זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 7/3/2018 09:44 ● מה נשמע 538
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה - 8-14.03.18
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה 


בתחום הזוגי רומנטי קיימת אנרגית שיתוף ואחווה. דחף לשנות לשפר וליעל. תתכן הזמנה מאתגרת לאירוח. מי שהתלבט בעניין החלפת רכבו, כעת הזמן יכול להתאים. תוכלו למכור במחיר שרציתם. היזהרו מקנאה וצרות עין בעבודה. השליטה שלכם בנעשה מרתיעה את החלשים סביבכם. למרות זאת צפוי שבוע משגשג. 

 

שור


הנושא הזוגי מתעתע. קיים בלבול וקושי, רוצים ופוחדים בעת ובעונה אחת. התכנסות פנימה מאפיינת ימים אלה, אך לא לאורך זמן, ישנו שיעור גורלי חשוב. אין לאפשר לפחד לשתק את הלב. קיימת פריצת דרך לטובת מסלול הנכון מכל הבחינות ובכל ההיבטים לקראת אוגוסט.

 

תאומים


המוטיב השולט השבוע אצל התאומים הוא של ההנאה שבנתינה. קיימת אנרגיה רבה של גילויי רגש ורגשנות. תציפו את בני הבית כרגיל באהבה. כסף שלא ציפיתם לקבל מגיע ממקום מפתיע. הבלתי צפוי שולט במפת היחסים מכל הסוגים.

 

סרטן


הרבה חששות ולבטים ליוו את המסגרת הזוגית. בקרוב זה שנדמה כי הפנה גבו, יתעשת וישוב עם כוח ומרץ מחודשים דבר שיספק ביטחון רגשי לו אתם משוועים. יתכנו שינויים במסגרת העבודה, דבר אשר עלול לזעזע את האדמה תחת רגליכם. קיימת הצעת עבודה חדשה מה שיוליד במקביל אנרגיה עצומה ומספקת. 

 

אריה


התרפקות נוסטלגית, חום ואהבה, תתכן חופשה מהעבודה מתוך תחושה כי ראוי לי לקבלה, מגיע לי! חייבים לי. בילוי באווירה משפחתית, זה מה שנחוץ לכם יותר מכל בימים אלה. אירוע חגיגי משמח ובשורות מרגשות מבטיחים הקלפים ללביאות. תמיכה ועידוד תקבלו מכל מי שמהווה קהילה תומכת עבורכם.

 

בתולה


הקריירה עדיין במגמת טיפוס, התקדמות ועליה. לרווקים ישנה אפשרות מפתיעה לחידוש קשר ישן. מסיבות ואירועים חגיגיים, תקשורת בונה ומתוחכמת מולידה בימים אלה עסקה משתלמת במיוחד. תחושה של קושי לדחות סיפוקים ולהתגבר על הדחפים מאפיינת את מי שנולדו בתחילת המזל.

 

מאזניים


עייפים מפעילות יתר. לאחרונה התרוצצתם וחשבתם ללא הרף על פתרונות ושינויים. מעבר בית עולה על הפרק, מיזוג ומיסוד קשר זוגי. תיתכן שותפות עסקית. כספים שהתעכבו או אישורים שהמתנתם עבורם זמן רב יגיעו ואתם תוכלו להתרווח. ימים יצריים ומיניות רבה במיוחד. 

 

עקרב


השבוע מאופיין אצל העקרבים בתהייה בנוגע לזוגיות שנתקעה. שחור או לבן חייבים להחליט. הנטייה הינה בנייה והשקעה במערכת יחסים קיימת, התחדשות וזרימה. אתם מלאי געגוע לתקופת החיזור. מומלץ לזהות הזדמנויות ולנצל מצבים לטובת המשך קשר קיים.  


קשת


התמודדות לשמה ברוב תחומי החיים. עבודה רבה עד לאפיסת כוחות.יתכן טיפול בבן משפחה חולה, התעסקות סביב טרדות כספיים. הקפידו שלא להחמיץ מאומה בפרטים הקטנים אם נדרשתם לחתום על חוזים והסכמים. היעזרו בבני הזוג. לאלה שאמורים לחתום על חוזים או הסכמים מוטב לדחות אם ניתן עד לחודש הבא. חובה להקפיד בדקויות.


גדי


חופש חשיבה ותכנונים בעניין נסיעות וכיופים. הצלחות בלימודים וכן בראיונות עבודה, ממגנטים יותר מתמיד. הרבה נחת וסיפוק בכל הקשור לקריירה. תחושה כי המטרות הושגו ביעדים שהצבתם לעצמכם ברף גבוה מתמיד. בני הזוג ייהנו מחברתכם וישענו עליכם בימים אלה במיוחד.

 

דלי


מרץ רב, דבר העלול להתיש עד לאפיסת כוחות. אתם נופלים מהרגליים, האנרגיה צעירה וצורך לבלות מחוץ לבית ובלי הרף. יהיה קשה לרסן את מרצכם. אל תאפשרו לאיש לדכא את האנרגיה הנפלאה והעצומה שמבטיח הזודיאק שלכם. קניה גדולה מכל סוג מומלץ לדחות.

 

דגים


צפו לתדרים חדשים בעבודה, התקשורת נעימה. נסיעות, פלירטים והזדמנויות מבטיחים הקלפים. בעלי תחביבים יהיו במרכז הבמה החברתית. חלקיכם מרוכזים בחיפוש עבודה אשר תהפוך תחביב למקצוע, והצעה טובה תתכן החל משבוע הבא. תיהנו מריגושים והתקשרויות רומנטיות, שבוע קליל ומהנה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש