שלוש סיבות מצוינות להתקין בריכת שחייה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/12/2017 18:24 ● ערב ערב 2842
ראיתם אותה אצל השכנים או אצל החברים הכי טובים, הסתקרנתם למראה התמונות המרשימות במגזינים השונים ואם נודה באמת, קצת מדגדג לכם להכניס אותה גם אליכם הביתה. הבריכה הפרטית נתפסת בעינינו לא פעם כמותרות, והיא ללא ספק נחשבת ליקרה למדי, אבל יש לכם שלושה תירוצים מעולים להכניס את הבריכה לחצר הבית שלכם, וגם דרך טובה לחסוך בעלויות. מוכנים לקפוץ למים?
שלוש סיבות מצוינות להתקין בריכת שחייה

 

זה לא יקר כמו שחשבתם

 

הסיבה הראשונה להתקין בריכה פרטית היא שזה פשוט לא חייב לעלות הון תועפות כפי שאולי נדמה לכם. נכון, עדיין מדובר בעלות לא מבוטלת, אבל פרויקטים של בריכות שחיה מתועשות עשויים לחסוך לכם עד שליש מהמחיר, בתלות בסוג הבריכה וגודלה, כמובן. בניית בריכות שחיה פרטיות בדרך הזו גם תחסוך לכם זמן, דרך אגב. זאת משום שבריכות מתועשות לא נבנות בחצר כמו שאתם אולי מדמיינים, אלא במפעל. המשמעות היא שיש לכם מצד אחד חופש בחירה כמעט מוחלט בכל הקשור לעיצוב הבריכה, ומצד שני התוצאה תתקבל מהר יותר מכפי שנדמה לכם.

 

זה הבילוי האולטימטיבי עם הילדים

 

בכל סוף שבוע, יום חג או חופשת קיץ אנחנו נתקלים בפני אותה דילמה, זו שקשורה לאופן בו נעסיק את הילדים ונרחיק אותם מהמסכים. בריכת השחייה הפרטית משיגה את המטרה הזו, ועוד כמה באותה הזדמנות. כך הזאטוטים (וגם המתבגרים) יניחו למחשבים, לטלוויזיות ולסמארטפונים. במקום, הם ימצאו את עצמם משחקים במים, שוחים להנאתם וגם מזמינים חברים כדי לבלות איתם בוקר מהנה. זה הבילוי האידאלי עבור הילדים, וגם הבילוי המושלם עבורכם. דרך אגב, בקיץ סביר להניח שתיהנו ממנה גם בלעדיהם, ולו רק כדי לקרר את הגוף בימים שבהם הטמפרטורה נושקת ל-40 מעלות. דרך טובה ליהנות מכל העולמות ולהבטיח כיף גדול לכולם, לא?

 

זו הדרך המושלמת להיכנס לכושר

 

חדרי כושר משעממים אתכם, עוד לא הבנתם מה כל כך מלהיב בריצה ואין לכם את הזמן לצאת לחוגים או לגלות טרנדים חדשים בעולם הכושר. הבשורה הטובה היא שהבריכה שלכם תחסוך את הדילמות, את התירוצים וגם את הכסף על מנויים שלא תנצלו באמת. אז נכון, בריכה תעלה לכם קצת יותר ממנוי לבריכה העירונית, לפחות למשך עונה או שתיים, אבל את הבריכה הזו תנצלו הרבה יותר. חוץ מזה, היא גם תעניק לכם יותר פרטיות, פרט משמעותי למי שמתרחק מהקאנטרי פשוט כי אין לו סבלנות לעשרות (או מאות) אנשים שמצטופפים על הדשא.

 

להתקין או לא להתקין?

 

אם שלוש הסיבות הללו עדיין לא שכנעו אתכם שבריכה פרטית היא פינוק מושלם שתנצלו לא מעט לאורך השנים, או אם אתם עדיין חוששים מעלויות תחזוקה, זכרו שגם כאן אפשר לחסוך. כיסוי בריכה יחסוך לכם מים וחשמל, וכמובן יספק תחושת ביטחון מוגברת כשאתם לא נמצאים על יד הילדים. חוץ מזה, בין אם הבריכה חשופה ובין אם היא מכוסה, אין ספק שהיא גם תעשיר את מראה החצר כולה. רק תחשבו על מסיבת הבריכה שתקיימו סביבה ותבינו כמה היא יכולה לספק לכם הנאה ובילוי במשך שנים רבות וטובות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש