מה כולל ארגז כלים מאובזר לביצוע עבודות שיפוץ בבית?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/3/2018 11:23 ● ערב ערב 2855
האם השיפוצניקים באילת צריכים להתחיל לדאוג? גם אם עדיין לא חסרה להם עבודה, הרי שרבים מתושבי אילת החליטו בשנים האחרונות לשנות גישה. במקום לקרוא לשיפוצניק או להנדימן בכל פעם שמשהו מתקלקל או שצריך דבר מה להרכיב, מחזיקים בבית ארגז כלים מאובזר, מוכן לשעת הצורך. אם אין לכם עדיין ארגז שכזה כדאי שתדעו גם אתם מה ראוי להכניס אליו כדי שתמיד תהיו עורכים ומוכנים.
מה כולל ארגז כלים מאובזר לביצוע עבודות שיפוץ בבית?

 

מברגים ומברגות

 

מגוון רחב מאוד של פריטים החל ממדפים, דרך מיטות וכלה בכונניות וארונות זקוקים לברגים. בהרבה מאוד מוצרים מיטלטלים בבית ישנם סוגרים המבוססים על ברגים ולכן – די ברור כי אף ארגז כלים מאובזר לא יהיה שלם בלי מברג.

באיזה מברג כדאי לכם לבחור? אנו ממליצים להחזיק לכל הפחות שני מברגים – אחד מסוג פיליפס והשני בעל קצה שטוח. כמובן, עדיף שיהיו יותר משניים שכן ישנם ברגים בגדלים שונים. סט מברגים ידניים יאפשר לכם לחזק כל בורג בכל מצב. אבל אם אתם זקוקים לפתרון לטיפול בהרבה ברגים, אם אתם צריכים לתקן ציר של ארון או להבריג בלי מאמץ, בחרו כלי חשמלי. מברגה חשמלית טובה למדי איננה יקרה ואם אתם אוהבים חיים יותר קלים, זה פשוט חיוני. אגב, מי שמתעסק בחשמל חייב כמובן מברג מבודד כי עבודה בטוחה זה הדבר החשוב מכל.

 

פלאיירים וצבתות

 

אחרי שסימנו וי על הכלים לטיפול בברגים, אפשר לעבור הלאה. אין לכם עדיין צבת בבית? ארגז כלים מאובזר חייב לכלול לכל הפחות צבת ועדיף שיהיה גם פלאייר בעל ידית אחיזה נוחה. ישנם כלים ייחודיים מסוג זה שמשלבים גם יכולת חיתוך למשל של חלקי פח, מסמרים ישנים, חוטים חזקים. ועוד דבר, אם פעם חשבתם לתלות תמונה וויתרתם, ככל הנראה לא היה לכם בהישג יד כלי העבודה הבסיסי, הלא הוא הפטיש. יש בנמצא מגוון רחב ביותר של פטישים שאגב, לא כולם בעלי ראש מפלדה. ישנם פטישים בעל ראש מחומר רך יותר. לשימוש יום יומי, הפטיש הרגיל נחוץ במיוחד אבל אל תטעו – כלי עבודה חשמלי מסוג פטישון לא מהווה תחליף והוא נועד לקידוחים מאוד רציניים שאפילו מקדחה לא תוכל להתמודד עימם.

 

פתרונות למדידה וסכין יפאנית

 

עד לנקודה זו הספקתם למלא ארגז כלים מאובזר למדי. אבל יש עוד כמה דברים שחסרים לכם ברשימה. למשל, מקדחה טובה אם אתם רוצים להתקין דיבלים, למשל. גם סרט מדידה או מטר יועילו מאוד. כלי טוב שיכול להוות תחליף לסדרה של כלים חשמליים הינו המולטיטול ולצידו כדאי שתהייה גם סכין יפאנית. אם אתם מתכננים עבודות בעץ, כמובן שלא תסדרו בלי מסורים טובים, דגמים ידניים ואולי גם דגם חשמלי. לתיקוני שיוף והחלקות – נייר לטש הפשוט יוכיח את עצמו שוב ושוב.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש