מדברים על נושאים משותפים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/10/2017 09:47 ● ערב ערב 2834
היכרות עם תחום קידום האתרים תביא אותך לבחירה מושכלת עבור העסק שלך, קידומו והעשרת קהל הלקוחות. הכול על קידום באמצעות תכנים במאמר שלפניכם:
מדברים על נושאים משותפים

 

תכירו את עצמכם לקהל הלקוחות

 

מודעות זה מפתח בהרבה מאוד תחומים בחיים, אנשים מודעים הם אנשים שחיים נכון יותר וטוב יותר, הם בוחרים בחירות מושכלות, הם חיים בצורה מפוכחת, והם מרגישים ערניים בכל מה שנעשה איתם, הרבה משאבים מושקעים בהעלאת המודעות בתחומים שונים, ניתן לראות את המשרדים הממשלתיים העוסקים בתחומים שונים, כמו המשרד לאיכות הסביבה ומשרד הבריאות המשקיעים בהעלאת המודעות לאוכלוסייה לצריכת מזון בריא או שמירה על אוויר נקי.

 

מקדמים עסקים

 

 גם בתחום קידום אתרים חכם להשתמש במודעות במיוחד שבתחום של קידום אתרים זה מורכב מיחסי גומלין, מחד אתה מעדכן ומביא מושגים ואינפורמציה, מאידך אנשים מבקשים לצרוך ידע, אתה מעורר צורך שלא בהכרח היה קיים,  בזה שאתה מעלה דילמה, מרחיב בה, מעשיר את הידע של הגולש, כך אתה יוצר אצלו צורך. קידום אתרים בגוגל עובד גם על כתיבת תוכן המביאה את הידע ללקוח, הם יוצרים אצלו את הצורך להתמצא. הם בעצם אלו שחושפים אותו לאתר בכלל.

 

יוצרים עניין

 

 כאשר אדם נחשף לאינפורמציה בתחום שהוא רלוונטי או בעל השפעה על העתיד שלו הוא מבקש לדעת עוד ומבקש לצרוך מוצרים שיסייעו לו ויביאו לו מזור או פתרון לבעיה שלו, כשרוצים לשווק מוצר בריאות ומשווקים את זה נכון , מספרים על הבעיה, מרחיבים על דרכי הטיפול, והכי חשוב מניעים לפעולה, מצרפים קישור, אפשרות ליצירת קשר וכדומה. המילים עושות את שלהן והלקוחות רצים אחריך, הם כבר הכירו את התחום, גילו את סודות המרפא ורוצים לרכוש את המוצר והא נמצא להם בהישג יד כי הם כבר שמעו עליך.

 

כותבים עם היכרות

 

 יש לדעת שכתיבת תוכן היא לא סתם כתיבה,  זוהי כתיבה מודעת ומכוונת למטרה לשמה היא נכתבת, כתיבה שיווקית שמבקשת להביא את הלקוחות באופן ישיר אבל עם תחכום, מלבד העובדה שמילוי תוכן באתרי אינטרנט חיוני לקידום אתרים בגוגל יש גם במהות ובמבנה הכתיבה אמירה חזקה ועקרונית לגבי ההשפעה של המילים על הלקוח, היכרות עם התחום, העשרה והנעה לפעולה.

 

 טיפה סדר בדברים

 

  • העלאת מודעות – הצפת הבעיה, הסימפטומים וההתמודדות, פתרונות ואפשרויות המוצעות לפתרון הבעיה.
  • כתיבת תכנים לאתר – כתיבת תכנים בורה מושכת ומשכנעת ובעיקר אמינה, מילוי רציף של תכנים רלוונטיים שיצרו עניין ואמון בין הלקוח לבין בית העסק.
  • שיווק נכון – הנעה לפעולה בצורה ישירה ויחד עם זאת מתחכמת, זה  התפקיד של כותב התוכן.

 

לסיכום,

 

חשוב לדעת כי הלקוחות נמצאים בגוגל,  קידום אתרים בגוגל זה לא אמצעי עזר, זה כל השיווק של העולם המודרני, לא רק אתה שם אלא גם המתחרים שלך נמצאים שם, תיצור עניין, תתעדכן כל העת, תדבר על נושאים שמעניינים הרבה אנשים במילים ברורות, פשוטת אבל עשירות, חלילה על תפלו ברשת של אינפורמציה דלילה, תשאפו תמיד גבוה, אבל תזכרו לעדכן כל הזמן, לחדש להעשיר, להעלות דילמות ולהציע פתרונות וזה מה שבעצם חשוב שידעו שיש לך מה להציע, משהו מהפכני ואחר משל האחרים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש