לוח מגנטי לילדים – מגוון רעיונות לשימוש יצירתי

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/10/2017 08:35 ● ערב ערב 2833
את הלוחות מגנטיים ניתן למצוא במקומות רבים כגון בתים, כיתות, מסעדות, משרדים ועוד. אנשים אשר משתמשים בלוח המגנטי, מנצלים את התועלת הרבה שאפשר להפיק ממנו, החל מרישום תזכורות חשובות ומספרי טלפון שאסור לשכוח, הצמדת מגנטים מאירועים אשר מעלים זיכרונות ומזכירים רגעים קסומים, אפשר לתלות עליו הזמנות לאירועים קרובים ומה לא
לוח מגנטי לילדים – מגוון רעיונות לשימוש יצירתי

לוחות מגנטיים מתאימים לא רק למבוגרים, אלא גם לילדים, אשר נהנים מלשחק עליו ויכולים לבלות עמו שעות ארוכות. לפיכך, ניתן לתעל את הלוח המגנטי לילדים למטרות חיוביות רבות, כפי שיבואר בהמשך.

 

לוח מגנטי ללימודים

 

מורים והורים רבים מנסים זה שנים רבות לאתר דרך מקורית ואטרקטיבית שתמשוך את לב התלמידים ותנעים עליהם את חווית הלמידה. אלו מתמודדים לא אחת עם הדילמה הנוקבת, כיצד ניתן לגרום לילדים ליהנות מהלימודים? כיצד אפשר לשכנע את הילדים כי הלימודים הם פריבילגיה , ולא משחקי חתול ועכבר, שבמהלכם התלמיד מנסה להפריע למהלך השיעור התקין, ואילו המורה מנסה לתפוס את התלמיד. אחת הדרכים להגברת מוטיבציה לימודית היא רכישת לוח מגנטי לילדים. הילד צפוי ליהנות לפתור את שיעור הבית על הלוח המגנטי, והלוח אף עתיד להוות כעזר ללמידה במבחנים. תרגילים במתמטיקה, שינון מילים באנגלית ומה לא. הכתיבה המושכת על הלוח המגנטי תגרום לילד לשכוח שמדובר בלימודים, והוא יחל להתייחס אל הלמידה כאל משחק מהנה כאשר קיים מגוון רחב של לוחות מגנטים בגדלים שונים, למגוון הגדלים הרחב לחץ כאן.  

 

לוח מגנטי כתחליף למקרר

 

בבתים רבים המקרר משרת תקפיד כפול: בראש ובראשונה הוא מיועד לשמירת ואחסון מאכלים בקירור כמובן, ונוסף על כך, הצד החיצוני של המקרר הפך למעין לוח מודעות, עליו תולים באמצעות מגנטים הזמנות לאירועים קרובים, מזכרות מבר מצווה, ברית או חתונה, מגנטים של בעלי מקצוע שונים , פיצריות והמגוון עוד רחב. ככלל, ילדים רבים נהנים לשחק עם מגנטים על המקרר, דבר שעלול להפריע לעיתים משום שהמטבח אינו נועד למשחקים, וקיימים בו חפצים מסוכנים העלולים לסכן את הילד. רכישת לוח מגנטי לילדים משחררת את המקרר מתפקיד לוח המודעות, ומעבירה את תשומת לב הילד אל הלוח המגנטי.

 

עיצובים ושימושים רבים

 

הודות למגוון רב של עיצובים ומבחר גדלים רחב של הלוחות, ניתן לבצע פעולות רבות בעזרת הלוח ולהשתמש בו לשימושים רבים. הלוח המגנטי ישמש על פי רוב גם כלוח מחיק, ועל כן ניתן יהיה בנוסף לצייר עליו בטושים. קיימים לוחות משולבים, אשר משלבים בה בעת לוח שעם ולוח מחיק – מגנטי. אפשר להזיז את הלוחות בקלות ממקום למקום, להעמיד אותם על הרצפה בעזרת מעמד מתקפל, להשכיב אותם על שולחן ועוד.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש