שיר ספורט - אימון לגוף ולנשמה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 15/9/2017 17:29 ● ערב ערב 2828
לסטודיו המקצועי של שיר פרץ שקרוקה ('שיר ספורט') מגיעים בשביל הספורט ונשארים גם בשביל הנפש ● הסטודיו באווירה משפחתית, ושיר נותנת לכל מתאמן יחס אישי ומשתדלת לתת מענה בכל נושא
שיר ספורט - אימון לגוף ולנשמה

צילום : ארן דולב

מאז היא זוכרת עצמה, מוקדשים חייה של שיר לספורט. היא משתלמת כל הזמן ומביאה טכניקות ואביזרים חדשים לסטודיו שלה הממוקם במלון 'לה פלאיה'. כדי להעניק לאילתים אתגר וגיוון, היא משתדלת להיכנס לראש המתאמנים וללמוד מה הם אוהבים. שיר מאמינה בחיבור בין גוף לנפש ומטפלת בשניהם: לאחר העברת שיעורי אירובי ועיצוב, זומבה, מתיחות, פילטיס, TRX ועוד, היא מסיימת במדיטציה. 
אימונים לכל גיל: בסטודיו של 'שיר ספורט' מתקיימת הפעילות בקבוצות קטנות ומיועדת לכל הגילאים, החל מגיל גן חובה ועד גיל הזהב, ויש גם אימונים אישיים. לשם מתן תשומת לב מרבית לכל מתאמן, מתאימה שיר לכל אחד תוכנית אימונים בהתאם לצרכיו. האימון ממוקד ומלווה במעקב צמוד. חשוב לה שכל תלמיד ייהנה מהשיעורים וירגיש עצמו חלק ממשפחה חמה ומחבקת. היא משקיעה את כל כולה בעבודה המקצועית, אבל גם בפן החברתי ומארגנת למבוגרים ולילדים מסיבות גיבוש, גם לקבוצות סגורות, על שפת הים, במדבר ובמקומות אקזוטיים שונים. כמו כן מארגנת שיר פעילויות ליד הבריכה וארוחות ערב בשיתוף המלון.
אצל שיר פועלות קבוצות מעורבות של נשים וגברים העוסקות בסוגי ספורט שונים, ואפשר להתאמן גם במסגרת של גברים ונשים בנפרד. 
בחוג 'ספורט, תנועה ואורח חיים בריא' למבוגרים ולילדים הרוצים לרזות, עובדת שיר בשיתוף פעולה עם תזונאיות של קופות החולים 'מכבי' ו'מאוחדת', עם תזונאיות פרטיות ועם גופים ומוסדות רבים בעיר. 
לילדים החל מגיל גן חובה, מתקיימים בין היתר חוגי ספורט שונים כמו זומבה ופלאש דאנס ופעילויות גיבוש שונות בקבוצות מתואמות גיל. הפעילות ממשיכה גם בחודשי יולי-אוגוסט בימי שני וחמישי מ- 16:30 עד 17:15.

 


בנוסף, נפתח השנה חוג  ספורט ותנועה לילדים בימי ראשון ורביעי מ- 16:30 עד 17:15, הכולל תוכנית אימונים, תפריט מאוזן ומעקב, חוג הממשיך לפעול גם בחודשי הקיץ.
לנרשמים לשנה מלאה – חודש ספטמבר בחינם (המבצע הוא עד לאחר החגים ולא מאוחר מזה).
חידושים לרוב: לאחרונה, הכניסה שיר את גלשן הסטודיו SURFSET העובד על: חיזוק שרירי הליבה, יציבה, כוח, שליטה ועוד. תנודות המכשיר מדמות תחושה של התנגדות למים, ועל המתאמן להפעיל כוח ושליטה על הגוף כדי לא ליפול. אימון זה נותן מענה לבעיות שיווי משקל ובעיות ברצפת האגן ועוד. את הגלשן משלבת שיר בתכניות האימון שלה, באימון קבוצתי של תחנות וגם באימונים אישיים, במטרה להביא משהו חדש לאילתים ולהוציא אותם מעט מהמסגרת המוכרת.  
ואיך אפשר בלי - מצטייני החודש, חידוש מבית 'שיר ספורט'. בכל חודש מקבל מתאמן אחד ומתאמנת אחת את תואר המצטיין. שיר עוקבת אחרי המתאמנים ובוחרת את העומד בכל הקריטריונים - האם רזה, הקטין היקפים, האם מתמיד בשיעורים ורציני בעבודה. בסטודיו מצוי משקל וסרט מדידה להצרת היקפים, ומדי חודש נבדקים המתאמנים, ומי שעומד בכל הקריטריונים, מוכרז כמצטיין החודש וזוכה בפרס. באמצעות התחרות מצליחה שיר לרתק את המתאמנים ולהגיע לתוצאות טובות יותר. 
ניתן לרכוש בסטודיו חבילה ולהעניק אותה לבן/ת זוג או לחבר או חברה כדי לעודדם להשתתף באימוני כושר או באימונים לצורך ירידה במשקל. 
הבוקר בא ... ולאימונים: חדש - מנוי של חמישה ימים בשבוע אימוני בוקר במחיר מצוין. בכל בוקר האימון מתחיל בשעה 08:30, ובימי שישי - שיעור נוסף ב- 09:30. שיעורי בוקר אלה הם משולבים - פילטיס, מתיחות, SURFSET ותחנותTRX . למשכימי קום, יש אפשרות לשיעורי זריחה גם על שפת הים.
אחת למספר חודשים, יוצאת שיר במבצע ומנוי מתנה למי שמרבה בלייקים ושיתופים לדף העסקי של 'הסטודיו של שיר'.
וכמובן תמיד ישנו המבצע 'חבר מביא חבר'.

הסטודיו של 'שיר ספורט', מלון 'לה פלאיה' - קומה שלישית מול חדר 301. שעות פעילות: 07:00-22:00. יש אפשרות לאימונים אישיים ושעות נוספות בתיאום מראש. לפרטים והרשמה טל: 052-5312344. דף עסקי בפייסבוק 'שיר ספורט', אתר אינטרנט:   www.shirsport.co.ilאפשרות להשכרת הסטודיו לפי שעות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש