למה תמיד רצוי ואפילו דחוף- שיהיה לכם טלפון של אינסטלטור זמין ונגיש בגבעתיים?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/2/2018 10:52 ● ערב ערב 2850
נתקעתם עם כיור מלא כלים בכיור? יש הצפה או סתימה וארון המטבח מתחיל להתמלא במים?
למה תמיד רצוי ואפילו דחוף- שיהיה לכם טלפון של אינסטלטור זמין ונגיש בגבעתיים?

אתם עומדים לפני אירוח חשוב ובדיוק עכשיו- יש פיצוץ של אחד מצינורות המים או/ ו האינסטלציה בבית?

אתם חייבים שיהיה לכם טלפון נגיש של אינסטלטור קפדן ואחראי שידע לטפל בבעיות האינסטלציה והביוב שלכם. רצוי, כמובן, לאתר טלפון של בעל מקצוע מנוסה שידע ראשית לאתר את התקלה במיומנות ובזריזות באמצעות מכשור מקצועי ומודרני מבלי לשבור רצפות ולהשאיר נזקים אחריו.

בנוסף, וודאו שהאינסטלטור שלכם מיומן בתקלות שלשמן אתם זקוקים לשירותיו. בטרם תשכרו אותו לעבודה- לא כל אינסטלטור בתל אביב יודע לטפל בכל מגוון הבעיות הנפוצות בתחום. יש בהחלט מקרים שבהם התקלה תיחשב חריגה ולשמה יש להזמין רק אינסטלטור מיוחד ומיומן בהכשרה רלוונטית.

אז אם אתם מתגוררים בעיר גבעתיים וסביבתה- זקוקים להמלצה על אינסטלטורים מקצועיים ואדיבים שיטפלו במגוון רחב של תקלות במערכת האינסטלציה במחירים הוגנים- פנו אלינו, כי אנחנו מתמחים בבחירת אנשי מקצוע ראויים לטיפול בשלל תחומים ובפרט באינסטלטורים.

אנחנו יודעים, שכדי להשתמש באופן רציף במערכת המים והאינסטלציה- אתם חייבים המלצה לאינסטלטור זמין, נגיש שיהיה מוכן לבוא ולעבוד גם בשעות שאינן מקובלות... כי כשאתם תיתקעו עם הצפה בכיורים ובארונות המטבח או אם נתקעתם בלי מים זורמים במקלחת או בשירותים- הרי לא תרצו להיתקע אפילו עוד יום נוסף אחד...

אז מה עושים? פשוט מאוד- חפשו טלפון של אינסטלטור בחולון ובכל מקום אחר, אמין וראוי מאזור מגוריכם- בעיר גבעתיים והסביבה. רצוי שתשיגו לקוחות לשעבר שלו ותבקשו המלצות וחוות דעת.

ככל שתסמכו על בעל המקצוע ותעסיקו אותו מתוך אמון וביטחון במיומנות שלו, במקצועיות ובניסיון- תוכלו לבטוח, שהעבודה תיעשה באופן הראוי ביותר.

כמובן, ראוי תמיד להשאיר רשימת טלפונים של בעלי מקצוע כגון נהג ביובית בכלל במקום נגיש בבית על מנת שכל בני הבית יוכלו בעת הצורך לפנות אליהם- במיוחד זכרו להדגיש שמות של 2-3 אינסטלטורים שיוכלו לפתור לכם את בעיות המים והאינסטלציה במהירות האפשרית.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש