ניניו - מביאה את איטליה למרכז חנויות הדקל באילת

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 12/1/2018 15:02 ● ערב ערב 2845
פיצה ניניו היא כבר בת שנה וכמה חודשים - בהחלט לא הילדה החדשה בעיר והצליחה לרכוש לעצמה מוניטין של מקום שבו האוכל מצוין וטרי ונעים לעשות בו הפסקת אוכל של כיף בצהרים או בערב או בכל שעה במשך היום ● המקום הוא מקום ללא גינונים של טקס והמחירים בו נוחים ושווים לכל כיס
ניניו - מביאה את איטליה למרכז חנויות הדקל באילת

במקום 20 מקומות ישיבה בחלל הפנימי ליד שולחנות ועל הבר וגם בחוץ על המרפסת עוד מספר מקומות ישיבה. השירות במקום הוא שירות עצמי. צריך לבוא, לעיין בתפריט, לגשת לדלפק ולהזמין, לחכות בסבלנות עד שהאוכל מוכן, לקחת אותו לשולחן ולהתחיל ליהנות. 'פיצה ניניו' היא מקום מצוין להפסקה בין מספרה לקניות או לסידורים אחרים ושווה גם להגיע במיוחד כדי לאכול, או להזמין בטלפון וליהנות ממשהו טעים מהתפריט אצלכם בבית. 
לקראת החורף, מחכים לכם מרקים חמים וטעימים שיחממו לכם את הגוף ואת הנפש. מרק לכל הדעות הוא מאכל מנחם, מאכל ממלא ומזין וב'פיצה ניניו' מבחר המרקים גדול. בין המרקים שמציעים לכם כאן- מרק ירקות בסגנו מינסטרונה, מרק פיטריות, מרק בטטה, מרק שעועית, מרק עדשים, מרק בצל עם קרוטונים בסגנון צרפתי. מדי יום, שניים או שלושה - מרקים לבחירה שכולם מצוינים ומשביעים.

 


ועוד בתפריט:

 

  • פיצות - שאת כולן מכינים במקום, החל משלב הכנת הבצק ועד לאפייתן בתנור האבן. את הבצק מכינים לפי מתכון של פיצריות איטלקיות מסורתיות - לא עבה מדי ולא דק מדי - בצק בדיוק כמו שצריך והתוצאה מדברת בעד עצמה - פיצות 'אמיתיות' בטעם של פעם.
  • פסטות - ספגטי, פנה ופטוצ'יני ברטבים שונים: נפוליטנה, שמנת פיטריות, שמנת עגבניות, שמנת פסטו ועוד שגם אותן מכינים במקום.
  • סלטים - טריים ומשובחים שמכינים מדי יום ביניהם: סלט יווני, סלט טונה, סלט אנטיפסטי איטלקי ברוטב פסטו וקרוטונים, מוגש עם גבינת פרמזן מגורדת ו'סלט ניניו' - סלט ירקות ברוטב פירות הדר וקרוטונים, מתובל ברוטב שמכינים במקום, עם גבינת פרמזן מגורדת.
  • תפוח אדמה - אפוי ומוקרם, במבחר רטבים, כשלצדו סלט אישי המוגש עם שני רטבים קרים.

 

 

בקיצור - רעבים לא תצאו מכאן ומובטח לכם גם שתיהנו מכל ביס. 
"המחירים אצלנו הם בין הנמוכים בעיר", אומר בעל המקום, "וזאת למרות העובדה שחומרי הגלם בהם אנחנו משתמשים הם ברמה גבוהה והכל תמיד טרי. לא שומרים כאן שום דבר מהיום למחר".
מחיר הפיצה - 25 ₪, כל תוספת - 5 ₪. תוספת פרמזן או מוצרלה - 7 ₪. כל הסלטים במחיר - 30 ₪, כל הפסטות במחיר - 25 ₪ למנה, תפוח אדמה מוקרם, בתוספת סלט אישי - 25 ₪. 
במחירים כאלה חבל לבשל בבית. בואו לאכול ב'פיצה ניניו' או הזמינו בטלפון. ויש גם טייק אווי. ההנאה מובטחת. המקום כשר למהדרין בכשרות רבנות אילת.
 
כתובת: מרכז חנויות הדקל.
טלפון: 08-6262155.
פתוח: ימים א-ה 12:00-24:00, שישי וערבי חג 12:00-16:00, שבת: החל משעה אחרי צאת השבת עד חצות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש