זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 15/9/2017 17:32 ● ערב ערב 2828
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין 14-20/09/17
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


הרהורים בכיוון של נטישה ברוב מסגרות החיים . הצורך בשינוי בעיקר בעבודה ייתן אותותיו גם בשאר התחומים. מומלץ לכם להמתין עד שהתמונה תתבהר. תתכן פגישה מקרית שתוביל לחיבור מיני יוצא דופן תדר שיחלץ אתכם מאנרגיה עגמומית ומיותרת. 

 

שור


האנרגיה נולדת  מתוך שיגרת יום רגילה. סכום כסף או הצעת עבודה צדדית תפתיע במהותה. כי אתם משדרים  שלוות נפש וזו תקרין בכם הילה מיוחדת אתם תיראו ותרגישו טוב במיוחד מהצעה מחמיאה זו.

 

תאומים


תחושת בדידות ופסימיות בתחילת השבוע אך לקראת סופשבוע  הנכם נטענים שוב. הקושי יסייע בידכם להבין כי זה הזמן לבצע שינוי חשיבתי והתנהגותי. אתם למדים כי ההססנות מנעה בעדכם את מה שאתם לא רוצים לאבד כעת.

 

סרטן


נושאים שמצריכים מאבק בעבודה יונקים מכם אנרגיה מרובה. יש לקחת בחשבון כי מאבק מוליד מאבק. אפשרו למתרחש לבוא על מקומו מתוך האנרציה הסביבתית. מקבץ שיוצר התחלה חדשה הבאה מתוך התחשבות ואמת. 

 

אריה


צפויים לכם הבזקים של ניסים קטנים והפתעות מיוחדות צפוי פרק זמן המלמד על תזמון מדוייק ושפע הזדמנויות. האינטואיציה תשרת מהלך המוביל להישגיות רבה בכל הקשור למסגרת האישית.  

 

בתולה


מצב רוח מרומם ואיפיונים המעידים על אנרגיית אהבה ולחן מתנגן. חשוב לפרוץ מסגרות קיימות ולהתנסות בחוויות חדשות ויוצאות דופן. הרהורי נפש נוסטלגיים הקשורים לאהבות מהעבר אשר ישובו ויצוצו יסיחו את דעתכם .

 

מאזניים


האנרגיה המאזנימית מזמנת הזדמנות לחויות הרמוניות ורוחניות. התחום הכלכלי מזמן הערכות מחודשת יש להתנועע כספית בטבעיות ובחן ומומלץ להמר.כל השקעה תניב פרי. שבוע של תובנות ומפגשים רוחניים .פינוקי הגוף והנפש יאפיינו ימים אלו.

 

עקרב


ההרגשה טובה מפנקת ומנחמת . התחושה שהחיים מחייכם אלכם תלווה את צעדכם ברוב התחומים. צפוים שפע והצלחה אדירה בכל מפגש רומנטי. הפתעה מעניינת תתכן במקום העבודה לכו על זה ללא היסוס. 

 

קשת


בימים אלה אתם מתחברים למי שנדמה כשופע אנרגיה וחיוניות.  מארחים או מתארחים ובכלל זה מחפשים את קרבתם של אלה שאפשר לשתף בהתלבטויות מקצועיות. כל עולמכם בתקופה זו סובב סביב התמודדות מקצועית. טריקת דלת תוביל לפתח חדש. זמן טוב ומתאים להתחלה חדשה.

 

גדי


רגישות יתר עלולה ליצור מתח וחולשה מומלץ לכם להביע התנגדות לכל גורם שמטבע אופייכם מנדב אתכם למשימה שאין בכוחכם לבצע כעת. תאמרו לא. זה הזמן לגשת לחבר טוב ולהתחמם בזרועותיו. יש להתמסר לרגשות אהבה מכל סוג.

 

דלי


נראה כי אתם בעיצומו של תהליך שינוי ומעבר. השאיפה המרכזית כעת בחייכם היא להגיע לבית הפנימי וגם הפיסי וליצור סדר מחודש בחיים. השבוע מסתמנת מגמה של אירוח והתארחות.תנועה תזזיתית עד לכדי אפיסת כוחות.

 

דגים


שמחה רבה ומוצדקת תלווה את הדגים בימים אלו, הצעות נישואין וגם קידום בעבודה. ישנו מוטיב חזק של צחוק הוללות וכיופים. שבוע זורם ברובו.  צפויה הנאה מכל הפעולות הפשוטות ביותר של החיים. החגיגה  באה מתוך פיוס פנימי נדיר. אופטימיות ושמחה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש