למה לפתוח חנות באינטרנט דווקא עכשיו?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/12/2017 10:25 ● מה נשמע 526
מי חלם לפני שנים ספורות בלבד כי יום יבוא ונוכל לשבת בבית מול המחשב ולערוך קניות. לא חייבים להתלבש, אפשר לשבת עם פיג'מה. לא צריך להיות כפופים לשעות פעילות מסוימות, אם בא לנו לצאת לשופינג באישון ליל – גם זה אפשרי. בכלל, אפשר לשכוח מחנויות הומי אדם ומתורים ארוכים בקופה כי בחנויות האינטרנט אנחנו תמיד ראשונים בתור...
למה לפתוח חנות באינטרנט דווקא עכשיו?

חנויות אונליין בישראל מספקות לנו חווית קנייה מסוג אחר לגמרי.

 

חנויות אונליין – למי זה טוב?

 

כאשר אנחנו מדברים על חנויות אונליין אנחנו מדברים על חנויות מסוג אחר לגמרי. חנויות אטרקטיביות שטובות לכל הצדדים.

 

חנות אונליין – טובה למוכר

 

למה זה טוב למוכר?

 

  • חנות שנשארת מסודרת – חנות רגילה זוהי חנות הדורשת ארגון וסדר של צוות דיילים שיהיה ממונה על כך. כאשר מדובר בחנות מקוונת הרי שהחנות תישאר מסודרת ונקייה מבלי שיהיה צורך להשקיע בדבר.
  • אין גניבות – אם בחנות רגילה תמיד חשוב להשאיר עין פקוחה בכדי לוודא כי אין ניסיונות גניבה של מוצרים הרי שבחנות המקוונת המוצרים הווירטואליים נמצאים על המדף ואין מצב שמישהו ינסה לגנוב אותם.
  • חנות שמרוויחה הרבה יותר – זהו למעשה עיקר העיקרים והיתרון המשמעותי ביותר. עסק מקוון זה עסק רווחי. עסק שמצליח למכור הרבה יותר. כי היום הלקוחות שלנו מחפשים אותנו ברשת. ומי שנמצא שם – הוא זה שמרוויח. עסק שדואג להופיע במקום טוב הוא עסק שימכור הרבה יותר מאשר בחנות רגילה וגם ביחס למתחרים ברשת.

 

חנות אונליין – טובה לקונה

 

גם הקונה נהנה משורה של יתרונות כאשר מדובר בקנייה מקוונת.

  • יוצאים לקניות על כוס קפה – הקונה יכול להכין לו כוס קפה איכותי ולשבת מול החנות הווירטואלית ולמלא את סל הקניות שלו. כלומר הקנייה נערכת בתנאים אופטימאליים עבור הלקוח.
  • לא צריך לסחוב – הקנייה ברשת מותירה את הידיים פנויות לכל אורך הקנייה. הסל מתמלא לו ובסיום הקנייה אנחנו מזמינים את שירות המשלוח הרצוי לנו וכך ללא כל טרחה או 'סחיבה' המוצרים מגיעים אלינו עד הבית.
  • מחירים נוחים – המחירים שהחנויות המקוונות מסוגלות להציע לנו אלו מחירים זולים יותר ביחס למחירים של אותם המוצרים בדיוק בשוק הפתוח הרגיל. החנות המקוונת פועלת עם מינימום הוצאות. היא לא צריכה לשלם על שכירות חנות, תשלומי שכר לעובדים, מיזוג לקירור או לחימום וכדומה. מה שאומר חנות עם מינימום הוצאות. הרווח הזה הוא גם של הקונה. כי החנות מסוגלת לנקוב במחירים נמוכים הרבה יותר ביחס לכל חנות רגילה אחרת.
  • אין תור – בחנויות רגילות אנחנו רגילים לעמוד בתור עם או בלי סבלנות. בחנות המקוונת כל אחד הוא בן יחיד וחש ממש כמו לקוח מועדף. לקוח שתמיד יהיה ראשון בתור ללא כל המתנה.

אז מכל הסיבות שבעולם – מומלץ מאוד לכל בעל עסק לפתוח 'סניף' ברשת. הסניף החדש יהפוך מהר מאוד לסניף המרכזי!

חנויות אונליין – כי כך קונים היום.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש