הזמנת שלטי רול אפ דרך פורטל השלטים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/12/2017 16:14 ● ערב ערב 2843
שלטי רול אפ שימושיים מאוד, הם מגיעים בגדלים שונים, בגבהים שונים, רחבים, צרים, ארוכים ואף במידות של A3 ו A4 כלומר שולחניים. השימושים שלהם רבים גם כן, ניתן להעמיד אותם מחוץ לחנות בקניונים ואו על הרחוב באזורים שונים מחוץ לחנות (לא תמיד אפשרי, אבל כן ניתן לראות לעתים), כמו כן מכיוון שהם דקיקים ולא תופסים מקום ניתן להשתמש בהם כפרסומת בתוך החנות עצמה.
הזמנת שלטי רול אפ דרך פורטל השלטים

שלטי רול אפ מצוינים לתערוכות ולאירועים כמו חתונות, בר/בת מצווה, בריתות, אירועים עסקיים, כנסים ועוד, בואו נראה כמה יתרונות של רולאפים ונראה שהדרך היחידה להזמין אחד או כמה, היא דרך פורטל השלטים.

 

איפה מזמינים שלטי רול אפ

 

ניתן להזמין רול אפ דרך פורטל שלטים והסיבה לכך שהפורטל מרכז בתוכו חברות שילוט שונות בכל רחבי הארץ, החברות איכותיות ואמינות בעלות שרות אדיב. כאשר תצרו קשר ותביעו את מבוקשכם בפני מחלקת השירות, ישלחו לכם שלוש הצעות מחיר רלוונטיות לצורך שלכם, השירות מהיר ויעיל, כך שכל עליכם לעשות זה לבחור את המחיר והחברה שאתם מעוניינים בה שתיצור לכם את השלט.

 

יתרונות שלטי רול אפ

 

  1. קלים למשא, אחד מהסיבות ששלטי רול אפ פופולרים הם כי הם קלים למשא ונוחים לשימוש, ניתן לקחת אותם לכל מקום בארץ ואף בעולם. השלטים כשם כן הוא, הם מתגלגלים וכך קל לשנע אותם.
  2. הם מרשימים, טוב זה תלוי באיזה דפוס משתמשים. הדפסת רול אפ בדפוס סטנדרטי יהיה טוב ויעיל, אבל לא מוציא את העין, רגיל ואיכותי, לעומת זאת דפוס דיגטלי על גבי השלט ימשוך את העין, יתבלט ויצביע על איכות המוצר ועל תשומת לב לפרטים מצד הבעלים של הדוכן, חנות וכו. הדפסה דיגיטלית על גבי רולאפ מקנה לו פיקסול אידיאלי, אי מריחת צבעים, חומר עמיד יותר ובכלל תמונה איכותית יותר. ניתן להדפיס על השלט משני הכיוונים אם אתם מעוניינים בכך, וכך לשים אותו במרכז החדר או החלל ולא בסמוך לקיר.
  3. על השלטים ניתן ליצור איזה עיצוב שרק תרצו, חשוב לא להתפזר מבחינת אפיון העסק ואף לשמור על מינימליות, לעתים פחות זה יותר.
  4. כאמור, הם מגיעים בגדלים שונים, מגבהים של בני אדם ויותר גבוהים, רחבים, נמוכים וקומפקטים ניתן להשתמש על שולחנות, כמעט כל גודל אפשרי.
  5. ניתן לייצר רולאפ בסוגים שונים, חשמלי ואף מסתובב.

 

מחירים

 

כמו כל דבר שאנו רוכשים בעל משתנים בין אם זה שירות מסוים ואו חפצים מסוימים, כך גם לגבי שלטי רול אפ, המחיר משנה והוא ותלוי בפרמטרים שונים כמו מידות השלט, הדפוס אם סטנדרטי או ליזר, כמות טקסט, אם או בלי לוגו או ציור, חשמלי, או מסתובב. מה שניתן לומר שהמחיר בהחלט לא מרקיע שחקים, זהו מוצר שמציע פרסום, יחסית לעולם הפרסום, רול אפ שווים לכל כיס.

מוזמנים לבקר בפורטל השלטים ולגלות עוד על מחירים, שלטים ולהזמין שירות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש