המשפחתון לכלבים של מירה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 21/7/2017 05:58 ● ערב ערב 2820
כן כן, אתם לא טועים, זה אכן משפחתון, תחושה של בית שמח ובטוח לכלביכם בזמן שאתם לוקחים חופש מהשגרה או זקוקים לעזרה כי שגרת יומכם ארוכה וקשה ● אחח לו הייתי כלב
המשפחתון לכלבים של מירה

הספיקה לי שיחת טלפון קצרה ופגישה לראיון בביתה של מירה בן דוד, מבחינתי דפנטלי – הלוחשת לכלבים. בבית נעים, עם גינה מטופחת, דרים להם ביחד מירה, בעלה, בתה וחמישה כלבים מזדמנים שבאים להנות מחופשת חמישה כוכבים. כן כזו היא מירה, אישה חמה, אוהבת, אחראית, נעימה, מבינה ללבם של הכלבים, נותנת לכל אחד יחס אישי. הכלבים שנכחו בעת הראיון היו נינוחים, שמחים, מסתדרים זה עם זה. מה אומר – אין דברים כאלה נקודה.

הכל החל אי שם לפני כמה שנים, עת בה התבקשה מירה לעשות בייביסיטר לכלב של חברים. ומאז הכל היסטוריה והיסטריה, השמועה עוברת מפה לאוזן, ואילתים וגם נופשים שאינם אילתים מגיעים עם כלבם למירה, לקוחות חוזרים שמביאים לקוחות חדשים וכן הלאה, כי מה לעשות למירה יש את זה בגדול – אנושיות, חמלה, אהבה, אחריות, נתינה ובינינו - קצרה היריעה מלהכיל את השבחים.

אז לאלה שלא ממש מכירים, הרי לכם מספר פרטים על המשפחתון לכלבים של מירה. המשפחתון נועד לחמישה כלבים קטנים גמולים (עד 10 ק"ג) שמקבלים אהבה, חיבוקים, חטיפים על חשבון הבית, אפילו ארטיקים הום-מייד(!), תרופות במקרה הצורך, מזגן 24/7 ובחורף חימום, ארבעה טיולים במהלך היום ושתי ארוחות מסודרות ביום. מה אתם צריכים להביא? את כלבכם, את המזון שלו, את הקולר שלו, איזו שמיכה עם ריח בית שהכלב יחוש בנוח וזהו. מירה המקסימה תדאג לכל השאר, לא לפני שהיא תכין כרטיסיה מסודרת לכלבכם עם כל הפרטים הנחוצים, תתן לכם לעיין בברושור מסודר של כל מה שקורה במשפחתון, ובהמשך אף תקבלו ממנה תמונות וסרטונים של כלבכם עושה חיים. "הכל שקוף וידוע, אני ישרה ומסודרת, וככזאת חשובים לי הכלבים כמו לבעליהם, אני מתייחסת אליהם כאילו היו שלי וזמינה לבעלים לכל שאלה", אומרת מירה.

 

 

לא מיותר לציין, כי גורים (עד גיל שנה וחצי) מקבלים טיפול צמוד יותר מפאת הצרכים השונים להם ביחס לבוגרים. בנוסף, כלבים 'סיעודיים' (אחרי תאונות, מחלות וכד') – זוכים כאן למלון חמישה כוכבים מכיוון שכלב סיעודי – הוא בעל צרכים מיוחדים ועל כן מירה משקיעה בו את כל זמנה, ובעתים כאלה המשפחתון מארח רק את הכלב הנ"ל. התעריפים ליום אף הם שונים בהתאם.

כל כך כיף אצל מירה, שישבתי לראיון של כמעט שלוש שעות ונהניתי מכל רגע, צפיתי באינטראקציה, בחיבוקים, באהבה ואפילו בשעת ההאכלה, עת מכינה מירה את צלחתו של כל אורח – בדיוק איך שהוא אוהב ואיך שהתבקשה על ידי בעליו, צפיתי בכלבים אוכלים כל אחד מצלחתו בנחת ולבסוף לכשסיימו מהצלחת מקבלים "כל הכבוד" חם ממירה. נפרדתי ממירה לשלום בחיבוק חם רגע לפני שהיא יוצאת לטיול הלילי הרביעי במספר עם המתוקים.


אז... מירה מחכה לכם ולכלבכם וממליצה לבוא לבקר עם הכלב לפני הכניסה למשפחתון, כדי שהכלב יכיר את הבית, המשפחה, הכלבים וירגיש נינוח כשהוא מגיע לזמן מה בפעם הבאה. אפשר למצוא את מירה בפייסבוק – מירה בן דוד ובטלפון: 052-3444974.  


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש