בוטיק אסתטיק - טיפולי פנים ובוטיק למוצרי קוסמטיקה

מאת: אביבה דקל ● 15/11/2017 10:03 ● ערב ערב 2837
בסוף נובמבר 2014, פתחו איגור וטטיאנה את 'בוטיק אסתטיק' שכשמו כן הוא - מקום נעים ואיכותי בו תוכלו ליהנות מטיפולי פנים ברמה גבוהה ובהקפדה על כל פרט ולרכוש מוצרי טיפוח איכותיים
בוטיק אסתטיק - טיפולי פנים ובוטיק למוצרי קוסמטיקה

צילום : יוליה  מסלובה

תיירים רבים פוקדים את 'בוטיק אסתטיק' וחוזרים אליו בכל פעם שהם מגיעים לאילת וגם שומרים על קשר קרוב עם טטיאנה מחו"ל ומזמינים חומרי טיפוח אותם שולחים להם עד הבית בחו"ל. גם אילתים  רבים כבר גילו את 'בוטיק אסתטיק' ופוקדים אותו גם בשל המוצרים המעולים, אבל בעיקר בשל המקצועיות, האמינות והיחס המיוחד שמקבלים כל לקוחה וכל לקוח. שכן ב'בוטיק אסתטיק', שלא כמו בפארמים ובמכונים גדולים, כל לקוח הוא לקוח וי. איי פי. כאן שמים דגש על יחסים אישיים וחמים עם הלקוחות, והם נשבים ביחס המצוין ובתשומת הלב המלאה שמקדישים להם ב'בוטיק אסתטיק' והופכים ללקוחות קבועים החוזרים למקום גם לטיפולים וגם כדי לרכוש את המוצרים המוצעים כאן למכירה.

 

 

ב'בוטיק אסתטיק' תוכלו ליהנות מטיפולי פנים ברמה גבוהה מידיה של טטיאנה, לרכוש מוצרי קוסמטיקה משובחים של חברות מובילות כמו CHRISTINA, HIKAR, SR, BOOSTER, PRESTIGE, MON PLATIN, DR SEA, AMOUR, PSO EASY ומגוון מוצרים מים המלח -  כולם חומרים באיכות גבוהה של חברות המובילות בתחום. את החומרים מתאימים לכל לקוחה בהתאם לסוג העור שלה, גילה וכו'. 

ב'בוטיק אסתטיק' אפשר למצוא גם חומרים לטיפוח העור וגם לטיפוח השיער. את כל מוצרי הטיפוח – גם לעור וגם לשיער -  כדאי מאד לרכוש באילת במחירים נמוכים משמעותית מאלו בהם הם נמכרים בצפון, משום שבאילת אינם חייבים במ.ע.מ.

שירות נוסף שנותנים ב'בוטיק אסתטיק' הוא משלוח מוצרים עד הבית גם לחו"ל.

תושבי אילת נהנים מהנחה של 20% ויש הנחות ומבצעים שונים על מוצרי הקוסמטיקה שכדאי בהחלט לבדוק. ניתן לקבל במקום ייעוץ מקצועי.

לקוסמטיקאיות מקצועיות מחירים מיוחדים על המוצרים.

 

כתובת: בנין 'הספירל' בכניסה למרינה.

פתוח: יום שני עד שבת 10:00-22:00, יום ראשון סגור.

http://israel-cosmetics.com/

 

טלפון להזמנות ובירורים 0737272728, 0502123457

 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש