הדרך חזרה לבית הספר עוברת בפיראט האדום

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 12/7/2017 09:32 ● מה נשמע 505
הקיץ כבר כאן, החופש הגדול הגיע, ולפני שתספיקו להגיד ''ג' ק רובינזון'' יגמר החופש ותחזרו ללימודים ● נכון שזה נראה רחוק, אבל הזמן הטוב ביותר להצטייד בכל מה שצריך לבית הספר הוא ממש עכשיו
הדרך חזרה לבית הספר עוברת בפיראט האדום

מזה כמה שנים שב'פיראט האדום' בעיר  נערכים  בכל קיץ  לקבל את פני התלמידים מכל בתי הספר ומכל הכיתות ומציעים להם תיקים לבית הספר/ גן, עגלות לתיקים, וכל הציוד הנלווה לחזרה לבית הספר:  מחברות, קלמרים, עטים, עפרונות, צבעים, מחקים ומחדדים - הכל מכל וכל, למעט ספרי לימוד. הכל באיכות גבוהה ובמגוון רחב, כולל מותגים מובילים כמו:  קל גב, אדידס, נייקי, פול פרנק, אקספלור, RIP-,CARL COOL, אנדרארמור, פלפוט ועוד והכל במחירים נוחים במיוחד. לתושבי אילת, עם הצגת כרטיס תושב, יונפק בחינם כרטיס מועדון, המקנה 10% הנחה על בסיס קבוע על כל המגוון שבחנות. 

 

אל תחכו לרגע האחרון


מומלץ להגיע לקניות מוקדם ככל האפשר, גם מאחר והמותגים המבוקשים אוזלים במהירות, וגם משום שככל ששנת הלימודים מתקרבת, כך גוברים העומס והדוחק בחנות, בעיקר במדור החזרה ללימודים. הגיעו ל'פיראט האדום' כבר עכשיו, ותוכלו לעשות קניות בנחת ועל הדרך  להצטייד במוצרים שיעזרו לכם לצלוח את החופש הגדול בכייף. כמדי שנה, נותן צוות החנות הדרכה, ומתאים תיקים אורטופדיים ל"אפרוחים" המגיעים לחטיבות הצעירות. במחלקת החזרה לבית הספר הענקית תוכלו להיעזר גם בתקנון שהוציא משרד החינוך ובו הסבר מפורט כיצד לבחור תיק בית ספר בריא ונכון לילדכם. 

 

אל תחכו לרגע האחרון


לא רק ללימודים


אחרי שתרכשו את כל מה שאתם צריכים לקראת החזרה ללימודים, הסתכלו סביבכם ותראו מה מציעה לכם החנות כדי להעביר את החופש הגדול בכיף,  ונתחיל בבריכות השחייה.
מזה שש שנים ש'הפיראט האדום' הם משווקים מורשים ובלעדיים באילת, יד ראשונה של 'אינטקס ישראל', המייבאת בריכות, מוצרים נלווים לאחזקת בריכות ומוצרי ים. מגוון המוצרים גדול, החל ממצופי ידיים, דרך מזרונים, שעשועי מים וכלה בבריכות שחיה בגדלים שונים לחצר ולבית. גם אביזרים לאחזקה שוטפת של הבריכות תמצאו כאן: משאבות פילטר או חול, קוורץ למשאבות חול, משטחים, כיסויים ועוד. 
מוצרי 'אינטקס ישראל' מגיעים בקונטיינרים ישירות לחנות באילת ולכן אין דמי תיווך בדרך, והלקוח נהנה ממחירים זולים במיוחד. צוות ה'פיראט האדום' מוסמך בהרכבה, התקנה ותחזוקה שוטפת של כל סוגי הבריכות והמשאבות של 'אינטקס ישראל', והם יעשו הכל כדי שתעברו את הקיץ בבריכות שלכם בהנאה מושלמת.

 

מחלקת החזרה ללימודים מלאת כל טוב 

 

מה עוד תמצאו על המדפים?

 

  • גולת הכותרת - מחלקת הממונעים הגדולה בעיר. כאן תמצאו מגוון מכוניות מסוג אאודי,  ,BMW מרצדס, מיניקופר, טרקטורונים, אופנועים ועוד הפתעות, הפועלים על מצברים של 6-48 וולט. 
  • לבנות מציעה ה'פיראט האדום' מבחר אדיר של בובות מכל הסוגים ומכל המותגים: ברבי, דיסני, נסיכות, אלנה ומואנה, בובות תינוקות אוכלות, צוחקות ובוכות, בובות דוברות עברית ועוד.
  • לבנים תמצאו כאן מגוון ענק של מכוניות עם ובלי שלט, מסוקים, רחפנים, וגם מותגים כמו: לגו, מפרץ ההרפתקאות, מטוסי על, CARS, פליימוביל, כל גיבורי העל , מגה בלוקס, פאוור רינג'רס, סמי הכבאי ורבים אחרים.
  • במחלקת התינוקות מגוון גדול של  SMART TRIKE מוצרי התפתחות, מוצרים לפיתוח מוטוריקה, מעודדי זחילה וכמובן צעצועים לתינוקות מכל הגילאים: פאזלים, קוביות, משחקי יצירה וצבעים, בובות פרווה בכל הגדלים ועוד.
  • ולחצר: בתים, מגלשות, נדנדות, בריכות חול, שולחנות וכסאות.

והכל במחירים זולים במיוחד, שכן כמו בכל חנויות רשת ה'פיראט האדום' בארץ, גם באילת שמו לעצמם הזכיינים כמטרה- להעניק ללקוחותיהם את המגוון הגדול במחירים הזולים ביותר. 
ה'פיראט האדום' היא רשת חנויות מסוג 'דיסקאונט סטור', המעסיקה עובדים רבים שתפקידם למצוא את ה'דילים' הטובים בעולם, אותם הם מייבאים לישראל. הסחורה מגיעה ישירות לחנויות - אין תיווך ואין ידיים שדרכן עוברים המוצרים בדרך והתוצאה היא שהמחירים ב'פיראט האדום' הם הנמוכים בשוק.

 

מהרו פן יגמר


'הפיראט האדום' היא חנות מאוד דינמית וסחורה חדשה מגיעה ללא הרף למחסנים הפתוחים כמעט 24/7. בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת של המוצרים, מנהיגה הרשת וכמוה גם החנות באילת חידושים רבים נוספים כמו  למשל: חלוקת כרטיסיV.I.P חינם ללקוחות, כרטיסים המקנים הנחה נוספת בחנות. גובה ההנחה משתנה בכל מבצע הקיים בחנות. ויש גם  הנחות במבצעים נקודתיים שהן גדולות במיוחד. כדאי לעקוב אחרי המבצעים בעמוד הבית של ה'פיראט האדום' ב"פייסבוק", ולהתעדכן בנעשה בחנות על בסיס שוטף. שכן בכל שבוע מפורסמים כמה פריטים נחשקים, שאותם ניתן לרכוש במחיר שהוא מתחת למחיר עלות.
אז למה  אתם מחכים? תנו קפיצה ל'פיראט האדום', שם מחכים לכם המוצרים והצוות כדי לפנק אתכם.


'הפיראט האדום'
מיקום: מרכז ONE  ליד 'יינות ביתן'. 
טלפון- 08-6909066
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 09:00-21:00, שישי - 09:00 -16:00. מוצ"ש: חצי שעה אחרי צאת השבת ועד 22:30. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש