך אחריהם מזה שנים רבות, כך שיחסית למחירים במסעדות אסיאתיות אחרות, המחירים ב'איזבלה' אטרקטיביים במיוחד. 

המסעדה כשרה בהשגחת רבנות אילת וניתן להזמין בה גם מנות כשרות למהדרין.


מיקום: תרשיש 7,  מול מלון 'לאונרדו פלאזה', בצדה האחורי של מסעדת 'אולה', טלפון במסעדה: 08-6223272, פתוח א-ה 11:00-02:00, ימי שישי וערבי חג 11:00 עד חצי שעה לפני כניסת שבת/חג, מוצ"ש החל מחצי שעה אחרי צאת השבת ועד 02:00, ויש גם שירות משלוחים עד הבית. חניה: יש בשפע.  המסעדה נגישה לנכים, יש חניה לנכים ויש גם שירותים לנכים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש