כפר השעשועים חוגגים 14

מאת: דורית בן נון ● צילום: ● 1/12/2017 10:01 ● מה נשמע 524
’כפר השעשועים’ היא החנות בה כולנו הופכים לילדים ● אלו הצבעוניות, הססגוניות, המבחר העצום של המוצרים הנמכרים במקום, החיוך, השירות המקצועי והאדיב, שמחזירים אותנו שוב ושוב ל'כפר השעשועים' לחוויות הקנייה הכייפית בחנות בה ניתן למצוא הכל
כפר השעשועים חוגגים 14

ביום שני הקרוב ה- 4/12 'כפר השעשועים' חוגג יום הולדת 14 ולכם מחכות הפתעות בדף הפייסבוק !!!!!!   "כפר השעשועים אילת" היכנסו וממשו את ההטבה הניתנת לכם תושבי אילת באהבה, בנוסף להפתעות שיחכו לכם באותו היום בחנות (ספינר מיוחד מתנה על כל קניה למשל). שיהיה במזל ומחכים לכם.


שירות עם חיוך


בחנות אליה מגיעים מדי יום הורים וילדים, יודעים היטב כי השירות והחיוך הם מעל הכל. בחנות ישנו צוות מקצועי שמתוגבר בבני נוער, המחובר לעולם הילדים, ועובר השתלמויות מקצועיות, כך שמעבר לשירות, הם רוכשים יחסי אנוש, תקשורת ויכולת מכירה פרונטלית. "לנו חשובה הסבלנות והאדיבות לא פחות מהמקצועיות", אומרת אלה שביט נוטס, זכיינית החנות. החנות נגישה, המעברים רחבים, כל מעמדי החנות זזים לנגישות מקסימלית ובנוסף יש בחנות עזרים לכבדי שמיעה.

 

צוות אדיב, חם ומקצועי. ’כפר השעשועים’


 הכי משתלם לכולם


"בכפר השעשועים אנחנו עם הפנים לקהילה ועובדים בשיתוף עם הרבה גורמים ותורמים למוסדות ואירועים", אומרת אלה. בחנות ניתנת הנחה קבועה של 10% לתושבי אילת (לא לשכוח להציג תושב), זאת בנוסף למבצע שיוצא כל שבועיים וגם הוא מיועד לתושבי אילת, המחירים הם הכי כדאיים ומשתלמים. בחנות תמצאו את המותגים הכי חמים: ספיידרמן, מפרץ ההרפתקאות, פרוזן, מיני, מלחמת הכוכבים, ועוד מותגים ברמות ומחירים שונים המתאימים לכל כיס ולכל אירוע. כל המשחקים והצעצועים בעלי תו תקן של מדינת ישראל.

 

מבצעים כדאיים


ב'כפר השעשועים' ניתן למצוא את ה'בייבלייד' שמשגע את המדינה. מקורי וגם לא מקורי במחירים שנעים בין 30 ל- 200 ₪, בנוסף לזירה במחיר של 30 ₪ בלבד.

  • משחקי קופסא במבצעים של אחד+ אחד, שולחן עץ + 2 כיסאות של מותגים מובילים לבנים ובנות במחיר מבצע של 200 ₪, רחפן במחיר של 99.90 ₪, בובות של נסיכות במחיר של 70 ₪.
  • מבחר פאזלים במחלקה מיוחדת שמתרחבת בתקופת החורף כשכולם בבית ונהנים מזמן איכות משפחתי. ניתן למצוא פאזלים בכל הגדלים, לכל הגילאים, ואפילו פאזלים בהזמנה אישית של אלפי חלקים למבוגרים.
  • מבצע מיוחד במחלקת הפאזלים-  4 פאזלים בקופסא של מותגים במחיר של 39.90 ₪.
  • מי רוצה במבה? משחק כייפי לכל המשפחה של ספוגים קטנים וצבעוניים בצורת במבה. מרטיבים מעט את הקצוות ומדביקים אחד לשני, וניתן ליצור צורות כיד הדמיון במחיר מבצע של 20 ₪ לקופסא גדולה.

ב'כפר השעשועים' תמצאו הכל לכל כיס: החל מכדורים קופצים, יד גונבת, קליי, וסליים החל מ-2 ₪ , שישיית בצק מדהימה ב -15 ₪ ועוד.

 

 

בואו להתחמם לקראת החורף


כפפות, כובעים, צעיפים ונעלי בית עם כל מותגי הילדים האהובים לבנים וגם לבנות בדגמים מקסימים שיחממו אתכם בחורף. לקראת החורף הקרב, תחולק בתיבות הדואר חוברת מבצעים מיוחדים, ובחג החנוכה יוצב בחנות שולחן מציאות שבו ימכרו מבחר מותגים במחירים של 10-50 ₪.
אמרתם הנאות לילדים- אמרתם 'כפר השעשועים'.

 

08-6315468 


שעות פתיחה: ימים א'-ה' מרכז חנויות 'ביג'  ● 09:00-21:30  ● שישי 09:00-15:00 מוצ"ש 18:30-22:30
חניה חינם וגישה לנכים.
פייסבוק: "כפר השעשועים אילת- אפשר לקנות להם יותר


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש