זול סטוק - חוויית קניה במחירים נמוכים ביותר

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: ● 12/1/2018 15:06 ● ערב ערב 2845
ב- 2013 נוסדה 'זול סטוק', הרשת הזולה בארץ, וכיום באמתחתה 35 סניפים בפרישה ארצית. לפני כשנתיים, נפתח סניף הרשת באילת על ידי מיטל ואילן דיאמנט, וגם בפני תושבי אילת נפתח שער לעולם של חווית קניות במחירים נמוכים ביותר
זול סטוק - חוויית קניה במחירים נמוכים ביותר

חווית הקניות ב'זול סטוק' היא לא רק בשל המחירים, כי אם גם בשל המבחר והמגוון הענק של מוצרים מכל הסוגים, וכמובן הסדר המופתי. כמו כן, בכל יום נוספים ומתחלפים מוצרים בחנות, ורוב הסיכויים הם שכל מה שתצרכו תוכלו למצוא על המדפים בחנות הענקית והידידותית המשתרעת על 735 מ"ר. 

 

מה תמצאו בחנות?


מחלקת רהיטים ובה מבחר גדול של שולחנות איפור, שידות מגירות, ויטרינות וגם שולחנות למרפסות, כסאות, מראות מעוצבות, תמונות ועוד. רהיטים ומשחקים לגן ולחצר - כמו שולחנות, כסאות, נדנדות ומגלשות ועוד. 
מחלקת יצירה גדולה ומגוונת ובה: חרוזים וחוטים מכל הסוגים, חוטי שעווה, צבעי גוף, צבעי שמן, גואש ואקריל, חיתוכי עץ מכל המינים, קנבסים לציור ובלוק קנבס לציור, לילדים- חומרים להרכבת בית בובות, בלונים, משחקי 'אני וגופי', חבילות המכילות דמויות להלבשה + מגוון בגדים כדי להלביש אותן, שטיחים לצביעה לילדים ועוד הרבה מאד פריטים. המחלקה נותנת שירות גם לפרטיים וגם לגופים מוסדיים.


מוצרים לאמבטיה - שטיחונים, וילונות, כוסות, סבוניות, מתלים ועוד.
מחלקת אירועים – בה תמצאו כל מה שצריך לחגיגות יום הולדת, חינה או כל מסיבה אחרת -  החל במפות וקישוטים ועד לשקיות, הפתעות, בלונים ועוד.
מחלקת כלים חד-פעמיים וכלי בית מכל הסוגים במחירים הנמוכים בעיר.
מחלקת מוצרי זכוכית - כוסות אגרטלים, צלחות, קערות, ספלים וכלי זכוכית רבים אחרים.  מחלקת הנוי - עצים סינטטיים ברמה גבוהה, שלטים, תמונות, פרחים מלאכותיים, אגרטלים, פסלונים, תריסים ונציאנים.
יודאיקה - חנוכיות, פמוטים, כוסות קידוש ועוד.
מוצרים לקמפינג ומוצרים לים כמו גלגלי, מצופים, מזרונים.
מוצרי טואלטיקה  - קרמים, לקים, דיאודורנטים.
מוצרי ניקיון לבית - במחירים ללא תקדים. 
מוצרי טקסטיל - מגבות, מפות ומצעים. 
מוצרי פלסטיק לבית  - כמו למשל קופסאות ומכלים בגדלים שונים.
מחלקת סלולר - בה נרתיקים לניידים בעיצובים שונים, מטענים, מגנים לסלולר, מגני זכוכית אזניות רגילות, אזניות בלוטוס ואזניות קשת.
מחלקת מוצרי חשמל לבן לבית -  טוסטר, מיקרוגל, מכונה להכנת ופל בלגי, מכונה לפופקורן, מנגל חשמלי, סיר גריל וגם נורות, מנורות חירום, תקעים, שקעים וכבלים.
מחלקת פירזול ובה ידיות מכל הסוגים, צירים ועוד. 
מחלקת גינון  -  כדים מכל הסוגים בעיצובים וגדלים שונים, צינורות השקיה, מזמרות, מגרפות וכל מה שצריך לייפות ולעבד את הגינה. 
במחלקת כלי עבודה -  כלי עבודה מכל הסוגים.
מחלקת מיוד לבית הספר  - החל ממחק ועפרון ועד מגוון גדול של ילקוטים, קלמרים ועוד. 
בקרוב מחלקת שטיחים לבית.

אז למה אתם מחכים? הגיעו ל'זול סטוק' ותגלו חווית קניה שונה, מהנה ומיוחדת במינה.

זול סטוק, כתובת: שדרות חטיבת גולני 30, מרכז 'שמי בר', ליד 'שוק מהדרין'. פתוח: ימים א-ה 09:00-21:30, שישי וערבי חג 08:00-16:00. 
טלפונים:  0504433739, 0507538320.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש