אורכידאה ספא

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: סימונה סולומון שאואט ● 14/2/2018 12:40 ● ערב ערב 2850
תנו לגוף ולנפש שלכם מתנה ● הגיעו ל'אורכידאה ספא' שבמלון אורכידאה, אחד מבתי הספא היפים והמפנקים באילת ● ותנו למטפלים, לאווירה ולנוף לעשות את שלהם...
אורכידאה ספא

מלון 'אורכידאה'. אחח, צמד המילים כבר מעורר בך רצון להדרים לעברו ופשוט להנות מהיופי המדהים שלו, השילוב של חדרי העץ בנוף ההרים, אל מול ים סוף, המרחבים האינסופיים, ולכל זה מתבקש ואפילו מאוד – ספא באחד המקומות היפים בעולם. 
מלון 'אורכידאה' מתהדר בספא שאורחים ואילתים מכירים מימים ימימה 'אורכידאה ספא, אחד מבתי הספא הוותיקים בעיר. הוא נפתח אי אז בשנות ה-90, ומשנת 99' ועד היום הוא מנוהל על ידי איגור באהבה ובמסירות, אך לפני שנה נוסף טוייסט מהמם בעלילה –הספא עבר למבנה מדהים שהוקם במיוחד לכבודו, שבאמת מותיר את המגיעים אליו פעורי פה לנוכח היופי, האסתטיקה, הניקיון הבלתי מתפשר, השלווה, ובעצם מה לא. 

 

 

ב'אורכידאה ספא' תמצאו שמונה חדרי טיפולים מפנקים, שבעה ליחידים וחדר שמיני זוגי, מקלחות ושירותים צמודים. בנוסף: סאונה יבשה, פינת ישיבה מפנקת במיוחד במרכז הספא ופינת המתנה נעימה בכניסה. שישה מטפלים מקצועיים (חמש מטפלות ומטפל אחד) ומוסמכים עם תעודות הם אלה שיטפלו בכם באהבה רבה.
סוגי הטיפולים אותם תוכלו לקבל ב'אורכידאה ספא': עיסוי שוודי קלאסי, עיסוי חמאת גוף, עיסוי בארבע ידיים, עיסוי רקמות עמוק, רפלקסולוגיה, פילינג גוף ועיסוי, עיסוי אבנים חמות, איורוודה, עיסוי קצוות, עיסוי גב ועיסויים זוגיים. השמנים (שמן שקדים טהור) בספא הם מהאיכותיים בשוק העיסויים ומיובאים בייבוא אישי. בעתיד – מתעתדים להקצות בספא חדר לטובת טיפולי קוסמטיקה, מניקור ופדיקור. יש למה לצפות.

 

 

אורחי הספא מקבלים פינוק אולטימטיבי: אם זה כיבוד קל בכניסה, חלוקים, נעליים, אם זה שימוש בסאונה היבשה ובכלל: שכשוך בבריכה היפה ובג'קוזי המפנק הצופים אל המפרץ הכחול וגם שימוש בחדר הכושר במקום. אין כמו לעשות יום כיף הכולל ספא במלון 'אורכידאה' ובמחירים הכי נוחים שיש.
ניתן לבנות ללקוח חבילת ספא לפי רצונו – עם ארוחת בוקר, עם פינוקים אחרים, גמישות צוות הספא והמלון מאפשרת הגשמת כל חלום ובמחיר מיוחד.
ואם בחבילות עסקינן, אז ממש עכשיו, לרגל סופ"ש האהבה, למשך שלושה ימים בלבד – חמישי – שבת (15-17 בפברואר) – מבצע – על הזמנת עיסוי שוודי/קלאסי זוגי של 50 דקות בחדר הזוגי – זוג כוסות יין הבית ופלטת פירות העונה במתנה. יש להזמין מקומות מראש.

בעתיד – תוכלו להנות כאן ממנויים לתושבי אילת.

אורכידאה ספא, מלון אורכידאה - החוף הדרומי. פתוח - כל השבוע בין השעות 10:00-19:00.
 טלפון להזמנות: 08-6360319.


חדשות אילת