שרה חסון - כשהקוסמטיקה פוגשת את הרוח

מאת: רותם ג'קסון ● 11/4/2018 09:21 ● מה נשמע 543
מי מאיתנו לא זקוקה מדי פעם לטיפול פנים משובח, שיניב בסופו עור קורן, נקי וזוהר, ואם אפשר גם תחושת איזון ורוגע נפשי ● אצל שרה חסון, קוסמטיקאית מדופלמת וחדשנית, ואשת רוח אמיתית, תוכלו להיווכח בשילוב המנצח של יד מקצועית, תוך שימוש במכשירים חדשניים, חומרים פרה רפואיים טבעיים, רקיחות אישיות, לצד חוויה רוחנית של מגע קסם ואיזון אנרגטי ● כי אצל שרה חסון ניקוי הנפש חשוב לא פחות מניקוי הפנים
שרה חסון - כשהקוסמטיקה פוגשת את הרוח
כשהגוף פוגש את הנפש. שרה חסון

צילום: דורון ליס

שרה חסון (59) היא אולי בין הקוסמטיקאיות הבודדות שמעריכות ומבינות בניקוי הנשמה לא פחות מבניקוי עור הפנים. היא קוסמטיקאית כבר כמעט 36 שנה, מתגוררת באילת כבר 19 שנה, וממש לאחרונה פתחה מכון נוסף במערב ראשון לציון. שלא כמו קוסמטיקאיות רבות אחרות, הייחודיות של שרה הוא השילוב הבלתי אמצעי והכל כך מתבקש בין הטיפול החיצוני בעור הפנים לטיפול הפנימי בנבכי הנפש. כיום היא יוצקת לתוך הטיפולים הקוסמטיים שלה את האיזון האנרגטי באמצעות טכניקת ה-N.L.P, התטא הילינג, תיכנות חשיבה שונה בתת מודע ואת המסרים שהיא מקבלת בתקשור תוך כדי טיפול.  

מה מיוחד בקוסמטיקה שלך?
"שיש לי סבלנות. אני קשובה ורגישה ומטפלת בפנים ובפנימיות בצורה שווה. בצורה כזו הטיפול הופך להיות אישי ומותאם לכל אחד. אני רוקחת לכל אחד את המסכות המתאימות לו על פי הבעיה שלו, ובמקביל אני קשובה למסרים שעולים מתוכו. אני מקפידה לעבוד עם חומרים איכותיים, טבעיים ככל האפשר על בסיס חומצות פרי, אבקת נחלים, חומצה הילארונית שמגיעה מהטבע, חמצן לתא שגורם לניקוז ואיחוי מהיר של כל הצלקות. אני אוהבת להשתמש גם בשמנים אתריים להרגעה של המתח והלחץ של המטופלים. מכל מטופל אני נפרדת עם הסבר איך להמשיך לטפל עם מסיכות ומשחות המתאימות להמשך טיפול בבית, לא לפני שאני בודקת תמיד רגישות לחומרים. כמו כן, אני מעדיפה לעבוד תמיד עם מכשור חדש, ולכן מתעדכנת כל תקופה. המילה האחרונה בתחום הקוסמטיקה בעת האחרונה היא  "אנרגית הפלזמה", מכשיר המתאים לכל סוגי הצלקות מכל סוגי האקנה. זה עושה מה שאף מכשיר לא עושה, כי הוא מקצר את הסיבים שנמצאים מתחת לשכבת העור השנייה, מה שגורם לעור להפוך למתוח ויפה כבר אחרי מספר טיפולים. באותו מכשיר ניתן גם להרים עפעפיים עליונים ותחתונים, לטפל בהסרת קמטים בצידי העיניים והשפה, עד כ-40 אחוז שינוי. "אנרגיית פלזמה" משמשת גם באנטי אייג'ינג לנגעים ופיגמנטציה, כתמי שמש ובעיות הורמונאליות. זו חלופה טבעית למי שרוצה להימנע מזריקות בוטוקוס או ניתוחים והחדרת חומרים רעילים לגוף."

באלו בעיות קוסמטיות את מתמחה? 
"בכל סוגי נגעי העור, החל מאקנה על כל סוגיו, ועד "קלסטילזמה"- כתמים צהובים בעור העפעפיים העליונים או התחתונים הנובעים משקיעה של כולסטרול מתחת לעור. חשוב לי שהטיפול יהיה מסודר ותחת פיקוח רפואי, ולכן אני מסכימה לטפל רק עם אישור של רופא עור שראה את הנגעים והקלסטילזמה. 
אני עושה גם טיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים עם מכשיר "פילינג יהלום", שמוריד פיגמנטציה וקימטוטים קלים. כל זה נעשה בשילוב מזותרפיה, גלגלת עם מחטים עדינים שעוברת על העור וגורמת לעוד הסרה של שכבה נוספת. התוצאה הסופית היא שהעור נקי, בריא, ויטאלי נושם.
אחרי שידי הזהב של שרה ניקו, החדירו חומרים מזינים, ליטפו ועיסו את פניי היא מכינה אותי לשלב האחרון- השלב הרוחני כמו שהיא קוראת לו או לשלב הפינוק כמו שאני חוויתי אותו. באמצעות שמן ארומטי ותנועות עדינות סיבוביות היא מעסה לי הפנים, הקרקפת, הידיים ואזור ה"דה קולטה" (צוואר-חזה) ובאופן טבעי, בגלל שהיא בורכה באנרגיית הריפוי, אני מתמסרת לתחושה שלווה והרגשת ריחוף וטעינה מחדש. בסיום העיסוי כשאני משוחררת ורגועה כמו שלא הייתי זמן רב, היא מתכופפת אלי בעדינות ושואלת אם ארצה לקבל את המסרים שהיא קלטה ואיזון אנרגטי לסיום. המילים של שרה פועלות כמו ידיה, והאמת שהיא מוסרת לי חודרת לנשמתי כמו שהחומרים מחדירי הלחות חדרו לעור פניי. אני מסיימת את הטיפול קלילה יותר, נקייה יותר מאוזנת ויפה יותר ומחכה בקוצר רוח לפעם הבאה...


לפרטים: 054-7536016
www.wsarahason.com


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש