א.א. אלומיניום – עבודות אלומיניום וזכוכית

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 29/8/2017 14:51 ● ערב ערב 2826
משפצים או בונים דירה, בית, משרד, או עסק ומחפשים מישהו שיבצע עבודות זכוכית ואלומיניום בצורה מקצועית? א.א. אלומיניום יעשו לך את העבודה על הצד היותר טוב ובמחירים נוחים.
א.א. אלומיניום – עבודות אלומיניום וזכוכית

א.א. אלומיניום הוא עסק ותיק מאד המתמחה בעבודות זכוכית, אלומיניום, תריסים, ויטרינות ודלתות, העוסק במקצוע זגגות ואלומיניום כבר שלושה דורות, והוא עובר מסבא לאבא לבן והוותק והניסיון המצטבר תורמים הרבה לעובדה שהעבודה מבוצעת באופן הכי מקצועי שאפשר.  את העסק מנהל היום נען, דור שלישי במקצוע  ועוזר לו בעבודה  בנו סהר, כך שמאד יתכן שמקצוע זה יישאר במשפחה גם לדור רביעי.

בא.א. אלומיניום מתמחים בהתקנה של תריסי אלומיניום עם פתיחה ידנית או חשמלית ויש אפשרות גם שהתריס יפתח בשתי השיטות. על כל התריסים שמתקינים כאן יש אחריות מלאה לשנה. כמו כן מתמחים כאן בטיפול בתקלות בתריסים חשמליים מכל הסוגים, גם כאלו שלא הותקנו על ידי א.א. אלומיניום.  קרתה תקלה?  טלפון אחד לנען והוא מגיע ופותר את הבעיה.

 

 

בא.א.אלומיניום גם יתקינו לכם ויטרינות זכוכית ואלומיניום קבועות,  דלתות הזזה מאלומיניום וזכוכית בגדלים שונים הנפתחות ונסגרות בקלות, חלונות בכל הגדלים או כל עבודה אחרת בזכוכית ואלומיניום שתרצו לבצע בבית או בעסק. העבודה שיעשו לכם בא.א. אלומיניום היא תמיד מקצועית, חמרי הגלם מעולים בעלי תו תקן, המחירים נוחים וחשוב לא פחות – עמידה בלוח זמנים.

ב"א.א.אלומיניום" עובדים עם לקוחות פרטיים, עם קבלנים ותיקים ידועים וגם עם לקוחות מוסדיים שלא יחליפו את א.א. אלומיניום בשום חברה אחרת. 


כתובת: התוכנה 4. אזור תעשיה אילת
טלפון: 0536363637
פתוח: א-ה 08:30-17:30  שישי וערבי חג 08:30-13:00

עיקבו אחרינו בפייסבוק 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש