מה שחשוב לדעת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/2/2018 11:07 ● ערב ערב 2850
מעוניינים לרכוב עם אופניים חשמליים בתל אביב? יש כמה פרטים חשובים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם יוצאים לדרך.
מה שחשוב לדעת

אופניים חשמליים בתל אביב הוא כלי נהדר. הוא עשוי לענות על הצורך שלכם ולאפשר לכם לנוע בקלילות ממקום למקום. הוא צר וקל להשתחל אתו בכל כביש, ולחסוך לעצמכם הרבה זמן של המתנה בפקקים. אך יחד עם זאת יש לו גם חסרונות. כדי לבחור בתבונה ולעשות שימוש נכון, יש לבחון את המעלות מול החסרונות ולקבל את ההחלטה הנכונה לכם.

 

מה שחשוב לדעת על אופניים חשמליים

 

  • מדובר על כלי ממונע. וזה אומר שיש להשתמש בו על פי כללי הזהירות והבטיחות. יש תקני בטיחות שמגדירים כיצד יש להשתמש בכל כלי ממונע, ובכלל זה אופניים חשמליים. לדוגמה הכלי מתאים החל מגיל שש עשרה. לילדים צעירים יותר הוא אינו מתאים. כמו כן חשוב לבחור באופניים מורשות שיוצרו על פי התקנים. כך שהכלי לא יאפשר רכישה מהירה מעבר למותר.
  • אחת המעלות הבולטות של האופניים היא היותן כלי צר שמוצא לעצמו מקום מעבר בכל מקום שהוא. כן, גם אם הכביש עמוס ברכבים והעסק פקוק – באופניים ניתן לפלס דרך ולהגיע אל היעד בהקדם האפשרי. אז אם גם לכם נמאס מהפקקים האינסופיים בכבישי ישראל, ייתכן ואופניים יוכלו לתת לכם פתרון.
  • בעוד רכב הינו סגור ומספק הגנה מפני קור או חום, הרי נסיעה באופניים מותירה את הרוכב חשוף לפגעי מזג האוויר. הוא יסבול צינה בחורף וחום בקיץ. כך שלא בכל יום אפשר יהיה לרכוב באופניים. יש לשים לב לכך ולשקול את הנתון הזה בין מכלול הפרטים.
  • כמו כל כלי תחבורה גם אופניים חשמליות עשויות להתקלקל מפעם לפעם. במקרים כאלו יהיה צורך לפנות אל מתקן מוסמך שיש לו היכרות עם הכלי, ויש לו את היכולת לבצע את התיקון הנחוץ בצורה מקצועית ויעילה. כמו כן במקרים מסוימים יהיה צורך לעשות שימוש בחלקי חילוף.

חשבתם לרכוש אופניים חשמליים? מתלבטים באשר לרכישה? התייעצו עם מומחים וקבלו את ההחלטה הנכונה שלכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש