נעמי הובלות - הובלות באילת וברחבי הארץ

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 26/7/2017 17:16 ● ערב ערב 2821
'נעמי הובלות' היא לא חברה חדשה בעיר, והרבה מאד כבר נעזרו בשירותיה ● גם בהובלות, גם בגרירה וגם בפירוק והרכבה של רהיטים ● החברה מתמחה בהובלות קטנות כגדולות באילת ובכל רחבי הארץ ומספקת שירותים לשוק הפרטי וגם לשוק העסקי
נעמי הובלות - הובלות באילת וברחבי הארץ

בעל חברת 'נעמי הובלות', אלחנדרו גויבורו פארדס, הגיע לאילת בשנת 2005 מפרו. לאחר שנקלט בעיר והחליט שהוא באילת על מנת להישאר, הצטרפה אליו אשתו. כמעט שמונה שנים עבד אלחנדרו במלון 'המלך שלמה' עד שהחליט שהגיע הזמן להיות עצמאי, פרש מהמלונאות והקים את 'נעמי הובלות', חברה לה קרא על שם בתו הבכורה נעמי שהיא היום בת 11.

החברה פועלת בעיר מאז 2014, והיא מתמחה בהובלת תכולת בתים, משטחים, תכולת משרדים ומשטחים גם בתוך העיר וגם ברחבי הארץ. ל'נעמי הובלות' משאיות ורכבים בגדלים שונים המותאמים לביצוע כל סוגי ההובלות לפי תנאי השטח ומשאית גדולה המתאימה לביצוע הובלת דירות וציוד בעל נפח גדול. ברשות החברה גם משאית גרר והיא מתמחה בגרירה של רכבים, קרוואנים, ספינות וכו’.

 

 

צוות החברה מתמחה גם בפירוק והרכבה של רהיטים מכל הסוגים - ארונות, מיטות וכל רהיט אחר שצריך לפרק לפני ההעמסה על המשאית ולהרכיב במקום החדש אחרי ההובלה - והכל במומחיות, באחריות ובמקצועיות, תוך הקפדה על לוחות זמנים ועל הובלה בטוחה.

'נעמי הובלות' היא חברה המצטיינת בהובלה בטוחה, גם באופן הטיפול המסור במטען בעת ההעמסה, הפריקה וההרכבה, וכל המטענים שהיא מובילה מוגנים על ידי ביטוח מטען. הצוות מיומן ומקצועי והיחס ללקוחות חם ואישי.
 


טלפון ליצירת קשר 054-2194799.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש