סריקת שקופיות – מחזירים את הנוסטלגיה לחיים המודרניים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/11/2017 12:06 ● ערב ערב 2838
כשחושבים על הצורה בה היינו יושבים לפני שלושה או ארבעה עשורים עם בני המשפחה, מול מקרן שקופיות כדי ליהנות מקצת רגעים משפחתיים נוסטלגיים, ומשווים את החוויה לקלות הבלתי נסבלת שבה זה נעשה היום, אפשר כמובן להגיד שהקסם אבד, אבל בפועל, המדיה הדיגיטלית המודרנית הופכת את הזיכרונות שלנו לזמינים הרבה יותר עבורנו, גם בהיבט של קלות ההפעלה והגישה אליהם, וגם בעלות ובעמידות של אמצעי האחסון שלהם
סריקת שקופיות – מחזירים את הנוסטלגיה לחיים המודרניים

המרת השקופיות שלכם למדיה דיגיטלית לא אומרת שאתם צריכים לזרוק את השקופיות, ותוכלו להמשיך ולאחסן אותן לנצח, אבל אם באמת חשוב לכם להשתמש בהן ולהראות לבני המשפחה הצעירים את העבר המרהיב שלכם, סריקת שקופיות הוא שירות שיכול בהחלט לעניין אתכם.

 

מכשירי סריקה ייעודיים לסריקת שקופיות

 

התהליך של סריקת שקופיות הוא תהליך מקצועי, המבוצע בחלקו בצורה ידנית, ובחלקו בצורה אוטומטית. במסגרת התהליך, יש להסיר את כל השקופיות מתוך מסגרות הפלסטיק בהן הן נתונות, ולהכניס אותן לסורק מקצועי שיסרוק אותן וישמור אותן בצורה דיגיטלית, אותה ניתן לצרוב על גבי דיסק או דיסק און קי. כמובן שתהליך זה מחייב התאמה של מכשיר הסריקה לשיטת הנגטיב באמצעותה נשמרו התמונות על גבי סרט השקופיות. מכשירי סריקת שקופיות מקצועיים, יודעים לבצע את ההתאמות הנדרשות ואף לבצע תיקונים גרפיים קלים כדי להגביר את חדות ואיכות התמונה, כך שבפורמט הדיגיטלי תוכלו לצפות בתמונה באיכות הגבוהה ביותר.

 

סריקת שקופיות מקצועית בלבד

 

בניגוד לתמונות רגילות, שאותן תוכלו לסרוק בעצמכם בסורק הביתי, אם כי גם במקרה זה מומלץ מאוד לבצע את הסריקה בצורה מקצועית, הרי שהפעולה של סריקת שקופיות מחייבת לא רק זמן וסורק ביתי, אלא מכשור מקצועי שיודע לבצע את ההמרות הנדרשות גם מפורמט שקופית לפורמט תמונה וגם מצורת אחסון אנלוגית לצורת אחסון דיגיטלית. כיום ישנם לא מעט עסקים המציעים את השירות, ויכולים בתוך זמן קצר להמיר עבורכם את כל השקופיות מאז גיל הילדות, למדיה דיגיטלית אותה תוכלו לחבר לכל מחשב או טלוויזיה חכמה, ולצפות בילדות שלכם עם כל בני המשפחה.

 

אין מתנה יפה מזאת לקרובים לכם

 

לאחר שתבצעו סריקת שקופיות ותמירו את כל החומרים למדיה דיגיטלית, תוכלו גם לחלק את החומרים השמורים על גבי דיסק און קי פשוט לכל בני המשפחה שמופיעים בחומרים, או לדור הבא של המשפחה. זה לא יקר וזאת אחת המתנות היפות ביותר שתוכלו לתת לאנשים הקרובים לכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש