זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/9/2017 08:47 ● ערב ערב 2827
חשבתם שביתם של בני מזל טלה יהיה סוער כמו מאפייני המזל שלהם? תופתעו אבל ההיפך הוא הנכון ● השור, ישמור גם בעיצוב הבית על הקיבעון האופייני והיוקרה, אצל התאומים תרגישו את הכפילות גם בעיצוב הבית ואצל האריות, לא תצליחו לפספס את היוקרה ● תגידו לנו איזה מזל אתם, ונגיד לכם איך נראה ביתכם
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

ככה נראה ביתכם


 

טלה


ביתם של הטלאים הוא ניגוד מוחלט לאופיו הבסיסי של הטלה שהוא סוער וגועש. הבית יהיה מאוד נעים, נקי ורגוע, למרות שהנטייה תהיה להשתובב בילדותיות ולארח את כולם. בית זה יהיה מואר, ידידותי, פתוח ומרחבי. בית שיהיה לילדים מאוד נוח להיכנס אליו. יהיו בו צבעים של אדמה, ירוק וכמובן אלמנטים בולטים של אש. חצר עציצים, בעלי חיים, וכמה שיותר נוף לטבע. בבית זה יהיה דגש על טריטוריה וגבולות. תמיד תהיה גישה פרקטית. מדובר בבית נעים וטוב. הבולט בו הוא שכולם מנהלים. הוא אנרגטי מאוד, בעל דינמיקה ואוירה ספורטיבית. תחושה כובשת של התחלה. 


 

שור


ביתם של השוורים יתאפיין בהקפדה יתרה על מיקומם האסתטי של הרהיטים בפרופורציה וטוב טעם אריסטוקראטי נעים לעין ונוח במיוחד. תורגש בו מאוד הנימה האירופאית, מנומסת ואלגנטית. בבית ישלטו נוי ויופי. בני מזל שור ידועים כאוהבי מותרות, ויופי מעורר אותם, והם לא יחסכו מכספם לשם כך גם בעיצוב הבית. הנטייה תהיה שימוש באלמנטים עם ריח ובעלי יופי מעודן, למרות ועל אף הדחף הטבעי לפשוט, ישיר וטבעי, ללא התחכמויות מיותרות. הטון השולט בבית הוא של אהבה ושותפות, אמנות, יופי ויצירה. בביתם של השוורים תוכלו למצוא פינות נעימות ויקרות ערך להתבודד בהן בנינוחות שנעים לשהות בה. הבית מטופל היטב ואין פינה זנוחה.המגבות והסדינים מתאפיינים בתחושה המזמינה להתבודד ולאהוב. כרומנטיים ללא תקנה הם חשים כי על הבית  להיות מתוכנן בקפידה עד הפרט האחרון.


 

תאומים


הילדותיות שבהם באה גם בענייני עיצוב הבית לידי ביטוי. הכל נתון לשינויים מהירים. בית צנוע לעומת דירה גרנדיוזית. בשל מזגם התזזיתי וחסר המנוחה, יאהבו לשנות ולגוון כל פעם מחדש. בביתם של התאומים, הרהיטים יחליפו מקום תדיר.  תמיד תורגש ניידות וכפילות. אצלם תמצאו שתי פינות אוכל, כמובן ששני מחשבים, והרבה מכשירי טלפון. ולמרות כל אלו, יש בביתם תחושה נעימה מאוד. למרות כל התנועה בבית, תמיד הבית יראה מאורגן למשעה ובעליו לא יחמיצו שום פרט או רמז למה שמתרחש בתוך הבית ומחוצה לו.


 

סרטן


האלמנט הבולט ביותר בביתם קשור סביב המשפחתיות, כך שבביתם של הסרטנים שולחן הכבוד יופנה למשפחותיהם, וכאנשי מסורת ונוסטלגיה הם יעדיפו בית צנוע ומשפחתי על פי המסורת המשפחתית ולא על פי צו האופנה. ביתם של הסרטנים יפיץ תמיד ניחוחות מטבח ותחושה של כבר הייתי כאן. ביתם יזמין אורחים, ויש תמיד הרגשה נוחה וחמימה. הבית יתאפיין בוילונות הצללה, שטיחים ורהיטים שבאו מהסבתא או מהאימא.  הדגש בבית יהיה על המטבח, שאף בו ימצאו ענתיקות. תחושה עממית, נדירה, דירה פשוטה ונוחה. החושניות הטבעית הטמונה בבני מזל זה, יכולה להובילם לרהיטים בעלי סגנון אסיאתי צבעוני. יש לציין שהם תמיד יתחשבו באדם נוסף בהחלטתם בכל פריטי הבית.


 

אריה


ביתם של האריות יהיה מאוד ייצוגי, יוקרתי ומפואר אגב יצירת תדמית של בעל אמצעים ומעמד. האריה הוא מלך השכונה, ובביתם צריכת האנרגיה תהיה גבוהה מהממוצע. יש לזכור שהאריות אוהבים חום ובביתם ימצאו ארובה ואח ומכשירי חימום משוכללים. החפצים יהיו על גבול הגרנדיוזיות ורהיטים ברמה בכירה. לאריות מתאים לגור בארמון. האריות יבחרו דירה נינוחה ומוארת. 


 

בתולה


בני מזל בתולה ימשכו להתגורר בבית שהאופנתיות שולטת בו, המודרניות והצעקה האחרונה. ביתם יאופיין בפריטים קרים וחדים לעומת חדרי ילדים צבעוניים במיוחד. בביתם ישרור סדר מופתי כפייתי אסטטי עם גימורים מדויקים. חדשנות ארכיטקטורה יוצאת דופן. תמיד תהיה הרגשה של חדש בביתם וחדר עבודתם יהיה מפואר, עתיר חדשנות ומחשבים. בני מזל בתולה יבחרו פחות בכיסויי בד וקפלים. חדר האמבטיה והמקלחת יהיו המקום שהם ישקיעו בו שיפוץ עד שיהפכו אותו ליוקרתי ביותר. צבעי החרדל יקשטו את הקירות ברמיזות קלות.


 

מאזניים


בני מזל זה ידועים באהבתם ליופי ואסטטיקה וכל מקום שיבחרו להתגורר בו יהיה מאופיין בחפצי אמנות ויופי. רומנטיקה ואהבה ינחו את גישתם, דואליות ומלאכת האהבה בעוכרם. הם יבחרו מקום אוורירי, אסטטי ומואר, מלא באנרגיה, נרות ופרחים. בני מזל מאזניים יחשיבו מאוד את יופיו החיצוני של ביתם ויטרחו לקשט ולטפח אותו בכל מיני אביזרים, לאוו דווקא יקרי ערך, אלא בעלי טעם מעודן.  בביתם תוכלו להתבשם מאווירה עצלה, ריח נעים, שלווה והרבה פינות שקטות והרמוניות. לזוגיות ושותפות חשיבות יתרה בעיצוב. בני המאזניים יבחרו קומה גבוהה מאוד או בית עם חצר מטופחת במיוחד סמוך ליערות אויר צח ופסטורלי. בביתם, כמו אצל השוורים, תוכלו למצוא פינות נעימות ויקרות ערך להתבודד בהם בנינוחות שנעים לשהות בה. הבית מטופל היטב ואין פינה זנוחה.


 

עקרב


בביתם תתכן מבואה לקבלת אורחים, מראות מיוחדות וגדולות. בית זה שלהם יתאפיין לרוב בשיפוץ מיוחד שמשנה את הבית כולו לכדי להרוס ישן ולבנות חדש. 
אנשי העקרב יבחרו לרוב מקומות קשים לגישה, חבויים משהו. ביתם יהיה ספוג לחות ויפיץ תמיד ניחוחות מטבח ותחושה של כבר הייתי כאן ביתם יזמין אורחים ויש תמיד הרגשה נוחה וחמימה , יתאפיין בוילונות הצללה שטיחים ורהיטים שבאו מהסבתא או מהאמא. מורגש בעיצוב הבית צד נשי, רך, רגיש ואימהי. הדגש בבית העקרבים יהיה על המטבח, שאף בו ימצאו ענתיקות. תהיה תחושה עממית אך מעורפלת ומגרה שכן ידוע כי הם מגרים ומסקרנים תדיר את השכנים והשכונה בכלל. כמו בטבע, ביתם ישכון במקום מוצל, אם אפשר תת קרקעי, החייב להיות מאופיין במוטיב אירוטי משהו.


 

קשת


הקשת ישכון בגורדי שחקים ובקרבת גשרים. בביתם תמצאו תנועה הרמונית זורמת בין חלק אחד של הבית למשנהו. אם אפשר ללא קירות והפרדה. ביתם בעל תחושה קלילה ומשוחררת. המקום יקבל הגדרה על פי שם של מדינה אקזוטית.  דירה שכולה תחושה מזמינה של חופש וחופשיות. כאן אתם תרגישו הכי חופשיים. תמיד ישנה תחושה של ללכת ולבוא. הצבעים שישלטו בבית הם צבעים חיים ומוארים. כל פינה תהיה מוארת בגוונים של אור. בדים נעימים לעין, ספריה ענקית ובה ספרים מכל העולם, ובכלל כל מה שקשור למוטיבים אוניברסאליים. קיים תמיד דחף לתנועה ותזוזה כמאפיין את בני מזל זה.  


 

גדי


יבחרו את הבית האריסטוקרטי ביותר. דבר המלמד על מעמדם החברתי המכובד הרם. אוהבים נוחות של המעמד הגבוה. הבית יתבשם בכל אלמנט המלמד על מצבם האמיד.  סטטוס עושר, עסקים וכבוד. התחושה בבית הינה תחושה של אחורנית בזמן, של בית מבוגר שאינו מתאים להשתובבות ילדים. הרגלים קבועים. הבית תמיד מסודר, והטון של סולידיות שולט בבחירת הרהיטים והכלים. הבית לרוב יבנה על אדמת טרשים באזור הררי ועל הגבול. אלה יהיו בתי אבן חזקים ויציבים. בבית זה אפשר למצוא איזון בין חומר לרוח. הצבעים השולטים בדירה יהיו צבעי מתכת רכים וחמים- כחלחל, ירקרק וחום.  


 

דלי


האינדיבידואליות והמקוריות בתוספת הליברליות שולח את בני מזל זה לחפש מקום לטכנולוגיה וחידושים. האלמנטים הבולטים בביתם יהיו סביב תאורה, סאונד, ומקוריות חריגה. זה שם המפתח. לדליים מתאים לבחור רהיטים המעניקים תחושות של ניתוק ושחרור מדפוסים הרגלים ומסגרות. בבית זה החפצים ימוקמו כרהיטים יוצאי דופן. אצלם תמצאו אילתורים מתקדמים. הקירות יצבעו בכחול, הרהיטים יהיו חדשניים, שונים, ומקוריים. התחושה בביתם של הדליים תהיה של חדשנות ופנים קדימה, ללא עבר והיסטוריה, או כבדות וגיל. דרכי מחשבה מקוריות. אנרגיית המגורים בבית מתועלת לעשייה ופחות לכיוון החומרי.


 

דגים


זהו בית מעודן ופשוט. האווירה בו נעימה, רגועה, חולמנית, מיסטית. הרבה מאוד פסלים או חפצי נוי, תמונות המלמדות על תרבויות דת ורוחניות. הם נמשכים לבתים הממוקמים סביב מים. סביבת ביתם חייבת  להיות בעלת אלמנטים רוחניים מיסטיים. אנשים שלא אוהבים להיחשף והשכנים יכירו אותם בקושי. בביתם ייעשה שימוש בהרבה בד, וילונות, מפות, שטיחים, כריות ודברי אמנות. אנשי דגים יבחרו בגוונים של אדום, כחול, וסגול כהה.



רחל ארז מונבלט ● מומחית טארוט, מנחת שיטת ימימה ● 050-4242050


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש