אלפי אילתים לקחו החלטה בריאה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 1/12/2017 10:13 ● מה נשמע 524
אלפי תושבים לקחו החלטה בריאה והשתתפו בפעילויות חינם שהתקיימו כל יום כל היום במהלך חודש הבריאות, שהתקיים במסגרת תכנית "אילת ים של בריאות" ומסתיים השבוע ● כ - 50 פעילויות הוצעו במהלך החודש, לצד חוגי הספורט במתנ"סים, קבוצות ספורט מאורגנות ותושבים רבים הפוקדים דרך קבע את פארקי הספורט ברחבי העיר ואת מסלולי ההליכה והאופניים
אלפי אילתים לקחו החלטה בריאה
יוגה אלכסנדר בגן הבוטני

"בהתאם לחזון ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, שאימץ גם הוא את אורח החיים הבריא, ולפיו אנו שואפים לכך שבכל משפחה בעיר, יהיה לפחות אדם אחד המחויב לקידום הבריאות המשפחתית, הותאמה הפעילות, לגברים ונשים, פעוטות, ילדים, נוער, בוגרים וקשישים, לדוברי עברית רוסית וצרפתית, ובעצם השתדלנו לכוון לכולם", סיכם ליאור מנצ'ר – מנהל התכנית את חודש הבריאות שהתקיים בעיר וציין, כי לחודש הבריאות היו שלוש מטרות: להעלות לשיח העירוני את חשיבות השמירה על אורח החיים הבריא, לעודד את הציבור להתנסות ולהכיר את מתקני הספורט הרבים העומדים לשימושם חינם ברחבי העיר, ביניהם מגרשי ופארקי ספורט הכוללים מתקני כושר חדשניים, מסלולי הליכה וריצה המתארכים משנה לשנה, וכמובן החופים, מסלולי הטיול, מרכז הצפרות ועוד. השלישית- לחשוף לכלל התושבים את אנשי המקצוע הרבים העוסקים בקידום הבריאות בעיר, על המגוון העצום שבו זכינו בעיר, ובכך לסייע להם לקדם את עצמם. "כל המטרות הושגו", ציין מנצ'ר בסיפוק. 

 

הליכה נורווגית עם מתנס בית רובין ● סאפ עם עובדי המכון


במהלך החודש הוצעו כ - 50 הפעלות, כולל הרצאות ופעילויות ספורט ורגיעה של טובי אנשי המקצוע בעיר. בתי ספר, מסגרות טיפוליות, חברתיות ומקומות עבודה רבים, בחרו פעילות חינם מהרשימה, לטובת העלאת המודעות לבריאות, וכמובן לגיבוש ולכיף, כמו הדרכה בשחייה, הרצאות תזונה, תפיסת גוף באמצעות צילום, ריקודים דרום אמריקאים ועוד. לצד אלה נערכו במהלך כל החודש,  פעילויות ספורט בפארק קנדה, גן פרדקין, הגן הבוטני, מרכז הצפרות, טיולים של החברה להגנת הטבע, הרצאות במכללת ניהול פלוס, במכללה הטכנולוגית ובכיפה האקולוגית ועוד. גם רשת המתנ"סים והמרכז לקשיש הפעילו, כל אחד בתחומו, פעילויות והרצאות לקידום הבריאות. 
תכנית "אילת, ים של בריאות" פועלת באילת כחמש שנים כחלק ממינהל שח"ק בעירייה, בהובלת ועדת הבריאות העירונית בראשותה של חברת המועצה עו"ד סימה נמיר ובהנחיית רשת ערים בריאות, ישראל. חודש הבריאות מצוין כשיא של פעילות שנתית ענפה. בחג החנוכה הקרוב תיחתם שנת הפעילות בהפנינג בריאות גדול למשפחות בגן פרדקין שיכלול דוכני הסברה של קופות החולים, בדיקות כלליות כמו לחץ דם, סוכרת, ייעוץ תזונתי, פעילות ספורט ורגיעה ועוד. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש