'תיק תק'- תכשיט לחיים

מאת: אביבה דקל ● 25/7/2017 09:50 ● מה נשמע 506
כשמיכאל אדיב פתח לראשונה את חנות התכשיטים הקטנה שלו, הוא לא תיאר כי 28 שנים אחרי תהפוך 'תיק תק' למוסד אילתי משגשג ● 'תיק תק' תכשיטי זהב ויהלומים, הממוקמת בפינת שדרות התמרים, פועלת בעיר מאז 1989, ולא מאבדת את הקסם לרגע ● מגוון התכשיטים המתחדש כל הזמן, היחס האישי ותודעת השירות הגבוהה, משתלבים באופן מושלם בידע המקצועי, ומבטיחים לכם תכשיטים איכותיים שיישארו עמכם תמיד
'תיק תק'- תכשיט לחיים

צילום: נופר קן

תכשיטים הם לא רק צורה וחומר. הם מזכרות הנושאות רגעים מיוחדים בחיינו. הם יצירות אמנות קטנטנות שבחרנו או קיבלנו, מסמלות לנו דברים שמילים קטנות מלהכיל. יש הרבה חנויות תכשיטים, ואולי אתם ספקנים למול כל המחמאות... אבל מי שנכנס ל'תיק תק' מרגיש ישר שיש פה משהו אחר. אין ספק שתכשיטים עולים לנו לא מעט, ואנחנו כצרכנים, לא מוכנים להתפשר, במיוחד כשמדובר באירועים חשובים בחיינו המלווים על ידם, כמו הצעת נישואין, חתונה ולידה. כאן נכנסת לתמונה היכולת שלנו לתת אמון במקום בו אנו רוכשים את התכשיטים ולדעת שמאחורי כל תכשיט, יש מעטפת שלמה המתחייבת בפניכם לטוב ביותר. 

 

 

ההבדל שעושה את כל ההבדל


ב'תיק תק', מתוך שאיפה מתמדת לתת לכם הלקוחות, את הטוב ביותר, פועלת החנות על ידי אנשי מקצוע מתחומים שונים: מיכאל אדיב, מייסד המותג, הינו מתעד יהלומים מוסמך. כל תכשיט משובץ עובר תחת ידו לביקורת איכות. בחנות תפגשו גם את צוות המוכרות, שידעו לייעץ ולהכווין אתכם בדיוק לפריט שיגרום לכם להתאהב ממבט ראשון! מאחורי הקלעים, בסטודיו הצורפות הסמוך לחנות, יושב הצורף רוני הדס. רוני, אשר שימש במשך שנים כמורה מקצועי להכשרת צורפים, ועבד בסדנאות צורפות פרטיות במרכז הארץ, הגיע ל'תיק תק' בכדי לטפל ביד אמנותית ומדויקת בכל תכשיט. רוני מתמחה בשיבוצים מדויקים ועבודת גימור מושלמת, וכמובן שגם עורך תיקונים וחידושים לתכשיטים שלכם. זה הזמן לציין שהמגוון הרב של העיצובים המופיעים בחנות הם שילוב של תכשיטים בעיצוב וייצור עצמי של 'תיק תק', מה שאומר שהם בלעדיים לחנות, יחד עם פרטים מיוחדים ביבוא אישי הנבחרים בקפידה על ידי הצוות. מדי שנה עורך מיכאל ביקור בשבוע העיצוב באיטליה, בכדי לבחור את העיצובים החמים ביותר ולהביא אותם הישר אליכם.
סמוך לרוני הצורף תפגשו את נופר קן, מעצבת חדשה בצוות 'תיק תק'. בוגרת 'בצלאל', שנמצאת כאן בכדי לתת טאץ' אישי לכל תכשיט ולייחד אותו עבורכם. כך, מתמחה 'תיק תק' במתן שרות של עיצוב אישי עבור לקוח, החל מחריטות, חיתוך הזהב על פי הזמנה ועיצוב אישי באמצעות מכונת חיתוך לייזר מתקדמת, היחידה באילת! ועד לתהליך עיצובי שלם מהדמיון שלכם למודל תלת מימדי המודפס בשעוות צורפים, נוצק בזהב ומשובץ בידו המקצועית של רוני הצורף. 

 

"אנחנו מלווים את המשפחות האילתיות לאורך שנים, ילדים שקנו אצלנו בעבר עם ההורים, עכשיו קונים לילדים שלהם" אומר מיכאל אדיב ,  "כל התכשיטים שלנו עוברים דרך מכון התקנים ו/ או מכון גמולוגי, מתועדים ומאושרים על ידם, העסק שלנו חבר באיגוד תעשייני התכשיטים בישראל ואני מחזיק ברישיון משבץ יהלומים מורשה. בשונה מהרשתות הגדולות, אנחנו מעניקים יחס אישי ויוצרים מערכת יחסים ארוכה עם הלקוחות שלנו. אנחנו מכירים אותם, מלווים אותם ומחויבים לדאוג שכאשר הם רוכשים אצלנו תכשיט, הם מקבלים את האיכות הטובה ביותר במחיר הנוח ביותר”

 

לא רק חדש


שירותים נוספים שניתן לקבל בחנות כוללים מכירה או החלפה של זהב הישן, כמו גם יהלומים, בהתחייבות לתנאי עסקה משתלמים במיוחד. 
בנוסף לכל אלה עומד לרשות הלקוחות שען מוסמך, רומן ספקטור, אשר ידע לתת מענה לכל בעיה, החל מהחלפת סוללה ועד לתיקון שעון ישן. אין שירות שלא תכלו לקבל ב'תיק תק', ואם הגעתם עם בקשה משוגעת במיוחד, הצוות יעשה הכל למציאת פתרון יצירתי. 
מחפשים תכשיט? אם לא הגעתם עדיין ל'תק תק' זה הזמן, בואו ותראו בעצמכם!


'תיק תק'
מיקום: שדרות התמרים 3 , צמוד ל IVORY מחשבים (ליד ה'סופר פארם). טלפון: 08-6374434
שעות פתיחה: ימים ראשון-חמישי 9:00-20:00, שישי - 9:00-14:00.
למבצעים ועדכונים, היכנסו לדף הבית ב'פייסבוק' "תיק תק אילת בע"מ – שעונים תכשיטים ויהלומים" או לאתר האינטרנט החדש, בו תוכלו להתרשם ולהזמין ממגוון רחב של תכשיטים ושעונים במחירים מיוחדים:  
 www.tictac-jewelry.com


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש