טרנדים באיפור לקראת עונת אביב 2018

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/3/2018 14:40 ● ערב ערב 2855
תקופת החורף מגיעה לימיה האחרונים וזה בדיוק הזמן להכיר את הטרנדים הלוהטים של אביב 2018. החל מאייליינר בגווני פסטל, דרך המראה המטאלי ועד הסגנון הנאיבי: הנה כל מה שאתן צריכות לדעת
טרנדים באיפור לקראת עונת אביב 2018

האביב בישראל אמנם קצר אך הוא מחייב התאמות מסוימות מבחינת סגנון לבוש, טיפוח וכמובן איפור. ממש עכשיו ניתן כבר לראות על במות האופנה את הטרנדים החדשים שעושים את דרכם לישראל מכל רחבי העולם, כמו גם לבחור סגנון מועדף להתאמה אישית. בתוך כך, האביב מספק הזדמנות טובה לרענן את המלתחה ולהתאים אותה לאיפור ולתנאי מזג האוויר שצפויים ללוות אותנו בשבועות הקרובים.

קודם כל, כדאי להתחיל באימוץ טכניקות שמתאימות לטרנדים של אביב 2018, כמו למשל איפור עם קווים צבעוניים באזור העיניים וקולקציית לבוש עם הדפסים גאומטריים. כאן לא ממש משנה באיזה צבע בוחרים, כי הצורה היא זו שחשובה וקובעת את האופי הכללי. בנוסף, ניתן להשלים את המראה המרענן עם אביזרי שיער, שפתיים תחומות בגוון כהה וציפורניים ארוכות וכהות. 

 

בין הפסטל למראה המעושן

 

חילופי העונות דורשים שימוש באייליינר בגווני פסטל. אלו מצד אחד גוונים דומיננטיים שמתכתבים עם השמש האביבית וקשה להתעלם מהם, אך מצד שני הם מספיק עדינים וניתן גם ליצור אותם בקלות עם צללית יבשה או רטובה ומכחול. לשם השוואה, מי שמעדיפה מראה טבעי ולא מאופר תשתמש באביב הקרוב בצלליות בגוון ניוד וסומק בהיר.

עוד טרנד שהתחיל לצבור תאוצה בשבועות האחרונים וככל הנראה יגיע לשיאו באביב הוא הלוק המעושן. חובבות אופנה מכירות את המראה של "רוק גלאם" מעונות קודמות, אך האמת היא שבישראל הוא אף פעם לא ממש זכה להצלחה – עד עכשיו. באביב 2018 נוכל להרגיש בבית עם עיניים פחמיות ותחומות, שפתיים כמעט חסרות גוון וכמובן קונספט שכולל צללית בגוון כהה אחד בלבד.

 

הטרנדים שמחמיאים לשמש הישראלית

 

אין סיבה לוותר על תנאי מזג האוויר הייחודיים בישראל על מנת לאמץ טרנדים מסוימים. אפשר למשל ללכת על הטרנד של נצנצים בעיניים ומראה טבעי בכל השאר, כי השמש הישראלית כבר עושה את העבודה ודואגת לחילופי גוונים לאורך שעות היום.

הטרנד המדובר נולד על במות האופנה של שנות ה-80, אך באביב 2018 הוא התפתח ונע על סקאלה של בין עדין ועד דרמטי. כמו כן, אולי נשאר לכן קצת גליטר או מטאל מפורים וגם בהם אפשר להשתמש כדי להתכתב עם המראה המטאלי.

הרבה נשים זונחות את האיפור הכהה ומעדיפות להשתמש בתקופת האביב באיפור רענן עם מראה פרשי. אם לא מספיק לכן לבטא את פריחת האביב בטרנד של אייליינר בגווני פסטל, תמיד תוכלו לנסות את הסגנון הנאיבי: עיניים שמודגשות בעפרון צבעוני, צללית בגוון דומה שתמלא את העפעף ומסקרה שחורה שנותנת נפח ואורך.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש