חדש באילת - פיקולו

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 1/12/2017 10:31 ● ערב ערב 2839
מנות נקניקיות , שניצלים והמבורגרים קצת אחרים
חדש באילת - פיקולו

רבים מתושבי אילת המכירים את 'תרשיש 9', 'הסושיה' ו'פיצה עגבניה', מיהרו להגיע ל'פיקולו' שפתח אביטל ששון באוגוסט במרכז התיירות לא רחוק מ'פיצה עגבניה', וכל האחרים מוזמנים להגיע למקום ומובטח להם שלא יתאכזבו.

'פיקולו' –הוא דוכן מעוצב, נעים וטעים ולמרות שהתפריט במקום מורכב מנקניקיות, משניצלים ומהמבורגרים בלבד, מובטח לכם שלא יהיה לכם משעמם בפה אפילו לרגע, שכן מדובר בנקניקיות, בשניצלים ובהמבורגרים טעימים במיוחד ושונים לגמרי מאלו שאתם מכירים. פיקולו הוא מקום מצוין לעשות בו הפסקה לארוחה קלה וטעימה בכל פעם שאתם רעבים וצמאים, אבל לא בא לכם להתיישב לארוחה במסעדה. 

מה בתפריט? הרבה דברים טובים לבחירה:
שתי נקניקיות בלחמניה קלאסית קצרה או נקניקיות בקר ארגנטינאי/ עגל/ או ספרדי, נקניקיית מרגז חריפה אחת בלחמניה קצרה או שתיים בלחמניה ארוכה, או נקניקיית עוף ג'מבו בלחמניה קלאסית ארוכה. ואם לא בא לכם נקניקיות, תוכלו ליהנות מחזה עוף בלחמניה קלאסית קצרה או ארוכה, שניצל ביתי בלחמניה קלאסית ארוכה, המבורגר קלאסי במשקל 200 גר' תוצרת בית כולל צ'יפס המוגש בלחמנית המבורגר עם סלטים ורטבים.  מתוך המגוון הגדול של התוספות המוצע לכם ב'פיקולו', תוכלו לבחור בין נקניקיה נוספת לבחירה, צ'יפס קלאסי, טבעות בצל או ביצה וליהנות ממבחר גדול של רטבים וממרחים ביניהם: מיונז, קטשופ, אלף האיים, שום, חרדל, ברביקיו, צ'ילי חריף או מתוק, שזיפים, פסטו, קלמטה, עגבניות מיובשות, זיתים ירוקים, פלפל קלוי, לימון כבוש, טחינה, סחוג ירוק וצ'ימיצ'ורי.  צמאים? ב'פיקולו' תוכלו ליהנות ממשקה קל מתוך המבחר הגדול המוצא לכם כאן, או שליש בירה מהחבית.

 

 

קצת היסטוריה


הבת הבכורה במשפחת המסעדות של אביטל ששון היתה 'תרשיש 9' שנפתחה ב- 2013 - מסעדת גריל בשרים ישראלית מעולה שמגישה מבחר מנות מופלאות בשריות ומגוון רחב מאד של סלטים משובחים. הכל טרי והכל עשוי מחומרי הגלם המובחרים ביותר. מהר מאד הפכה 'תרשיש' למסעדה בעלת נוכחות חזקה בשוק המסעדות האילתיות, וקהל הלקוחות שלה גדל והולך מיום ליום. 
בשנת 2014 צורפה למסעדת תרשיש 'הסושיה' – מסעדה המגישה מאכלים מן המזרח הרחוק ברמה גבוהה כדי שהלקוחות יוכלו לאכול ליד שולחן אחד גם אם אחד מהם הוא קרניבור וחובב גריל ישראלי ואילו בן זוגו לשולחן מעדיף מעדנים יפניים כמו סושי, סשימי, מוקפצים ומגוון גדול של מטעמים מן המזרח הרחוק. העובדה שיש ל'סושיה' האילתית גב בדמות רשת ותיקה ומובילה בארץ מהווה בטחון שב'סושיה' באילת, כמו בכל הארץ, יתחדשו מנות, יעלו רעיונות, כשהרשת מפקחת על טיב המנות וחומרי הגלם שבסניף האילתי. 

אבל אביטל חשב שבנוף האילתי ובמשפחת המסעדות שלו חסר עוד משהו, ובשנת 2016 פתח במרכז התיירות אילת את 'פיצה עגבניה', המציעה בנוסף לתפריט עשיר של פיצות דקות מחומרי גלם מעולים, פיצות עשויות קמח כוסמין נטול גלוטן שגם הרגישים לגלוטן יכולים ליהנות מהן. 'פיצה עגבניה' הוא מקום מעוצב להפליא בטעם של פעם, שתענוג לבלות בו זמן איכות עם המשפחה או החברים, וממש כמו ב'תרשיש 9' וב'סושיה', להפוך את הארוחה לחוויה מהנה. 

מרגע שנפתחו, מהוות שלושת המסעדות מוקד משיכה לאוהבי אוכל טוב – אילתים וגם אורחים מהצפון ומחו"ל. וכל מי שמכיר את 'תרשיש 9', 'הסושיה' ואת 'פיצה עגבניה', יודע בביטחון מלא שגם 'פיקולו' יהפוך מהר מאד לאחד המקומות המבוקשים במפת האוכל של אילת. ב'פיקולו' יוכל כל מי שאינו חפץ לשבת במסעדה ולהפוך את הארוחה לטקס, ליהנות  ממנות מדליקות של נקניקיות, שניצלים או המבורגר, שונות מאלו שיקבלו במקומות אחרים ולהתחיל ליהנות. 

בכל המסעדות כמו גם ב'פיקולו' יש שירות משלוחים עד הבית, ומקפידים שכל מנה היוצאת מ'תרשיש', מ'הסושיה', מ'פיצה עגבניה' או מ'פיקולו', תגיע מושלמת עד בית המזמין.

 

'תרשיש 9'  ו'הסושיה'


כתובת: תרשיש 9
טלפון להזמנת מקומות / למשלוחים 08-6338081
הסושיה-  כל השבוע 12:00-24:00:00
תרשיש 9 – כל השבוע  12:00-23:00 
עסקיות- בשתי המסעדות בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:00.
 

'פיצה עגבניה'


כתובת מרכז תיירות אילת 
טלפון להזמנת מקומות/למשלוחים 08-9327747
שעות פתיחה א - ד   12:00-02:00  ה 12:00-03:00
שישי 11:00 - עד שעה וחצי לפני כניסת שבת, 
שבת   חצי שעה אחרי יציאת שבת - 02:00
כשר למהדרין, כשרות מועצה דתית אילת.

 

'פיקולו' 


כתובת מרכז תיירות אילת
טלפון למשלוחים בין השעות 12:00-02:00 08-9519539
שעות פתיחה 12:00-02:00
כשר, כשרות מועצה דתית אילת .


חדשות אילת