חברת ע.ר.ד הובלות דוד הגיעה לאילת

מאת: אביבה דקל ● 7/3/2018 11:59 ● ערב ערב 2853
חברת 'ע.ר.ד הובלות דוד' הפצה ולוגיסטיקה הגיעה לעיר הדרומית – ועסקים ולקוחות פרטיים אילתים מרוויחים עולם מתקדם של הובלות ומחסן הפצה גדול ביותר
חברת ע.ר.ד הובלות דוד הגיעה לאילת

צילום: עילאי פרץ - סמנכ”ל החברה

לפני כחודש, פתחה חברת 'ע.ר.ד הובלות דוד', המתמחה בהפצה ולוגיסטיקה, קו לאילת, ובפני העסקים האילתים וגם הפרטיים נפתח שער לעולם מתקדם של הובלות על ידי חברה שברשותה צי ענק של כלים, החל מטנדרים דרך משאיות, משאיות קירור, משאיות להובלת חומרים מסוכנים, ועד פול טריילרים ועוד. 

במקביל, פתחה החברה באילת מחסן הפצה בגודל 600 מ"ר באיזור התעשיה בעיר, עליו אחראית חברת 'לוגיסטיקר'. מאז נפתח הקו לאילת, מורידים הרכבים של החברה מדי יום סחורה למחסן הלוגיסטי, ומשם דואגים להפצתם לכל הלקוחות המקומיים.

בין הלקוחות האילתים שכבר נמנים על לקוחות החברה, גופים כמו 'אייס', קופ"ח 'כללית', חברת 'עמינח', 'אול טו שף', 'וטמרקט', 'סקאל', 'נעמן פורצלן', 'ורדינון' ועוד.

 

 

ותק ומוניטין של שלושה עשורים


חברת 'ע.ר.ד הובלות דוד', שבעליה הם האחים דוד ואבי פרץ מרמלה, מככבת בשוק ההובלות בישראל מזה 30 שנה. מרכז החברה הוא ברמלה. לחברה צי של 80 משאיות וצוות מנוסה ומקצועי של 120 עובדים. ברשות החברה שני מחסנים גדולים, האחד ברמלה על שטח של 2,200 מ"ר והשני בבאר טוביה על שטח של 5,300 מ"ר. עילאי, בנו של דוד, ממקימי החברה, מכהן כסמנכ"ל החברה.

החברה מספקת מעטפת רחבה של שירותים למגזר העסקי והפרטי, שירותי הובלה והפצה, שירותי לוגיסטיקה ואחסנה, מבלי להתפשר על עמידה בלוחות זמנים. חברת 'הובלות דוד' מעמידה לרשותכם צי של משאיות המצוידות בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת, המאפשרת העמסה ופריקה יעילה ומהירה וכן מעקב ובקרה על שלבי ההובלה השונים. על עובדי החברה נמנה צוות מובילים מיומן הנבחר בקפידה, וניסיונו הרב ומיומנותו הגדולה של צוות זה הם המאפשרים לחברה לספק ללקוחות שירות איכותי וזמין שיענה על שביעות רצונם. 

 

מהנהלת החברה נמסר:


"אנחנו כחברת הפצה ולוגיסטיקה מעמידים לרשותכם מגוון פתרונות מתקדמים תוך שאיפה למקצועיות מרבית בכל אחת מפעילויותיה", אומרים נציגי החברה ומזמינים את העסקים והגופים השונים באילת ליצור קשר עם החברה בכל הקשור לשירותי הובלות מכל סוג ומוסיפים: "נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם שירותי הובלה מכל הסוגים ולעשות זאת על הצד הטוב ביותר".

ליצירת קשר:  050-7223922    1-700-071-075

support@hovalot-david.com

www:hovalotdavid.co.il


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש