“דגים בים” - דגים טעימים וכשרים בסגנון יווני

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 12/4/2018 20:38 ● ערב ערב 2858
גרים באילת, או מתארחים בה? אוהבים דגים, אבל מוכנים לאכול רק במסעדה כשרה? מסעדת הדגים הכשרה היחידה בעיר שוכנת באחד החופים היפים בעיר, "חוף מיקונוס" ששמו יצא לתהילה מזה זמן רב ³ במסעדה תוכלו ליהנות בנוסף לאוכל טעים גם מנוף יפהפה ואפשרות לקפוץ בין מנה למנה לטבילה בים
“דגים בים” - דגים טעימים וכשרים בסגנון יווני

"דגים בים" שוכנת על החוף של מלון "אורכידאה ריף," בחוף אלמוג המיתולוגי,  ומציעה לכם אוכל בסגנון יווני באחד המיקומים "החמים" ביותר בעיר. 


מדוע "דגים בים"?

 

בגלל הקונספט המיוחד בסגנון יווני ובו מוגשת פלטת מטבלים ומאזטים יווניים  אותנטיים כמו למשל "סקורדיליה" שהיא ממרח של שום ושקדים ושמן זית שאין מי שביקר ביוון או חי בה אינו מכיר. עוד בין  המטבלים: "איקרא" עם צלפים ובצל סגול, חציל יווני , "פאבה" החומוס של יוון העשוי מאפונה צהובה שמגיע אלינו מסנטוריני שביוון. כל המטבלים והמאזטים חינם וכלולים במחיר המנה העיקרית . במנות העיקריות מבחר גדול של דגים טריים, בשרים איכותיים ומנות שיטיסו אותכם ליוון כמו סופלקי, מוסקה יוונית, גירוס ועוד.

 


המסעדה מציעה בחירה בין ישיבה בחלל ממוזג לישיבה על מרפסת חוף מקסימה, כך שבכל מזג אויר תוכלו להגיע וליהנות מארוחת דגים מושלמת וכשרה ומהאווירה המיוחדת והמוזיקה היוונית המתנגנת ברקע.
"דגים בים" שוכנת בצמוד לחוף מיקונוס, שהוא חוף הגולשים של אילת המהווה חוויה בפני עצמה, שם אפשר ליהנות משקיעות יפהפיות ומארוחות בוקר מהנות על שפת ים סוף ובצילם של הרי אדום, ולצפות בגולשים. 
מדי יום חמישי מתקיים במקום ערב טברנה יווני של  DINNER & SHOWשבו יופיעו נגן בוזוקי וזמר יווני ובנוסף יתארחו במקום בהפקות מיוחדות גדולי האמנים היוונים כמו טריפונס, יאמאס ועוד גדולים וטובים. 
במקום אפשר לערוך אירועים עד מאתיים חוגגים. התפריט והמוסיקה היוונית בתיאום עם המארחים ובהתאם לתקציבם ולטעמם.
אז למה אתם מחכים? יוון כאן אצלכם באילת! בואו וקחו חלק בחגיגה. יאסו!!!


מיקום: מלון "אורכידאה ריף" מול הים – בחוף אלמוג
טלפון ליצירת קשר: 08-6406050
מסעדת "דגים בים" פתוחה  ימים א-ה 13:00-22:00 שישי 13:00-16:00
חוף מיקונוס פתוח כל השבוע 10:00-22:00


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש