חלומות אדומים בחנות האירוטיקה רד סקס

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 14/2/2018 12:46 ● ערב ערב 2850
בסוף דצמבר נפתחה ב'מרכז שלום', צמוד לבנק דיסקונט, חנות אירוטיקה הבולטת בין החנויות שסביבה גם באותיות האדומות הגדולות בהן נכתב שמה על משטח מתכת וגם בעובדה שבמקום דלת לחנות זו נכנסים באמצעות פתח שעליו תלוי וילון אדום – סקס אדום, אמרנו?
חלומות אדומים בחנות האירוטיקה רד סקס

כל אחד יודע שזוגיות טובה תלויה הרבה מאד בסקס טוב, ומי שלא יודע הגיע הזמן שידע, ו- RED SEX הוא מקום בו אפשר לגלות, לגוון ולשפר את חווית המין בעזרת אביזרים שונים, והצוות הקטן המתנהג בטבעיות גורם ללקוחות להרגיש בנוח כבר מהרגע הראשון. תיירים וגם אילתים פוקדים את החנות הקטנה והמדליקה ונהנים מהמבחר ומההיצע שבה, ולא כל מה שמוכרים בה מתאים אך ורק לחדר המיטות. הרבה מהמוצרים מתאימים מאד למתנת יום הולדת או ליום נישואים משעשעת לבן/בת הזוג, למסיבת רווקות ולחברות למשחק קלפים.

 

 

מה תמצאו על המדפים?


מוצרים למסיבות רווקות – קשתות צבעוניות, משקפיים משעשעים, סרטים בלבן, ורוד או שחור עליהם כתוב BRIDE TO BE אותו לובשת הכלה במסיבה שעורכות לכבודה חברות, סרטים לראש, מוצצים, משרוקיות, נרות, קונפטי ועוד – הכל כדי שהמסיבה תהיה משעשעת ולא משעממת אפילו לרגע.
משחקים לזוגות – קלפים שהציורים שעליהם לא אלה שאתם מכירים מהקלפים בהם משחקים רמי, כי אם ציורים שיתנו לכם רעיונות להגשמת פנטזיות ארוטיות, או כמתנה משעשעת לחברה למשחקי קלפים.
מוצרי סאדו-מאזו -  אזיקים, שוטים, רצועות קשירה, מסכות, נדנדות ועוד. 
חמרי סיכה- שמנים מתחממים, שמנים לחיכוך – עם ובלי טעם, טיפות חשק וספריי השהייה.
ויברטורים: בגדלים וצבעים שונים – גם נטענים וגם כאלו הפועלים על סוללות ויש גם ויברטורים ל"גייס", וסטרפ-און מסוגים וצבעים שונים.
ויש גם הלבשה תחתונה  סקסית במיוחד ומבחר של סרטים ארוטיים. והכל במחירים שלדברי בעלי החנות הם מהנמוכים בשוק.
 
גיליתם את החנות? ספרו עליה לחברים ובואו לבדוק את המבחר, ואם אתם מעדיפים דיסקרטיות, אפשר להזמין בטלפון והמשלוח עד הבית תוך חצי שעה הוא חינם.

RED SEX, מיקום: שד' התמרים 1 צמוד לבנק דיסקונט. פתוח א'-ה' 09:00-00:30, שישי 09:00-16:00, שבת: מצאת השבת עד 01:00. 
טלפון:077-9500827  אתר: WWW.REDSEX.CO.IL


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש