בואו ליהנות מארוחה מצוינת במסעדת כפות תמרים המחודשת

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/9/2017 17:31 ● ערב ערב 2827
לאחרונה התחדשה מסעדת "כפות תמרים" שבקבוץ אילות, בשף חדש, ולד גוד, ובצוות ניהולי חדש וכולם מוזמנים לבוא וליהנות מהאוכל הכשר, הטעים, הטרי, המשובח והמגוון. אין כבר מי מתושבי העיר והאורחים הפוקדים אותה שאינו מכיר או שלא שמע על חגיגת האוכל המחכה לאורחי מסעדת כפות תמרים, כך שאל תופתעו אם תפגשו שם רבים מתושבי אילת וגם תיירים מהארץ ותיירים מחו"ל, בקבוצות או בבודדים, המגיעים למסעדה בעקבות ביקורים קודמים, או בעקבות המלצות. בנוסף לשף החדש ולצוות הניהולי החדש עברה המסעדה לאחרונה מהפך נוסף – מהפכת הקנולה. "מתוך רצון לתת לסועדים במקום מוצר בריא יותר, איכותי וטעים יותר" אומר שף המסעדה ולד "החלטנו להפוך את כל השימוש בשמן במטבח לשמן קנולה, שהוא שמן בריא ואיכותי יותר. אתם מוזמנים לבוא ולטעום ולהרגיש בהבדל."
בואו ליהנות מארוחה מצוינת במסעדת כפות תמרים המחודשת

בימים א'-ה' מוגשות ב'כפות תמרים' ארוחות צהרים בהן מורכב התפריט מ-12  סלטים אותם מכינים טרי בכל יום מחדש, מרק השף המשתנה בכל יום, ארבעה סוגי מנות עיקריות: בקר, עוף, דגים וגם אוכל צמחוני וטבעוני, ולצדן חמש תוספות חמות שונות לבחירה .הארוחה מוגשת בסגנון "בופה" בה כל סועד בוחר לעצמו מנה עיקרית אחת ואילו כל התוספות והסלטים בסגנון אכול כפי יכלתך.
 
בימי שישי לובשת 'כפות תמרים'  חג  -  על השולחנות מפות לבנות, ובמזנון תפריט מסורתי: למעלה מעשרים סלטים, מנות ראשונות כמו: כבד קצוץ, דגים ממולאים, עלי גפן ממולאים, חציל בלדי, סלט עוף אסייתי ועוד. שני סוגים של מרקים, תחנת סושי ותחנת קרווינג ( עמדת פריסה לבשר בקר), במנות העיקריות תמצאו מנות דגים, ומבחר גדול של מנות עיקריות - עוף צלוי, ומנות בשר בקר מצוינות, שלצדן 10 תוספות חמות לבחירה, ומבחר גדול  של קינוחים. ולילדים - תחנה מיוחדת בה ניתן למצוא מגוון מנות שילדי אוהבים.
 
בימי שישי וערבי חג מציעה "כפות תמרים"  בין השעות 09:00 בבוקר ועד 14:00 קייטרינג של אוכל מעולה במחירים נוחים. רבים מתושבי אילת כבר עשו להם מנהג להגיע לכפות תמרים, לקחת הביתה אוכל מעולה וליהנות בליל שבת או בערב חג  מארוחה מושלמת מבלי שעקרת הבית תגיע לשולחן הארוחה  עייפה ומיוזעת מיום של בישולים במטבח.

 

 

 ומה בקייטרינג? 

 

  • קרוב ל- 45 סוגי סלטים, 
  • מגוון גדול של מנות ראשונות: דגים ממולאים, 
  • מאפים ולחמים מהמאפיה של כפות תמרים , 
  • מטוגנים כמו אגרול, פסטלים, קובה ועוד. מבחר גדול מאוד ושל מנות עיקריות: מנות עוף, פרגיות צלויות ברטבים שונים, צלי בקר, מוקפצים, לשון, אסדו, תבשילי קציצות בשר בקר.
  • מבחר ענק של קינוחים. 

למסעדה מועדון חברים שההצטרפות אליו היא ללא עלות, והוא מפנק את החברים בו בהטבות מיוחדות: הנחה של 10% על הקייטרינג ומגוון הטבות נוספות משתנות.
 

אירועים בכל מקום ובכל סגנון


'כפות תמרים' מתמחה גם באירועים מכל הסוגים, בהגשה או במזנון, תפריטים בשריים או חלביים, הכל לפי בחירתו של הלקוח, בהתאם לטעמו ולתקציב שעומד לרשותו. 'כפות תמרים' מביאים את הקייטרינג הטרי והטעים לכל מקום בו תבחרו לערוך את האירוע, בין אם הם מספקים רק את האוכל, ובין אם ההזמנה  כוללת מלצרים, טבחים בתחנות שף ואת הציוד הדרוש לעריכת האירוע, החל ממקומות הישיבה ועד לתפאורה. ב'כפות תמרים' ערוכים להרים כל אירוע בין הוא מתקיים באולם, בבית פרטי או בחיק הטבע. 'כפות תמרים' עובדים עם כל הגופים המוסדיים בעיר ובארץ: משרד ראש הממשלה, משרד האוצר, משרד הביטחון ועוד. 
 
ב'כפות תמרים' מפנקים את תושבי אילת שזוכים כאן להנחות רבות. ארוחת צהרים בימי חול עולים לתושב אילת 42 ₪ במקום 60 ₪, ארוחת ליל שישי לאילתים במחיר של 89 ₪ במקום 99 ₪ ומחיר לילד 62 ₪ במקום 69. 


מיקום: קיבוץ אילות, חדר האוכל
שעות פעילות: ארוחות צהרים בימים א'-ה' בשעות:  12:00-15:00
ארוחות ליל שישי וערבי חג בשעות: 19:00-21:00
קייטרינג לקחת הביתה בכל שישי וערב חג 09:00-14:00
טל': 08-6358789 פקס: 08-6358840
ומייל foodmgr@keilot.co.il


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש