פרסומת
דלג

היה או לא היה עוקץ?

מאת: מערכת ערב ערב ● צילום: מערכת ערב ערב ● 5/4/2018 07:50 ● ערב ערב 2857
קבוצה של 150 תיירים יהודים מצרפת שהגיע להתארח במלון ספורט ● גילתה כי סוכנת הנסיעות שלהם לא העבירה את יתרת התשלום לישרוטל ● עקב כך הם נאלצו להשלים את יתרת התשלום בטרם קיבלו את החדרים ● ישרוטל עצמה התגייסה והעניקה הנחות ואף מסרה מספר חדרים ללא תשלום ● "נשיב את הכסף ששולם ביתר לאורחים מיד עת נקבלו מהסוכנת" הבטיחו בישרוטל
היה או לא היה עוקץ?

פרסומים שהופיעו בתקשורת במהלך החג סיפרו על קבוצה של 200 תיירים יהודים מצרפת שנעקצו ככל הנראה על ידי סוכנת נסיעות שגבתה מהם את מלוא התשלום אך לא העבירה אותו למלון ספורט בו בוצעה ההזמנה. התיירים ההמומים שלא קיבלו בתחילה את חדריהם נשמעו כעוסים אך ברשת ישרוטל התגייסו לפתור את הבלגן שלא נוצר באשמתם. היה או לא היה עוקץ? מהפרטים שנמסרו לנו מישרוטל עולה תמונה מעט שונה של הדברים: "מדובר על בערך 150 איש שהגיעו בשלושה גלים מחמישי ועד ראשון למלון ספורט", ידעו לספר לנו בחברה, "הם ערכו את ההזמנות דרך סוכנת בחו"ל שלא העבירה את כל הכסף, אין לנו מושג האם מדובר בעקיצה או לא, ישרוטל התגייסה עם זאת מידית על מנת לפתור את הבעיה שנוצרה, בהנהלה התקבלה החלטה שלא משנה מה לכולם יהיו חדרים לחג, חלקם שילמו שוב, עבור חלק נערכה מגבית וגם הרשת מצדה עשתה הנחות והקלות".

היה עוקץ?
"לא בטוח בכלל, שכן הסוכנת כן העבירה למעלה ממחצית מהסכום למלון והיא גם היתה נוכחת במלון בעת שזה קרה, לא מדובר בסוכנת שעקצה ונעלמה, כנראה שהיתה שם בעיה בהתנהלות הכספית שגרמה למצב הלא נעים. מכל מקום ישרוטל תחזיר לאורחים את הכסף ששילמו בנוסף כאשר תועבר יתרת הכספים מהסוכנת. 
 

איך הסתיים הסיפור?
בסוף כולם קיבלו חדר, לא שלא היה בלגן, זה בהחלט גרם לבלגן, אבל בסוף בסוף ישרוטל גם הכניסה יד לכיס ונתנה מספר חדרים ללא תשלום מיוזמתה, העיקר שלא להשאיר אנשים בליל הסדר ללא חדר.  גם התיירים עצמם הבינו שהאשמה לא בישרוטל.

 

איך ניתן למנוע מקרים כאלו בעתיד?
הדרך הטובה ביותר היא להזמין ישירות מול הרשת ולא באמצעות סוכנים.


חדשות אילת

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש