גבעתיים מתחדשת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/11/2017 13:06 ● ערב ערב 2835
בחירת אמצעי תחבורה זו אחת הבחירות הראשונות שאדם בעולם המערבי צריך לבחור, תדע לבחור נכון!
גבעתיים מתחדשת

 

אלטרנטיבה אידאלית

 

המציאות האיומה של עומסי הכבישים בשעות הלחץ כמו הבוקר ושעות אחר הצהריים אז כולם חוזרים מהעבודה הופכת את הדרכים לסיוט מתמשך שחוזר על עצמו יום אחרי יום, אנשים מעבירים את זמנם על המתנה לאוטובוסים במשך שעות ארוכות וגונחים ובצדק על איכות נסיעות גרועה, אין ספק כי צריך למצוא פתרון, למצוא אלטרנטיבה לנסיעות המתישות, אופניי חשמליות הן בהחלט אופציה אופטימלית לנסיעות בכבישים, הן מהוות תחליף אידיאלי לכלי הרכב הרגילים.

 

מגנים על כולם

 

צריך להבין כי המהפכה התחבורתית שיצרו המכוניות החשמליות הינה מהותית, רכב חשמלי הינו חיסכון אמתי בזיהום אוויר, רכב חשמלי כמעט אינו פולט זיהום לחלל האוויר בכל נסיעה, כך שהרבה אנשים שרוצים לחיות טוב יותר מזמן עברו לרכבים החשמליים כאשר אופניים חשמליות הינו הרכב החשמלי הזול והנוח ביותר. כך שהאופניים החשמליות הנוחות יכולות להוות אף בשורה בתחום ההגנה על הסביבה.

 

זוכים וחוסכים

 

 אופניים חשמליים טומנים בחובם בשורה נוספת והיא חיסכון משמעותי בעלויות נסיעה, אופניים חשמליים אינם צורכים דלק – "הזהב השחור" שמייקר כל נסיעה בעשרות שקלים, פשוט מאוד מלבד עלותם של האופניים והטענת הבטרייה באמצעות החשמל אין כל צורך בעלויות של תפעול כמו ביטוח ודלק שהם חלק בלתי נפרד מעלויות של נסיעה לבעל רכב פרטי.

 

בוחרים נכון – בוחרים אופניים

 

 אין ספק כי מהר מאוד נראה עוד הרבה מאוד ישראליים שבוחרים להתנייד נכון, הם בוחרים לנוסע במהירות לכל מקום וללא לבזבז את ממונם על דלק, הרבה מאוד ישראליים אפילו כאלו שהשיקול הכלכלי לא עומד בראש מעייניהם יעדיפו להשתמש בכלי תחבורה ידידותי, כזה שאינו פוגע בסביבה ומאפשר חיים בטוחים ושלווים ללא שאיפת רעלים וכימיקליים המזיקים לסביבה כולה.

 

תחיו טוב – כי זה מגיע לכם

 

אופניים חשמליות לתושבי גבעתיים זו בשורה אמתית, מהר מאוד תוכלו ליהנות ממה שמגיע לכם, עיר משוחררת ולא פקוקה, עיר נקיה וסביבה אופטימלית למגורים, אתם תקבלו את מה שמגיע לכם ובצדק איכות חיים, כי מגיע לכם לחיות נכון.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש