שווארמה איציק - חלק בלתי נפרד מהנוף האילתי

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 15/11/2017 09:52 ● ערב ערב 2837
'שווארמה איציק' הוא מקום מרווח, ממוזג, יפה ומבריק מניקיון, המושבים נוחים ותענוג לשקוע כאן בכורסא או ספה, לשבת וליהנות מריחות האוכל המעוררים תיאבון ולנעוץ שיניים באחת המנות המשובחות המוגשות כאן
שווארמה איציק - חלק בלתי נפרד מהנוף האילתי

בשנת 2007 פתחו איציק ומירב שוורץ את 'שווארמה איציק', ועד מהרה הכירו תושבי העיר את בית האוכל המשובח הזה שעד היום תופש מקום נכבד ברשימת המקומות בהם כדאי לאכול. מבחר המנות שבתפריט  הוא גדול ומגוון מאד - בנוסף לשווארמה, תוכלו ליהנות כאן מפלאפל, מקבב ביתי, משיפודי פרגית, מלבבות, משניצל עוף, ממעורב ירושלמי וממבחר שיפודים מיוחדים כמו שיפודי טחול, שיפודי אנטרקוט, שיפודי עגל ועוד. המנות הבשריות המשובחות מוגשות בליווי מבחר סלטים טריים אותם מכינים במקום בכל יום מחדש –  והכל טרי טרי וטעים מאד.

המחירים עממיים ביותר, היחס חם ואישי ומהר מאד מרגישים אצל איציק כמו בבית, מה שמסביר את הלקוחות המגיעים למקום, כנראה באופן קבוע, כדי לאכול ומתקבלים בשמחה וחום על ידי איציק והצוות.

 

העסק מתנהל ומתקתק כמו שעון שווייצרי בניהולם של איציק ומירב. איציק, שהוא עצמאי מגיל 17.5, הבין כבר בגיל צעיר שעסק זה דבר הדורש תשומת לב, הקפדה על פרטים ואהבת המקצוע, ואכן כך מנהלים איציק ומירב את המקום שלהם עד היום – בהרבה חום ואהבה תוך הקפדה על טיב המזון וטריותו, שמירה על הניקיון והשירות החם והאישי.

ממש תענוג לבלות פה על ארוחה טעימה.

המקום כשר למהדרין ונגיש לנכים.

 

טלפון 08-6323231

 

פתוח א-ה 11:00-02:00,  מוצ"ש מצאת השבת עד 02:00. שירות המשלוחים פועל: א-ה  12:00-02:00, מוצ"ש - מצאת השבת עד 02:00.

מיקום: שדרות התמרים מרכז רזין 4 ו 5


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש