השכרת רכב באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/2/2018 06:19 ● ערב ערב 2847
אם חשבתם שהשכרת רכב היא אופציה אידיאלית לביזנס או פלז'ר אז השכרת רכב באילת היא פלז'ר נטו! עיר המלונות והבילויים של ישראל אוגרת בתוכה ובעיקר בסביבתה, המון אטרקציות מגניבות ומומלצות שאסור לפספס. לכן בפעם הבאה שתסגרו חופשה באילת, דאגו לבקר את חברת השכרת הרכבים המקומית ושכרו רכב לפי טעמכם ובהתאם לצרכיכם. כל שעליכם לעשות הוא להיות מודעים לשני דברים מרכזיים: האחד, הכרת הסביבה. מהן האטרקציות העיקריות באזור? השני, מאיזו חברה כדאי לשכור את הרכב?
השכרת רכב באילת

 

למה דווקא אילת?

 

בית מלון איכותיים בשפע, מסעדות טובות, מסיבות מטורפות, חופים מדהימים... שנמשיך לפרט? כל אלה תייגו וממשיכים לתייג את אילת בתור עיר הבילויים מספר אחד של ישראל. מאותן סיבות בדיוק החליטו חברות השכרת הרכבים לשכן את סניפיהם בעיר. אמנם אילת נחשבת לעיר יחסית קטנה, אבל למה להגיע במוניות ממקום למקום ולהיכנס להוצאות בזמן שאתם יכולים להשכיר רכב, שיהיה גם זמין 24 שעות וגם חסכוני בדלק ובמחיר ההשכרה.

 

למה מונית כשיש רכב צמוד?

 

אם תכננתם לדוגמה לצאת לחוויית צלילה מרגשת באחד מחופיה הדרומיים של אילת ולשחות בין אלמוגים ודולפינים, קחו את הרכב שהשכרתם. בסיום הצלילה, תהיו רעבים? סעו למסעדה נחמדה ומומלצת לארוחת צהריים משביעה. בא לכם להמשיך משם לנסוע להירגע בחוף הים עם כוס מיץ מרענן? יש לכם את האפשרות. רכב שכור פותר המון בעיות, בייחוד כשאנו יוצאים לחופשה קצרה באילת.

 

השתכנעתם?

 

כעת נעבור לחברת ההשכרה. קודם כל, מומלץ לבחור בחברת השכרת רכב מוכרת ובעלת שם. חברה שכזו תחסוך לכם הרבה כאבי ראש, מבחינת כל סידורי הניירת והביטוחים וכמובן, מבחינת התאמת הרכב האידיאלי ביותר לצרכים שלכם. לדוגמה: ירדתם לאילת שישה חברים, למה שתשכירו שתי מכוניות? פנקו את עצמכם ברכב גדול ומרווח. מעוניינים לעשות טיול שטח במדבר? שכרו רכב שטח.

 

חברת HERTZ

 

חברת השכרת הרכב הידועה, חברת HERTZ, בעלת שם בינלאומי וניסיון עשיר של שנים, בכל הנוגע להשכרת רכב, במגוון ערים מרכזיות בארץ ובחו"ל. החברה מכירה היטב את הצרכים של התייר הישראלי המגיע לחופשה באילת ודאגה לצייד את עצמה עם צי של רכבים איכותיים ושמורים לרווחת המטיילים. כל הרכבים של חברת HERTZ עוברים בדיקה מקיפה ופרטנית לבטיחות מרבית, נראות הרכב וכמובן ביטוחים, כך שתוכלו להשכיר את הרכב שלכם בראש שקט.   

ירדתם לאילת? פנקו את עצמכם בחופשה מהסרטים עם הרכבים של HERTZ השכרת רכב באילת.

HERTZ – מסדרים לכם את החופשה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש