השקעות בנדל"ן מניב באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/4/2018 10:36 ● מה נשמע 543
אילת היא ללא ספק עיר בעלת פוטנציאל גבוה מאוד בתחומים רבים, החל מתחומי התיירות והבידור וכלה בתחום הנדל"ן והמגורים. כל מי שביקר בעיר בשנים האחרונות כבר יודע שמדובר בפצצת נדל"ן שכדאי להשקיע בה. היות שמדובר בעיר שהיא מוקד בילוי אחד גדול, יש לשער שרבים ירצו להשקיע בה ולנהל את עסקיהם בתחומה.
השקעות בנדל''ן מניב באילת

 

משקיעים בנדל"ן

 

באילת מצויים כמה מוקדים אשר מוקדשים לניהול עסקים, משרדים, מסעדות ועוד. השקעת נדל"ן באילת הינה כדאית מאוד ומומלץ להתעניין ולהכיר את האזור. ישנם אנשים אשר כל עיסוקם הוא השקעה בנדל"ן מה שהופך אותם לבעלי ניסיון בתחום זה. קבוצות אשר החליטו להשקיע בתחומים שונים יודעות כיצד לאתר את הנכסים האיכותיים ביותר ולהפוך אותם לפופולאריים ומושכים.

 

היכן הכול מתחיל?

 

כל הצלחה מתחילה במקום כלשהו, גם כאשר מדובר בהשקעה קטנה בתחילת הדרך, קל וחומר כאשר מדובר על קבוצה מוצלחת של משקיעים, משום שבמקרה זה השמיים הם הגבול. על מנת להשיג את הטובים ביותר צריך הרבה מזל וגם לא מעט שכל. כך למעשה הוקמה והתמסדה ברקה השקעות ואחזקות אשר מחזיקה בכמה מנכסי הנדל"ן המבוקשים בעיר אילת. אמנם ישנם ברחבי הארץ אזורים רבים ושונים שניתן להשקיע בהם ולקנות נדל"ן, אך על מנת  לגלות את הנכסים השווים ביותר יש לפנות אל האנשים שמבינים ביותר בנושא זה.

 

אז איך עושים זאת

 

אנשים שכבר השקיעו בנדל"ן בוודאי כבר מכירים את כל מערכת הסיכונים ויודעים כיצד לנהל את ההשקעה בתבונה ומבלי להסתכן יתר על המידה. עם זאת, גם המומחים הגדולים ביותר בתחום היו פעם מתחילים, ולכן אם גם אתם התחלתם להשקיע בנדל"ן, זה הזמן להביא בחשבון כמה פרמטרים:

  • הרעיון הוא למצוא נכסים בזמן שהם אינם שווים כסף רב. הכוונה היא לנכסים ייחודיים והמטרה הינה למכור אותם במחיר יקר בהרבה לאחר השקעה לא גדולה מידי בשיפוץ.
  • ישנן מבנים שונים אשר מצבם בכי רע ובעליהם ישמחו להפטר מהם תמורת סכום נמוך יחסית. מומלץ לנצל מצב זה.
  • מומלץ להקצות משאבים כלכליים וכספיים. עולם הנדל"ן עשוי להיות כרוך בהוצאות כספיות גבוהות, ולכן בטרם תתחילו לחפש נכסים להשקעה, וודאו שיש לכם את היכולת הכלכלית. יהיה זה מאכזב מאוד למצוא נכס משתלם ואז לגלות שאין ביכולתכם להשקיע בו.
  • חשוב לנסות ליצור קשר עסקי עם יזמים נוספים.
  • כדאי להישאר עם היד על הדופק ולא לשכוח את המטרה הסופית שלכם. אין זה משנה אם רכשתם נכס על מנת לשפץ אותו או בשביל מגורים, שימו לב להוצאות מסביב והיו ערים לעלויות השונות.

 

איך להשקיע נכון בנדל"ן

 

היות שמדובר בשוק אשר נתון לשינויים רבים ולא תמיד צפויים, לעיתים מה שיראה לכם רווחי ברגע מסוים עשוי להפוך להרבה פחות רווחי בעוד כמה חודשים. עסקים באילת כמעט תמיד יהיו רווחיים שכן מדובר על עיר שנמצאת בתנופת בניה גבוהה ויש בתחומה מבנים רבים ומבוקשים. במקומות שונים ייתכן שתמצאו נכס אשר ייראה לכם מושלם ורווחי מאוד, אך בהמשך תגלו שדמי השכירות שניתן להפיק ממנו הינם נמוכים יחסית ומכיוון שכך הוא יניב רווח פחות ולא יהיה משתלם לרוכשים העתידיים.

כל נכס אשר אתם מתכננים להשקיע בו כרוך גם בבדיקות שונות. מטרת הבדיקות האלה היא להבטיח שאין עם העסק כל בעיה מבנית, חוקית או כל דבר אחר. הבדיקות עשויות לעלות כסף רב ולכן מומלץ לפנות לאנשים שכבר מנוסים בנדל"ן ולתת להם למצוא בשבילכם את הנכס המתים על פי הפרמטרים שלכם.

 

איך לשמור על נכס קיים

 

האצלת סמכויות הינה דרך מצוינת בכדי לשמור על נכס שנמצא ברשותכם. כדאי למצוא את האנשים הנכונים כל אחד במקצועו ולאפשר להם לבצע את המטלות השונות שקשורות לטיפול בנכס שלכם. בנייה של צוות אנשים מוכשר יביא להצלחה ולתפקוד נכון של הנכס באופן רציף וללא תקלות ועיכובים מיותרים.

 

לאסוף נתונים ומידע

 

הידע הוא כוח ולכן יש לשאוף להגיע אליו כמה שיותר מהר. הדרך אל המידע המהימן עוברת דרך אנשים אשר נמצאים בתחום זמן רב ויודעים כיצד לפעול נכון. הרעיון הוא לאתר את המידע הרלוונטי ביותר בזמן המתאים ביותר, והדרך להגיע אליו היא על ידי התערות בתוך קבוצות של בעלי עניין, פגישות ודיבורים וכל מה שיכול להוביל למידע. אנשים כאלו הם בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר להוביל אתך אל העסקה הטובה והמוצלחת ביותר בשבילך.

 

למה להשקיע באילת

 

לאחר שהחלטתם היכן אתם רוצים להשקיע, כמה כסף ולאיזו מטרה, תוכלו לצאת לדרך ולהתחיל לחפש את הנכס הנכסף. אילת היא ללא ספק מקום אשר מקיים את ההבטחה הנדל"נית בימים אלו. כיום מונה העיר כ-50 אלף תושבים ונמצאים בה בתי מלון רבים אשר כל אחד מהם בדרגת תיירותית שונה מחברו. רשתות גדולות אשר כבר הבינו מזמן את הפוטנציאל הגלום בעיר, מנהלות את רב בתי המלון בעיר.

היות שמדובר על עיר נופש ותיירות אשר מציעה למבקרים בה חופים שלווים, מדבר, אטרקציות שונות ובתי מלון לחופשה הרי שהפוטנציאל הוא ברור. משקיעים מכל רחבי הארץ מכירים ביתרונות של העיר ולא מהססים להשקיע בה. נוסף על כך, אילת ידועה כעיר ללא מע"מ, ולכן היא מושכת אליה תושבים רבים שירצו לרכוש נכס או להקים עסק.

 

מי משקיע באילת

 

בעשור האחרון נרשמה בעיר הדרומית עליה חדה במחירי הדירות. אושרי גבאי מקבוצת ברקה  הוא אחד המשקיעים הידועים בעיר אילת והוא מחזיק בכמה ממקומות הבילוי הידועים בעיר. בין השאר מנהל גבאי את רשת מלונות BE וכולל את מלון ריו ומלון מרקש לשעבר שעברו  שיפוץ מסיבי וכעת הם מבתי המלון המבוקשים באזור. אם גם אתם מוצאים עניין בעיר הדרומית ניתן לפנות לקבוצת ברקה ולקבל מידע בנושא זה. מוזמנים לקרוא על עיר המלכים המתחדשת שטחי הפאבים ומתחם הבריכה כבר הושכרו לחברה של אושרי גבאי המפעילה כיום עסקים נוספים באילת באילת. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש