פוזה - אין מחירים כאלה בשום מקום

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 25/8/2017 15:19 ● ערב ערב 2825
הסיסמה של 'פוזה' היא "אין מחירים כאלה בשום מקום" ● כבר במונית אמר לי הנהג: "פוזה חנות טובה מאד, מחירים טובים, אשתי קונה שם" ● ב’פוזה’ תהנו מאיכות וממחירים נוחים
פוזה - אין מחירים כאלה בשום מקום

'פוזה' היא רשת הקיימת כבר 25 שנה. תחילתה ברחובות ומשם התפשטה עם סניפים באשדוד, באשקלון, במודיעין, בטבריה, בכרמיאל, עפולה והסניף החדש שנפתח בימים אלה בברקן. לפני כשנתיים, הגיעה הרשת גם לאילת ומיד כבשה את לבבות הלקוחות בהיצע האיכותי והאופנתי ובמחירים שלא יאמנו. ואין פלא, 'פוזה' מעבירה את הנכנסים בשעריה לאווירה של חו"ל - חנות גדולה ומרווחת, צבעונית ומסודרת להפליא, ומשתרעת על שטח של 2,000 מ' בשתי קומות כשאל הקומה השנייה מוליכות מדרגות נעות או מעלית, ומי שמעדיף יכול גם לעלות במדרגות.
בקומה הראשונה נמצאת מחלקת נשים שבה יכולה כל אשה בכל גיל למצוא משהו שהיא אוהבת ורוצה. בימים אלה מככבים בין מוצרי האופנה לנשים פריטים של החברה השוויצריתTALLY WEIJL  המיועדת לצעירות ולצידם - מוצרי אפנה לנשים בכל המידות ולכל הגילאים - בגדי ערב, בגדים ליום יום, נעליים וסנדלים ומגוון גדול של אביזרים.

 

 

במחלקת הספורט שבקומה השנייה תמצאו בגדי ספורט לנשים ולגברים של  חברת 'אנדר ארמור' האמריקאית ושל חברות רבות אחרות מהמובילות בתחום. על המדפים מגוון רחב של נעלי ספורט של חברות מובילות כמו 'אולסטרס', 'ניו בלאנס', 'דיאדורה', 'פילה' ועוד.
במחלקת הילדים - בגדי ילדים החל מתינוקות ועד בגדים במידה 18 של החברות המובילות בתחום.
מחלקת בגדי הגברים מגוונת מאד ותוכלו למצוא בה בגדים החל מבגדי ערב אלגנטיים ועד לבגדים ליום יום ובגדי ספורט.
במחלקת ההלבשה התחתונה תחתונים בכל הגזרות והצבעים, חזיות וגוזיות במגוון גזרות וצבעים לנשים וגם מבחר גדול של  הלבשה תחתונה לגברים ולילדים.
מחלקת הצעצועים עברה לחנות נפרדת צמודה ל'פוזה' ובה יכול כל ילד להגשים חלום - כאן תמצאו מכוניות על מצבר לנהיגה עצמית וגם מכוניות מדהימות על מצבר לקטנים עם שלט להורים - כל דגם של מכונית שתעלו בדמיונכם נמצא כאן החל מפרארי ועד מכונית משטרה. ויש כמובן גם מכוניות בשלט רחוק, רחפניים, עמדת כדור סל ושער למשחקי כדורגל, דמויות של גיבורי על כמו ספיידרמן וסופרמן, בובות לילדות, ערכות איפור לילדות, משחקים לתינוקות לצד משחקי חשיבה, יצירה ואמנות לילדים גדולים יותר. ולצד כל אלו - ציוד משרדי, תיקי ים, מגבות לים ועוד ועוד.
וכמו בחנות האופנה, המוצרים בחנות הצעצועים הם באיכות גבוהה ביותר ובמחירים שפויים. 


פוזה, כתובת: תרשיש 13, טלפון: 0722798520. פתוח: א-ה 09:30-23:00, שישי וערבי חג 09:00-16:00 
ובמוצ"ש - רבע שעה אחרי צאת השבת עד 24:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש