מי רשאי להתקין דוד חשמל?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/10/2017 16:12 ● ערב ערב 2830
חימום מים בבית הוא הכרחי בכל ימי השנה למטרת רחצה, היגיינה ונוחות מרבית מטמפרטורת המים. במרבית בתי האב בישראל ניתן למצוא כיום דוד שמש שעושה שימוש באור השמש, המצוי בשפע במדינת ישראל גם בחודשי החורף. עם זאת, ישנם ימים ושעות שדוד השמש לא יוכל לספק מים חמים ולכן דוד חשמל הוא פתרון מצוין למי שרוצה מים חמים בכל שעות היממה ובכל חודשי השנה.
מי רשאי להתקין דוד חשמל?

 

מהם היתרונות של  דוד החשמל?

 

דוד החשמל מכיל יתרונות רבים וביניהם זמינות המים החמים, מיקומו של הדוד, עמידותו ואיכות המים.

  • זמינות המים החמים – כאשר מדובר בדוד חשמל אין תלות באור השמש וניתן לחמם את המים בכל שעות היום, מה שמאפשר זמינות גדולה למים חמים.
  • מיקום הדוד – דוד החשמל בדרך כלל יהיה ממוקם לפי תשתיות הבניין, בחדרי המדרגות, בחדרים המיועדים לדודים או בחדרי השירות בבתים עצמם. אלמנט זה מבטיח נגישות אל הדוד במקרה שיש בעיה או תקלה.
  • עמידות דוד החשמל – דודי החשמל מבטיחים עמידות לאורך זמן בגלל הרכב חומרי הגלם מהם הדודים עשויים ובעיקר הציפוי שלהם ואופן פעולתם.
  • איכות המים – למרות שהמים שיוצאים מהדוד אינם מיועדים לשתייה אלא לרחצה, איכותם חשובה לבריאות בני המשפחה, מה שניתן להשיג כתוצאה משימוש בדוד חשמל ויעילותו במניעת הצטברות חלודה ומזיקים אחרים. 
  •  

דוד חשמל וחשמלאי מוסמך - מי רשאי להתקין דוד חשמל?

 

התקנת דוד החשמל חייבת להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך עקב הרגישות הרבה שבחיבור בין החשמל ובין המים ומיקום הדוד בתוך הבית הפרטי או בסמוך אליו. דוד חשמל וחשמלאי מוסמך שמתקין אותו יהוו שילוב מצוין גם עבור הבטיחות שלכם וגם עבור פעילות ללא תקלות של דוד החשמל. למעשה חשמלאי מוסמך יספק לכם את הביטחון שאותו אתם צריכים, בכל הנוגע לדוד החשמל ויוודא שההתקנה מתבצעת כמו שצריך, מה שימנע תקלות בהמשך. איך מוצאים מתקין מקצועי?

  • חשמלאי מוסמך פרטי – חשמלאי מוסמך פרטי שיודע להתקין דודי חשמל יהיה הבחירה הטובה ביותר עבור התקנת דוד החשמל שלכם. כיום קיימים הרבה מתקיני דודי חשמל אך חשוב מאוד למצוא מתקין שהוא גם חשמלאי מוסמך אשר יוכל לספק לכם שירות מקצועי ובטיחותי. על כן, כאשר אתם מחפשים מתקין לדוד החשמל שלכם בקשו לדעת מה המומחיות שלו והאם הוא חשמלאי מוסמך.
  • ספקית דוד החשמל – גם החברה אשר ממנה קניתם את דוד החשמל יכולה לספק לכם טכנאי שיתקין את דוד החשמל, אך גם במקרה הזה חשוב לברר שהטכנאי הוא אכן חשמלאי מוסמך ובעל ניסיון בהתקנת דודי חשמל.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש