9 תיקונים קלילים לארונות מטבח

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/9/2017 11:39 ● ערב ערב 2828
האם אתה מוטרד מארונות מטבח לא תקינים?! בריחים שבורים, צירי דלת רופפים, מגירות דבוקות. האם הם משגעים אותך? לפעמים, אלה הדברים הקטנים שמשגעים אותנו במטבח. ידיות הדלת הרופפות, הדלת הנוטה ליפול וטריקת המגירות. אם כל אלה נשמע מוכר, הנה אוסף של תיקוני ארון מטבח מהירים וקלים. תוכלו למצוא פתרונות פשוטים עבור רבים מארונות המטבח הנפוצים ביותר.
9 תיקונים קלילים לארונות מטבח

 

התאם את הצירים בדלתות לא מסודרות

 

הצירים האירו מיועדים להתאמת קל. אם הדלת אינה סומק עם הדלתות ליד זה, להתאים את הבורג עומק. בורג זה מזיז את הדלת פנימה או החוצה. כמה ברגים עומק להזיז את הדלת בעת להפוך אותם. אבל עם רוב, אתה צריך לשחרר את הבורג, לדחוף את הדלת פנימה או החוצה ולאחר מכן להדק את הבורג. אם הצירים שלך אין ברגים עומק, להתחיל עם ברגים בצד. אלה להזיז את הדלת מצד לצד. במקרים מסוימים, אתה צריך לשחרר את הבורג עומק מעט כדי להתאים את הבורג בצד.

 

החלף צירים או תפסים

 

לרוב הארונות החדשים יש צירים עם סגירה עצמית המחזיקים את הדלתות סגורות. לאחרים יש תפס מגנטי או רולר. תפסן שכבר לא שומר על הדלת סגורה או לא מתאימה. הצירים מחוברים עם שני ברגים, כך החלפת תפס פגום היא פשוטה. ההתאמה היא פשוטה, אבל ייתכן כי יהיה עליך לכוון את התפס מספר פעמים לפני שאתה מצליח לדייק את זה נכון. שחרר את הברגים, הזז את התפס פנימה או החוצה והדק את הברגים. אם הדלת אינה נסגרת בחוזקה, נסה שוב.

 

הוספת מרכך לדפיקות דלתות

 

מיקום המרככים בפינות העליונות והתחתונות. נמאס לשמוע את דלתות הארון נטרקות, נכון? הדבקת מרכך לדלת תחריש את רעש טריקת המגירה.

 

החלף את גלגלי המגירה השחוקות

 

החלף בגלגלים זהים. אם אתה מוצא כי הגלגלים תקועים, נסה לשמן אותם במידה וזה לא עוזר או שהם שבורים החלפתם היא הפתרון הטוב ביותר. כדי לעשות עניין פשוט לפשוט יותר, דאג לקנות גלגלים חדשים זהים או כמעט זהים במקום הישנים. בדרך זו, החלפתם תהיה עניין קל.  הסר את מסילות המגירה ואת המסילות בדופן הארון וקח אותם לחנות איתך כדי להתאים.

 

לנקות מגירות דביקות

 

ריסוס חומר ניקוי על הלכלוך, כמו דלתות ארונות מטבחים. כמה דקות של ניקוי ושימון יכול לגרום למגירה להחליק כמעט כמו חדשה. התחל על ידי הסרת המגירות כך שתוכל לבדוק את המסילות. ניתן להסיר את רוב המגירות על-ידי משיכתם עד הסוף, ולאחר מכן הרמה או הנמכת החלק הקדמי של המגירה עד שהגלגלים יוצאים מהמסילה. נגב את המסילה עם חומר ניקוי ריסוס בקלות. שמן את הגלגלים וודא שהם מסתובבים בקלות.

 

תיקון מגירה שבורה

 

הסר את הברגים ונקה את הדבק הישן. תקן את השברים לפני שכל המגירה תתפרק. הסר את המגירה ולאחר מכן הסר את חזית המגירה מתיבת המגירה במידת האפשר. רוב החזיתות מהודקות על ידי כמה ברגים מהחלק הפנימי של המגירה. הסר את המסמרים, סיכות או ברגים גרד דבק הישן עם סכין השירות.

 

הדבק ידיות רופפות

 

כל ידית שמתרופפת פעם אחת צפויה לחזור שוב ולהתרופף. על מנת לעצור בעיה זו מלהמשיך שים טיפה זעירה של דבק 3 שניות. אל תדאג, אם אתה רוצה להחליף את המגירה מתישהו בעתיד, ניתן להסיר את הידיות עם מברג. כך גם לגבי ידיות דלתות ארונות מטבח.

 

שתי דרכים למלא חורים

 

מילוי חורים עם קיסמים ודבק. אם בורג מסתובב אך אינו מתהדק, חור הבורג כנראה התרחב. הנה טיפול מהיר. שחרר את הבורג ממקומו. טבול קיסמים בדבק, דחוף כמה שאתה יכול לתוך החור ושבור אותם. מיד לנגב דבק מטפטף עם מטלית לחה. אתה לא צריך לחכות שהדבק יתייבש או קדח חורי בורג חדש. פשוט חבר והתקן מחדש את המגירה על ידי הברגת ברגים ישר לתוך קיסמים.


חדשות אילת