דניאל הובלות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: סימונה סולומון שאואט ● 7/3/2018 11:49 ● ערב ערב 2853
בפעם הבאה שאתם מתכננים הובלה, שירותי גינון ושיפוצים מקצועיים ובמחיר נוח – כדאי לכם לפנות ל'דניאל הובלות', לסגור איתו את הפינה ולהיות בטוחים שאתם בידיים הכי טובות שיש
דניאל הובלות

הכירו נא את דניאל איהב מ'דניאל הובלות', שנמצא בתחום ההובלות שנים רבות, ולפני שנה, מצוייד בניסיון רב שנים ומבורך במקצועיות ללא פשרות, החליט לפתוח עסק משלו. החליט וגם עשה ופתח את 'דניאל הובלות'.

'דניאל הובלות' מבצעים הובלות גדולות כקטנות בעיר ובכל חלקי הארץ של דירות, בתים, משרדים ועסקים בעזרת משאית חדישה מסוג 'רנו מאסטר', ובהתאם לצורך ניתן להוסיף עוד משאיות להובלות בהתאם לגודל התכולה. צוות העובדים של דניאל מנוסים ומקצועיים ומבצעים את כל עבודות הפירוק וההרכבה של תכולת ההובלה, ואם לקוח מעוניין בשירותי אריזה, ניתן להוסיף זאת בתוספת מחיר. הסחורה המובלת מאובטחת היטב לאפס תקלות ומגיעה ליעדה בשלום. 'דניאל הובלות' מובילים גם פריטים יקרי ערך – כמו פסנתרים, פסלים, חפצי אמנות – בזהירות וברגישות רבה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהפריטים הסנטימנטליים שלכם יגיעו לשלום ליעדם.

 

 

מעבר להובלות הללו, עוסקים 'דניאל הובלות' גם ברוב שירותי המשלוחים מהסופרים באילת בעזרת רכבים שנמצאים באמתחתם. כמו כן עובדים ב'דניאל הובלות' גם עם חנויות רהיטים ובתי מלון.

תחום נוסף בו עוסקים 'דניאל הובלות' הוא תחום הגינון – הכולל הכל – מתשתיות, דרך השקייה ועד גינה או חצר מוגמרות.

החברה עוסקת גם בפינוי והשכרת רכבים לפי שעה.

בנוסף, עוסקים ב'דניאל הובלות' גם בעבודות שיפוצים – עבודה, שפכטל, צבע: החלקת קירות מושקעת בפרוז'קטור. החלקת תיקרה מושקעת פינות משתנות. 3 ידיים סרט גבס לסגירה בין החיבור לפוגות תיקון מושקע. יישור קירות – אפס פלס מחליק ומיישר את כל הקיר. תיקונים גדולים של רטיבות או נזילות ותיקוני שפכטל.
’דניאל הובלות' חרטו על דגלם: נסיון רב שנים, מקצועיות, אמינות, עמידה בלוח זמנים, שירות מכל הלב, התייחסות רצינית לפריטים כאילו הם הפריטים הפרטיים של המובילים, אחריות על הובלה וכמובן – מחירים נוחים ביותר.

ליצירת קשר: 050-6965959.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש