מישל מאייר - בית הספר להכשרה במקצועות היופי והמגע

מאת: אביבה דקל ● 7/3/2018 11:44 ● ערב ערב 2853
שש עשרה שנה של מקצועיות, אמינות וידע הם ההוכחה שהמאמץ היה כדאי ● משך השנים עברו בשערי בית הספר 'מישל מאייר' אלפי תלמידים, העובדים בתחום הקוסמטיקה והיופי בכל הארץ בהצלחה מרובה ● אם גם החלום שלכם הוא להפוך את אחד ממקצועות היופי או המגע למקצוע שלכם - לימודים בבית הספר 'מישל מאייר' הם ערובה להצלחה
מישל מאייר - בית הספר להכשרה במקצועות היופי והמגע

 

 למה 'מישל מאייר'? 


בזכות ההנהלה. את בית הספר מנהלות האחיות אווה ואסנת. לאווה 29 שנות נסיון בתחום, מתוכן 16 בניהול בית הספר 'מישל מאייר'. בשנים אלה, רכשה ידע רב גם במקצועות היופי וגם בניהול בית הספר. לפני שבע שנים, הצטרפה אליה אחותה אסנת, והשתיים הביאו את ביה"ס 'מישל מאייר' לרמה גבוהה ביותר של מקצועיות, ידע ואמינות. למה 'מישל מאייר'? בזכות סגל המורים המעולים שאותם מגייס בית הספר מכל הארץ, וכל אחד מהם מוביל בתחום אותו הוא מנהל. ואלו המורים אותם תפגשו ב'מישל מאייר':


מיכל זוארץ חזות - מורה לקוסמטיקה מתקדמת, מורשית מטעם משרד הכלכלה, בוחנת ארצית, מרצה  ויועצת ראשית של חברת 'פארמה קוסמטיקס'. בעלת ידע נרחב בתחומה, ולה ותק של 25 שנה בתחום הקוסמטיקה וההוראה. הופיעה בתוכנית של אורלי וגיא בנושא קוסמטיקה. 


ד"ר מיכאל אפשטיין - Ph.D סיים את לימודיו בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, עסק בפיתוח תכשירי חיסון ליפוזומליים כנגד זיהומים בתחום הקוסמטיקה, כתב עבור משרד הכלכלה את פרקי האנטומיה-פיזיולוגיה ומכהן כמורה בתחום הדרמטולוגיה בבתי הספר הנחשבים לקוסמטיקה.


סמי קוט - מורה לספרות, בעל ותק של 30 שנה, מורשה מטעם משרד הכלכלה ללימודי ספרות. זכה במקום הראשון בתחרות מדריכים עולמי בהולנד ונבחר לראש המעצבים של מיס יוניברס הקרוב.

 

מרים בן-אבו - מורה בכירה בעלת תעודה בין-לאומית בתחום הציפורנים והפדיקור, מורשית מטעם משרד הכלכלה ללמד. בעלת ותק של 13 שנה. 


עדה לזורגן - מורה בכירה לאיפור בעלת 'בית הספר עדה לזורגן' בתל-אביב.

 


סיגל קדם - מאפרת ומורה מזה 25 שנה לימדה בבית ספר דרמה קולור בת''א איפרה את מיטב הדוגמניות ושחקנים בארץ.


יוגב אליאב - מורה ומאפר מקצועי בעל סטודיו לאיפור עם ותק של 15 שנה באיפור כלות ותצוגות אופנה.

 

סיגל תדמור - מאפרת ומורה לאיפור בעלת בית ספר לאיפור מקצועי בחיפה ובעלת טכניקות וסגנונות חדישים.


נועה לפשיץ - מאפרת מקצועית ומורה אילתית. לימדה ב'איל מקיאז' והיתה מנהלת 'מאק' באילת, בעלת ותק של 15 שנות נסיון.

 

נמרוד אבגר - מורה למקצועות המגע ומטפל בכיר, מומחה לעיסוי רפואי ודיקור קוסמטי, שלו ותק של 15 שנה.


דרור זעירא - מורה ומטפל בכיר ברפואה משלימה, שלו ותק של 20 שנה. מומחה בעיסוי שיקומי רפואי M.T.R.S.M ומלמד ב'אסף ברופא' ובאוניברסיטת 'בן גוריון'.


למה 'מישל מאייר'? משום שכאן לא מפסיקים להתפתח ודואגים כל הזמן להגדיל את צוות המורים ואת מגוון המקצועות  והקורסים.

למה 'מישל מאייר'? משום שכל הקורסים ב'מישל מאייר' מתאימים לעידן המודרני ונלמדים בכיתות נוחות ומאובזרות ברמה הגבוהה ביותר.

למה 'מישל מאייר'? משום שביה"ס 'מישל מאייר' דואג למקצועיות גם אחרי שסיימו את לימודיהן, בהבאת השתלמויות קוסמטיקה פרא-רפואית, איפור, קישוטי ציפורניים ובתחומים שונים נוספים- קורסים המועברים על ידי המומחים המובילים בתחום מתל אביב. 

כך שאם החלטת שמקצוע היופי או המגע הוא המקצוע בשבילך - אל תתפשרי, בואי ללמוד אצל המומחים ב'מישל מאייר'.

 

טלפון:08-6374442, פקס:08-6485060.
 אווה 052-2562567. אסנת 054-3037030.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש