איך לשפץ את הבית ללא הוצאות מיותרות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/1/2018 09:25 ● ערב ערב 2845
גם אתם חולמים לשפץ את הבית? אנשים רבים מגלים כי הבית שלהם אינו מתאים להם עוד. הוא מיושן, בעל מראה לא מחמיא ולא ממש מותאם לשימוש הנצרך. לא כל אחד יכול לצאת לדרך של שיפוץ יסודי מהשורש. אם כי לפעמים מדובר בצעד בלתי נמנע. אך יש בהחלט מקרים בהם אפשר יהיה למצוא את הדרך הנכונה לחדש ולרענן את פני הבית בצורה מהותית, וזאת בלי להיפרד מסכומי כסף גבוהים.
איך לשפץ את הבית ללא הוצאות מיותרות

 

כיצד לחדש את הבית בעלות סבירה?

 

  • הצבע קובע! האם שמתם לב לכך שהצבע נותן את הטון לבית? כאשר הקירות חלקים ונקיים זה מורגש בצורה מהותית באווירה הכללית בבית. אז אם הקירות שלכם סדוקים, קלופים או מלוכלכים - מומלץ בהחלט לצבוע אותם. לפני הצביעה עליכם לבחון את הקירות ולראות מה מצבם. אם יש אזורים לחים יהיה צורך לבצע איטום בעזרת חומרים ייעודיים שניתן למצוא בכל חנות חומרי בניין. אם התגלו חורים בקירות יהיה צורך לבצע עבודת שפכטל כך שעם תום הצביעה תתקבל תוצאה חלקה ויפה. במידה ואין לכם ניסיון בתיקוני שפכטל מומלץ שתעזרו באיש מקצוע מיומן. הוא יבצע את המשימה על פי השלבים כנדרש. כמו כן עליכם לבחור את הגוון המתאים לבית שלכם, אתם יכולים לגוון ולבחור צבעים שונים לחדרים השונים של הבית. נסו להימנע מצבעים זועקים מדי שיכולים להימאס מהר.
  • המטבח – המטבח הוא מקום דומיננטי בכל בית. הארוחות, ההכנה שלהם ואפילו סתם בילוי משותף. כדי שאכן יהיה נעים במטבח חשוב לאבזר אותו כראוי, ולהתאים אותו היטב לשימוש שלכם. תכנון המטבח ובחירת הארונות ייעשו בהתאמה מלאה לשימוש הרצוי. שימת לב מיוחדת יש לתת לבחירת ברזים. יש כיום מבחר רחב של ברזים. ההבדלים בין הברזים הינו במראה, בשימוש וכמובן במחיר. בחירה בברז מעוצב יכולה מאוד לשדרג את מראה המטבח ולהעניק לו מראה חדיש ורענן.
  • כלים מתאימים – יש מגוון פעולות שתוכלו לבצע אותם בכוחות עצמכם בבית - בלי לשלם לבעל מקצוע. אתם יכולים לתקן, לשפר ולשנות. אבל כדי להצליח בכך עליכם להיות מצוידים בכלים הנדרשים. יש כלים בסיסיים שברכישה חד פעמית שלהם אתם נהנים משימוש רציף ומועיל ביותר. מברגה, מקדחה, מלטשת ועוד. לפי הפעולה הנדרשת לכם תבחרו את המכשיר הנכון. זה שייתן לכם את האפשרות לבצע פעולות מקצועיות עם תוצאות נהדרות. אמנם הכלי עולה לכם כסף, אך בסופו של דבר הוא חוסך לכם פניה אל איש מקצוע, ויש גם כלי עבודה מאוד טובים במחירים נוחים כמו כלי עבודה של חברת Einhell גרמניה.
  • עיצוב הגינה – גינה מוזנחת ובלתי שימושית עשויה להיות פינת חמד קסומה בהשקעה לא גדולה. כל מה שצריך זה לארגן את השטח, לפרוש דשא סינטטי פשוט, להעמיד את הרהיטים המתאימים, לדאוג להצללה הולמת וזהו. לאחר שתחדשו את פניה של הגינה יהיה לכם קל יותר לבצע בה תחזוקה מתמדת וליהנות מגינה נעימה ומזמינה במיוחד.
  • חידוש רהיטים – רהיט ישן לא חייבים לזרוק. אפשר פשוט לחדש אותו. בעזרת כלים מתאימים והחלפת הידיות אתם משנים בצורה ניכרת את מראה הרהיט. במקרה של דלתות שבורות ניתן לרכוש פרזול מתאים ולהתקין מחדש את החלקים. התוצאה עשויה להיות מפתיעה בהחלט. ישנן כמה קבוצות מעולות בפייסבוק בנושא של תיקון ושיפוץ רהיטים ישנים, בקרו בהן ותגלו ים של רעיונות לשימושים חוזרים ומגוונים ברהיטים ישנים.

עם מחשבה ורצון לחדש את הבית גם אתם תוכלו לעשות את זה בלי לשלם סכומים עצומים של כסף כי הסוד של השיפוץ טמון בפרטים הקטנים. בחנו את הבית שלכם, מצאו את האזורים שלא מוצאים חן בעיניכם וצאו לדרך. התוצאות עשויות להיות נהדרות!

באדיבות ורדי לוין – חנות לכלי בית ועבודה


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש