אלפסי - מהמפעל בחו''ל עד לבית הלקוח

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 29/8/2017 12:12 ● מה נשמע 511
ברזומה של חברת ''אלפסי- מרכז הבניה והקרמיקה '' שנים רבות של ניסיון בתחום. החברה, הפועלת בעיר מאז נוסדה ב 1971 על ידי סולנג' ומוריס אלפסי, חתומה על עשרות פרויקטים בעיר כמו 'מול הים', מלון 'אמריקנה', מלונות 'אסטרל', ולקחה חלק בהקמת שכונות שונות בעיר בשחמון ובמקומות אחרים באילת
אלפסי -  מהמפעל בחו''ל עד לבית הלקוח

ברזומה של  חברת "אלפסי- מרכז הבניה והקרמיקה " שנים רבות של ניסיון בתחום. החברה, הפועלת בעיר מאז נוסדה ב 1971 על ידי סולנג' ומוריס אלפסי, חתומה על עשרות פרויקטים בעיר כמו  'מול הים', מלון 'אמריקנה', מלונות 'אסטרל', ולקחה חלק בהקמת שכונות שונות בעיר בשחמון ובמקומות אחרים באילת  ואף  היתה הספקית של חומרי הבניה שהיו דרושים לעבודות ההקמה.

 

 

 הניסיון הרב בתחום  שהצטבר בחברה משך שנות פעילותה הרבות מאפשר לה לתת מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר בכל הנוגע לתחום בו היא עוסקת.  החברה עוסקת בעיקר ביבוא ישיר לישראל של מוצרים בתחום הריצוף, העיצוב הסניטרי והדלתות המיוצרים על ידי גדולי המפעלים בעולם – והעובדה שהיא מייבאת בעצמה חלק גדול מהמוצרים אותם היא מוכרת, מאפשרת ללקוחותיה ליהנות ממחירים נוחים ביותר  ועל ידי כך לחסוך כסף רב. בבניין השייך לחברה  ברח' המוצר באזור התעשיה של אילת, בצמוד לכניסה האחורית של ה'ביג',  נמצאים אולמות התצוגה והחנות בהם תוכלו להתרשם מהמוצרים שהחברה מייבאת ולקבל שירות אישי חם  וייעוץ מקצועי מצוות העובדים המנוסה והשירותי  שבראשו עומד אלכסיי גרליצין.

 

 

מה תוכלו למצוא באולמות התצוגה של החנות:

 

  • דלתות:  באולם התצוגה הגדול המיועד לדלתות פנים ודלתות כניסה תמצאו  דלתות מתוצרת הארץ כמו דלתות הכניסה של 'שרונית חוסם', ודלתות הפנים של 'רב בריח' . כמו כן מככבות באולם דלתות הפנים  'אלפא דור' בעיצובים שונים ובמגוון צבעים. דלתות אלפא דור הן מותג בלעדי לאלפסי. ללקוחות המעדיפים משהו שונה  ניתנת אפשרות להזמין דלתות בהתאמה אישית בעזרת מעצב מומחה לנושא שיעזור להם לעצב דלת מיוחדת משלהם. כמו כן עומד לרשות הלקוחות נפח ומסגר אמן שיעצב עבורם עבודות אמנות ופרזול בהתאמה אישית. 
  • קרמיקה:  אולם תצוגת הקרמיקה עבר שיפוץ ושידרוג והוא כעת מרווח ומפואר ביותר ובו תוכלו למצוא את כל סוגי הקרמיקה לריצוף ולחיפוי, המיוצרים על ידי גדולי המפעלים בעולם ומיובאים לאילת  על ידי החברה . חברת 'אלפסי' גאה להיות בין הקונים של מפעל המייצר מאה ועשרים מיליון מ"ר ריצוף בשנה ויש לחברת 'אלפסי' בלעדיות להפצה בישראל. העובדה שחברת אלפסי מייבאת בעצמה את המוצרים אותם היא מוכרת מאפשרת ל'אלפסי' למכור במחירי מטרה זולים ביותר הן לפרויקטים והן ליחידים. חברת 'אלפסי' מייבאת מזה עשרות שנים מעל למאה מכולות בשנה וגאה להציג בפני כל דורש תעודה של מכון התקנים הישראלי המעידה על האיכות הגבוהה של המוצרים.
  • פרקטים: בנוסף למגוון הגדול של הריצופים, מייבאת חברת 'אלפסי' פרקטים מספרד באיכות גבוהה ביותר.
  • מחלקת האינסטלציה נותנת מענה בתחום צנרת הבית, ובה ניתן למצוא מבחר גדול של אביזרי אמבטיה ומגוון רחב מאד של מוטות פינוק וראשי מקלחת.
  • במחלקת הפרזול עשרות סוגים של מנעולים וידיות גם לרהיטים וגם  לדלתות.
  • במחלקת חומרי הבניה לוחות גבס ודבקים מבית 'טמבור בניה'.
  • במחלקת צבע וכלי עבודה תמצאו את כל כלי העבודה ומבחר גדול של צבעים מתוצרת 'טמבור'. כמו כן עומדת במקום לרשות הלקוחות  מכונת גוונים של חברת 'טמבור' להתאמה מושלמת של הצבע.

מיקום: מרכז הקרמיקה והבניה, רח' המוצר 10, אזור התעשיה אילת, צמוד לכניסה האחורית של ה'ביג'.
פתוח: א-ה 08:00-17:00,  ימי שישי וערבי חג  08:00-13:00. 
טלפון: 086330370.
להתרשמות:  היכנסו לאתר העיסקי בפייסבוק:  ’אלפסי' .    www.alfadoor.co.il


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש