ישיר לצרכן – כל הטקסטיל לבית תחת קורת גג אחת

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 14/2/2018 11:23 ● מה נשמע 535
המגבות כבר לא נראות כל כך טוב? המצעים כבר עברו יותר מדי כביסות? מחפשים שטיחונים או וילונות חדשים שירעננו את החדרים בבית? ומה על כריות למיטה או דקורטיביות לסלון?● ב'ישיר לצרכן' תמצאו את כל מה שקשור לטכסטיל בבית במחירים סבירים והמבחר גדול ומגוון
ישיר לצרכן – כל הטקסטיל לבית תחת קורת גג אחת

'ישיר לצרכן', החנות לכלי בית המשרתת את תושבי אילת מזה 43 שנים, היא אמנם חנות וותיקה בנוף המקומי, אבל המבחר בה מתעדכן ומתחדש כל הזמן בהתאם לאופנות המתחלפות ולרוח הזמן, והשירות בחנות תמיד חם ואישי. כל לקוח מתקבל כאן כאורח של כבוד.
בשנים האחרונות התמקצעה החנות בתחום הוילונות. במקום תמצאו וילונות מוכנים בגדלים ודגמים שונים, אבל בעיקר מתמחים ב'ישיר לצרכן' בתחום וילונות בהזמנה מיוחדת בהתאם לצרכי הלקוח -  גם תופרים את הוילונות וגם מתקינים אותם בבית הלקוח. המגוון והמבחר גדולים הן מבחינת סוגי הבדים, הדגמים והצבעים. תחום נוסף בו מתמחים בחנות הוא תחום ההצללה/האפלה. כאן יצליחו לפתור לכם כל בעיה.

 

כיסוי לכל מיטה


במחלקת המצעים הגדולה ב'ישיר לצרכן' תמצאו מגוון גדול של מצעים מתוצרת החברות המובילות בשוק: 'ורדינון', 'כיתן', 'תודן', 'הום סטייל' ועוד, שאותם ניתן לרכוש בסטים שלמים או בחלקים בודדים: סדין, ציפיות, או ציפות. בנוסף למצעים של כל החברות בתחום, תמצאו ב'ישיר לצרכן' מצעים מתוצרת 'אטלנטיק' ו'עירוני טקסטיל'" אותם אפשר לרכוש רק ב'ישיר לצרכן' שהוא המשווק הבלעדי שלהם בעיר. 
"מי שקנה מצעים של 'אטלנטיק'", אומר משה דמרי, הבעלים, "ימשיך להשתמש בהם גם בעתיד. המוצרים שלהם זולים ממוצרים של חברות אחרות, אבל ללא ספק הם עולים באיכות ובטיב על מוצרים של חברות רבות". 'עירוני טכסטיל' גם היא מייצרת מצעים הידועים באיכותם. בין המוצרים שלה ניתן להשיג סטים מכל הגדלים עד למידות 2 מ' על 2 מ'. 'עירוני טכסטיל' גם מייצרת סטים של מצעים למיטה יהודית/ מתכווננת  (שני סדינים בגודל יחיד), וכן סטים של חמישה חלקים הכוללים שתי ציפות יחיד. כמו כן תמצאו ב'ישיר לצרכן' פריטים כמו ריפודיות ומגיני מזרון, ממתחי גומי לסדינים ועוד. 
מחלקת המצעים לילדים גדלה והתרחבה גם היא והמגוון גדול כאן במיוחד. ב'ישיר לצרכן' תמצאו מצעים למיטת ילדים רגילה וגם למיטה וחצי, הכל במחירים שווים לכל כיס.
את המצעים של חברות היוקרה, שנמכרים בחנויות היוקרה בהנחות ומבצעים, תמצאו כאן במחירים זולים אפילו יותר מכל מבצע שיוצע לכם בחנויות יוקרה. 
"אני עושה הכל כדי להוזיל מחירים לטובת תושבי העיר," אומר משה, "ואני יכול לעמוד במחירים כאלה, בשל העלויות הנמוכות הכרוכות באחזקת החנות – עלויות נמוכות בהרבה מאלה הכרוכות באחזקת חנויות פאר או החנויות בקניונים". 

 


 
בנוסף למבחר הגדול של המצעים והוילונות, תמצאו כאן מבחר גדול של כריות, ביניהן כריות קשות וגבוהות, כריות רכות, כריות אורטופדיות, כריות לטקס יוקרתיות וכמובן כריות נוצות. כל אחד יכול למצוא כאן את הכרית הנוחה לו והמתאימה לצרכיו. 
במחלקת המגבות והמפות תמצאו מגוון מגבות איכותיות בכל הגדלים והצבעים מתוצרת החברות המובילות בתחום, וגם מפות מסוגים, צבעים, גדלים ודגמים רבים ושונים.

מתכננים לרענן את הטכסטיל אצלכם בבית? אל תחשבו פעמיים, בואו ל'ישיר לצרכן', תקבלו יחס מקצועי ואישי ומשה יעזור לכם למצוא כל מה שאתם צריכים במחירים שווים לכל כיס ובהתאם לתקציב שקבעתם לעצמכם. 
 
מיקום: הסתת 2 (צמוד ל'בראשית)
טלפון: 08-6336706
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-20:00 , 
שישי וערבי חג  09:00-14:00


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש