מוסך א. מ. גלס זגגות רכב

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 29/8/2017 14:44 ● ערב ערב 2826
מוסך א.מ. גלס הוא מקום מצוין לפנות אליו כשאתם זקוקים לתיקוני זכוכית ברכב. מוסך זה עובד עם כל חברות הבטוח וברזומה שלו 15 שנות וותק - מה שמבטיח שבא.מ. גלס יעניקו לכם ארטיום והצוות המיומן שלו את השירות הטוב המקצועי והאמין ביותר. ולא רק זכוכית לרכב - אם אתם מחפשים ריפודים איכותיים לרכב במוסך א. מ. גלס פועלת מחלקה המתמחה בריפודים מתחליף עור מכל סוגי הבדים וגם מעור אמיתי. תנו קפיצה ומובטח לכם שלא תתחרטו.
מוסך א. מ. גלס זגגות רכב

המוסך א. מ. גלס מבצעים את כל עבודות  הזכוכית לרכב לפרטיים ולחברות – החלפת זכוכיות לכל סוגי הרכב, תיקוני מנגנונים ומנעולים לרכב, ציפוי חלונות, וחידוש פנסים – כל מה שקשור בזכוכית לרכב עושים כאן הכי טוב שאפשר , והעבודה המצוינת שהם עושים הופכת כל לקוח שנכנס למוסך ללקוח חוזר קבוע.

במוסך א.מ. גלס פועלת מחלקת ריפוד, אותה הקים מאיר טטרואשווילי והיום ממשיכים להפעיל אותה הצוות המקצועי של המוסך בהנהלתו של ארטיום בעל המקום. כאן מבצעים שירות בין אם זה החלפה, התקנה או תיקון ריפודים וכמו כן אפשר לרכוש ריפודים מוכנים מכל סוגי החומרים,. מומחיות מיוחדת של מחלקת הריפוד היא  ריפודים מיוחדים המיוצרים במקום מחומר דמוי עור גרמני משובח בצבעים שונים וגם מבדים מיוחדים לרכבים. כמו כן מכינים כאן כיסויי הגה, שטיחים ללוח שעונים, תיקון מנגנונים ושטיחי פי.וי.סי לתא המטען.  שירות נוסף שתקבלו במוסך א.מ גלס הוא שירות תיקון ריפודים, תקרות ושטיחים ליאכטות .

 

 

חדש במחלקת הריפוד - תיקון ותפירת ריפוד לכל סוגי הרכב מעור אמיתי.
ביצוע העבודות הוא מקצועי ביותר ונעשה בעזרת כלים ומכשירים מקצועיים הטובים בתחום. הכל לפי טעמו ובקשתו של הלקוח ולשביעות רצונו המלאה. במוסך א.מ. גלס מרפדים רכבים פרטיים, מוניות וגם משאיות, מיניבוסים ואוטובוסים. העבודות מתבצעות תוך זמן קצר, בעמידה בלוח זמנים, המחירים גמישים ונוחים, ונהגי מוניות נהנים כאן ממחירים מיוחדים.


היחס והשירות במוסך א.מ. גלס הוא אישי ונותן מענה ותשומת לב מיוחדת לכל בקשה של הלקוח. שמו הטוב של המוסך עובר מפה לאוזן ועל כך יעידו  מאות לקוחות מרוצים בעיר.


אפשר להתרשם מהעבודות המבוצעות במחלקת הריפוד בפייסבוק "א.מ. גלס".


כתובת: הנגר 1 אזור תעשיה
טל: 08-6335818, נייד -  053-4915136
פתוח: ימים א'-ה' 08:00-17:00, יום שישי- 8:00-12:00.    


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש