תוספת תנועה בעקבות קידום אתרים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/12/2017 08:16 ● ערב ערב 2841
כל פרק צריך להיות אפיזודה ייחודית וכך גם האתר שלך, אתה צריך למצוא את המיוחד שבו או המיוחד שבעסק שלך וכך להצמיח אותו. עלייך לוודא שכל פיסת תוכן תומכת כוללת כתובת אתר ידידותית לאדם, וכוללת את הקישור לכל אחד מהדפים שלך.
תוספת תנועה בעקבות קידום אתרים

 

תוכן ממוחזר

 

לקיחת תוכן קיים והפיכתו לחלק אחר היא דרך נהדרת למנף משאבים שכבר יש לך להגביר את הסמכות שלך ולשפר את הדירוג שלך בנושאים ספציפיים. אתה יכול לקחת את התוכן שלך אשר נמצא כבר ב- Podcast ולהפוך אותו למאמרים, הודעות בלוג, מצגות שקופיות, קטעי וידאו וכן הלאה כדי לקבל עוד יותר ערך קידום אתרים מהתוכן הממוחזר.

 

שימוש במנוע החיפוש של YouTube

 

אומנם לא רבים אך כמות די נכבדת איננה מבינה כי YouTube הוא מנוע חיפוש, וכפי שכנראה ידוע לך, הוא האתר השני בסחר באינטרנט לאחר Google, הוא משרת למעלה ממיליארד משתמשים. כאשר בוחנים כל אסטרטגית קידום אתרים, אבל עם תוכן Podcast בפרט, YouTube צריך תמיד להיות חלק מהאסטרטגיה שלך. לא רק ש- YouTube הוא מנוע חיפוש ענק בפני עצמו, אך תוכן YouTube מופיע לעתים קרובות גם בגוף הראשי של תוצאות החיפוש של Google. אין שום סיבה שאתה לא יכול לקחת הקלטה  מהפודקאסט ולהפוך אותו לסרטון וידאו ב -YouTube די בקלות. יש הרבה ממירי קבצים, תוכנת עריכת וידאו אשר יכולים לתרגם את קבצי האודיו שלך לוידיאו. יש באפשרותך לבחור להקליט וידאו בפועל של משתתפי פודקאסטים, כפי שאתה עושה עם הפודקאסט ולהשתמש בסרטון זה ב- YouTube, או בשכבות שכבתיות עם המותג שלך, תמונות מעניינות, תרשימים התומכים במה שהפודקאסט דן בו בזמן מסוים, ואיש קשר אחר מידע על גבי האודיו כדי ליצור מצגת וידאו. כמובן, ששימוש בוידיאו לקידום אתרים הוא נושא בפני עצמו, עולם ומלואו, אבל לכל הפחות, אתה צריך ליצור כותרת אופטימיזציה עבור סרטון וידיאו בערוץ YouTube שלך, יש תיאור נהדר שכולל קישור הערות להראות ואת פרק, ואם אפשר, לספק תמלול משלך של Podcast כדי לעקוף את התמליל שנוצר אוטומטית ב- YouTube. לאחר שתמליל מדויק בסרטון YouTube שלך ​​אינו טוב רק עבור קידום אתרים ב- YouTube, זה נהדר עבור אלה שאינם דוברי אנגלית, מכיוון שהם יכולים לקרוא את הכתוביות בזמן שהפרק שלך מוקרן.

 

Podcasting עבור בניית הקישור

 

דרך נוספת לשימוש ב - podcasting יכול להועיל, מנוע חיפוש ומאמצי מיטוב כדרך למשוך קישורים. אם התוכן שלך בפודקאסט מעניין, משעשע, משכנע, שימושי וכן הלאה, זה יכול גם למשוך קישורים בפני עצמו, אבל יש בהחלט קישורים אחרים שאתה יכול להמשיך ולקשר בעצמך. הדרך הקלה ביותר, ניתן לקבל פודקאסט אורח במטרה לקדם את Podcast באתר שלהם. אם מישהו משקיע זמן כדי להתראיין עבור פודקאסט שלך, סביר מאוד שהם רוצים שאנשים ישמעו את זה. על ידי אירוח של דף podcast של פרק באתר שלך, את בנוסף להפצתו במדיה פופולארית באמצעות פלטפורמות Podcast, אתה יכול לספק לאורחים שלך מקום טבעי לקשר אל האתר שלך. אחת הדרכים להגדיל את הסיכויים שלך היא לחפש פודקאסט אורחים שאולי יש אינטרס לקדם את הפרק כי הם יקבלו תועלת עסקית מתוך חשיפה מוגברת. אלה עשויים לכלול דוגמה חברה המשחררת מוצר חדש, אולי אפילו חברה המשיקה פודקאסט משלה, או קידום ספר חדש. מחברים הם יעד טוב במיוחד, בדרך כלל כאשר הם משחררים ספר חדש, הם רוצים כל מקור של קידום שהם יכולים למצוא. ודא שאתה מדבר עם האורחים מראש על קישור בחזרה אליך. קבל את המחויבות המילולית שלהם, ואתה תהיה בטוח יותר במידה ותקבל את זה בכתב בדוא"ל. אגב, ההפך של האמור לעיל יכול להיות גם נכון. דף פודקאסט באתר שלך הוא מקום חוקי לחלוטין וטבעי כדי לקשר חזרה לאתר של כל משתתף בפודקאסט. אם אתה מחפש אנשים להשתתף בפודקאסט שלך, אם הם מבינים את הערך של הקישור, זה עשוי להיות תמריץ נוסף כדי לסגור את העסקה.

 

לסיכום

 

עם קצת מאמץ, podcasting וקידום אתרים יכולים לעבוד יחד כדי לעזור לך להרכיב את הקהילה התומכת של תומכים, טקטיקות קידום אתרים יכולים לעזור להגדיל את קהל הפודקאסט שלך; ובתמורה, הפודקאסט שלך יגדיל את הפופולאריות, זה יכול להניב אופטימיזציה למנועי חיפוש היתרונות בחזרה לאתר שלך.

 

המאמר נתרם על ידי חברת seo-google, בלוג קידום מקיף ראו ב http://seo-google.co.il/


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש