איך בוחרים נכון אוכל לכלבים?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/8/2017 19:24 ● ערב ערב 2823
בחירת אוכל לכלבים היא משימה לא פשוטה ולפעמים יש צורך להתייעץ עם מומחה לעניין בשביל לדעת איזה סוג מזון מתאים ביותר עבור הכלב שלכם. חיית המחמד שלכם היא חלק מהמשפחה וכמובן שאתם רוצים לדאוג לה באופן שוטף לכל הצרכים על הצד הטוב ביותר
איך בוחרים נכון אוכל לכלבים?

 

המחויבות שלכם כבעלים היא רבה אך התמורה היא אהבה ללא תנאי. אין כמו לשוב הביתה לאחר יום עבודה כשיצור כל כך חמוד קופץ עליכם בשמחה.

השיקולים השונים בנוגע לאוכל לכלבים קשורים קודם כל לסוג הכלב. זה הפרמטר הראשון שאתם נדרשים לקחת בחשבון. לאחר מכן יש התאמה מבחינת הגיל והמשקל. עבור כל גיל יש אוכל מיוחד המותאם ספציפית לכלב. כיום ישנו שירות וטרינרי מעולה שיכול להציע לכם בדיקות מקיפות בשביל לבחון אילו סוגי מזון מתאימים לכלב שלכם. המגוון הרחב של האופציות הבריאות והאיכותיות רק הולך ומתרחב וככל שהזמן עובר הבחירה הופכת להיות קלה יותר. נכון שההיצע רחב אבל הידע העומד לרשותנו מתרחב גם הוא בהדרגה ומאפשר להתאים לכל כלב את האוכל ההולם והמתאים ביותר עבורו.

ישנו מזון כלבים דיאטטי או היפואלרגני. ישנו אוכל רפואי לכלבים עם בעיות במערכת העיכול ובעיות רפואיות נוספות. מזון  ללא דגנים, אוכל לכלבים עם בעיות חניכיים, בעיות מפרקים ואפילו אוכל טבעוני. כלבים יכולים בהחלט להסתפק בתזונה טבעונית במקרה הצורך בניגוד לחתולים שהם חלק משרשרת הטורפים.

הטעמים השונים גם הם מגוונים ושם תוכלו להתאים את הטעם לאופי האישי של הכלב ולהעדפות התזונתיות שלו. כן גם לכלב יש בחירה וחשוב וראוי להתחשב בה. ישנו אוכל בטעם עוף, בקר, דגים, כבש, ברווז, ביזון, סלמון וחזיר וכן צמחוני וטבעוני.

בקשר לשלבים בחיים ישנה חלוקה די מדויקת בהתאם לגיל ולגזעים. ישנו אוכל לגורים, גור גזע גדול, גור גזע קטן, אוכל לכלב בוגר, בוגר גזע קטן, בוגר גזע גדול ואוכל לכלב מבוגר.

 

אוכל לכלבים ייעוץ והכוונה

 

באתר אמזו תוכלו לקבל את כל ההדרכה הנדרשת בשביל להתאים את האוכל הנכון לכלב שלכם. הצוות המקצועי שלנו בקיא בכל הסוגים הנדרשים וישמח להעניק לכם ייעוץ והכוונה בכל הנוגע לבחירת המזון המתאים ביותר.

באתר תמצאו מגוון רחב ואיכותי של אוכל לכלבים. אנחנו לא מתפשרים על האיכות ומזמינים עבורכם את הטוב ביותר. בנוסף לאוכל לכלבים יש לנו גם חטיפים מעולים. נכון חטיפים הם לא תחליף לאוכל אבל כל כלב מגיע לו גם פינוק מיוחד. חטיף איכותי יכול לשדרג באופן משמעותי את איכות החיים של חיית המחמד שלכם ואין כמו שמחה של כלב לפני קבלת הצ'ופר היומי. היכנסו לאתר ובחרו עבור הכלב שלכם את הטוב ביותר מבין עשרות המוצרים של החברות המובילות ביותר בשוק. אם אתם זקוקים לייעוץ והכוונה, תמיד נשמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם בקבלת ההחלטה הנכונה עבורכם ועבור גוש האהבה הפרטי שלכם.

 

נכתב באדיבות חברת אמזו - amazoo


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש